roomassa yksin reissanneet

pakko päästä roomaan

Kertokaapas yksin roomassa reissanneet että miten reissu meni? Varsinkin naiset... olen luultavasti lähdössä keväällä roomaan ja yksin. Paikka on tuttu mutta yksin en ole koskaan siellä ollut...

3

506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lontoolainen

      "Varsinkin naiset"? Olet tainnut liikaa lukea taman palstan kieroituneita mieshenkiloita, joiden mukaan kaikki italialaiset miehet mukamas kavisivat lahes kimppuun.

      Erittain vahan naita miehia, tai siis parikymppisia miehia, on, ja ne liikkuvat joukolla, ovat yksin liian ujoja. Yleensa muutenkin etsivat nuoria amerikkalaisia tyttoja Espanjalaisilta portailta tai Trevilta illalla. Jos joku sanoo jotain, jatka kavelya vaan, eivat he lahde ketaan saalistamaan.

      Itse siella reissaan monta kertaa vuodessa, ja aina menee ihan hyvin reissu. Toisin kuin esim Lontoossa, siella saa aina ravintolasta poydan, vaikka yksin onkin, ja yleensa erittain hyvaa palvelua. Hyva kirja vain mukaan, niin mikas siella istuskellessa.

      • kjhhgf

        turha pelätä italialaisia, vaikka gigolon maine italialaisilla miehillä usein onkin. yksin olen "reissannut" naisena (lue matkustanut, asunut, tehnyt töitä ja opiskellut) roomassa ja muuallakin italiassa viimeiset 7 vuotta. mitään ongelmia ei koskaan ole ollut, vaikka kerran on yritetty ryöstää mutta siitäkin selvittiin ongelmitta. italialaiset on kohteliaita kuitenkin, vaikka joskus voivat olla "limaisiakin". pysy kylmänä, tiedä mitä haluat ja toteuta unelmasi! :)


      • täältä taas tullaan...
        kjhhgf kirjoitti:

        turha pelätä italialaisia, vaikka gigolon maine italialaisilla miehillä usein onkin. yksin olen "reissannut" naisena (lue matkustanut, asunut, tehnyt töitä ja opiskellut) roomassa ja muuallakin italiassa viimeiset 7 vuotta. mitään ongelmia ei koskaan ole ollut, vaikka kerran on yritetty ryöstää mutta siitäkin selvittiin ongelmitta. italialaiset on kohteliaita kuitenkin, vaikka joskus voivat olla "limaisiakin". pysy kylmänä, tiedä mitä haluat ja toteuta unelmasi! :)

        Reissu varattu, rooma odottaa :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2535
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1897
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1625
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1479
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      109
      1388
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe