roomassa yksin reissanneet

pakko päästä roomaan

Kertokaapas yksin roomassa reissanneet että miten reissu meni? Varsinkin naiset... olen luultavasti lähdössä keväällä roomaan ja yksin. Paikka on tuttu mutta yksin en ole koskaan siellä ollut...

3

520

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lontoolainen

"Varsinkin naiset"? Olet tainnut liikaa lukea taman palstan kieroituneita mieshenkiloita, joiden mukaan kaikki italialaiset miehet mukamas kavisivat lahes kimppuun.

Erittain vahan naita miehia, tai siis parikymppisia miehia, on, ja ne liikkuvat joukolla, ovat yksin liian ujoja. Yleensa muutenkin etsivat nuoria amerikkalaisia tyttoja Espanjalaisilta portailta tai Trevilta illalla. Jos joku sanoo jotain, jatka kavelya vaan, eivat he lahde ketaan saalistamaan.

Itse siella reissaan monta kertaa vuodessa, ja aina menee ihan hyvin reissu. Toisin kuin esim Lontoossa, siella saa aina ravintolasta poydan, vaikka yksin onkin, ja yleensa erittain hyvaa palvelua. Hyva kirja vain mukaan, niin mikas siella istuskellessa.

• kjhhgf

turha pelätä italialaisia, vaikka gigolon maine italialaisilla miehillä usein onkin. yksin olen "reissannut" naisena (lue matkustanut, asunut, tehnyt töitä ja opiskellut) roomassa ja muuallakin italiassa viimeiset 7 vuotta. mitään ongelmia ei koskaan ole ollut, vaikka kerran on yritetty ryöstää mutta siitäkin selvittiin ongelmitta. italialaiset on kohteliaita kuitenkin, vaikka joskus voivat olla "limaisiakin". pysy kylmänä, tiedä mitä haluat ja toteuta unelmasi! :)

• täältä taas tullaan...
        kjhhgf kirjoitti:

turha pelätä italialaisia, vaikka gigolon maine italialaisilla miehillä usein onkin. yksin olen "reissannut" naisena (lue matkustanut, asunut, tehnyt töitä ja opiskellut) roomassa ja muuallakin italiassa viimeiset 7 vuotta. mitään ongelmia ei koskaan ole ollut, vaikka kerran on yritetty ryöstää mutta siitäkin selvittiin ongelmitta. italialaiset on kohteliaita kuitenkin, vaikka joskus voivat olla "limaisiakin". pysy kylmänä, tiedä mitä haluat ja toteuta unelmasi! :)

Reissu varattu, rooma odottaa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      61
      7820
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      133
      4504
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      32
      3757
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      3118
    5. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2662
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      28
      2586
    7. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      50
      2296
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      2170
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      392
      2123
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2059
    Aihe