Moi Justiinax!
Kuten olet huomannut, niin tämä suomi24:n Tapsafoorumi on ihan syvältä.
Perusta Tapsan fanitusfoorumi. Se on helppoa eikä maksa mitään.
Luulen, että moni haluaisi tulla foorumiisi.
Jos foorumin perustat niin tänne sitten tietoa siitä.
Kannattaa laittaa sinne mahdolliseen foorumiisi pakollinen rekisteröityminen.
Tässä osoite jota voit tutkia.
http://www.foorumi.info/
Justiinax! Huhuuu!
35
1337
Vastaukset
- Gilla*
Tuollaset foorumit, joissa on pakollinen rekistöröityminen keräävät usein jostain syystä vaan melko vähän porukkaa tai ainakin keskustelu on valitettavan vähäistä. Hyviäpuolia on kyllä se ,että häiriköt yms. asiattomuuksien laukojan pysyvät poissa keskusteluista.
- Admin
korvaa aina määrän.
- XmanXmanX
rekisteröityminen, mutta jäseniä on yli 4000
http://www.fsnordic.net/discussion/index.php?SITESESS=sc3h4vflevql7vu31hm88u9vs2&
- hehhehhehheh!
Jaa että häirikkö Justiinax perustaisi oman fanitusfoorumin! Anna mun kaikki kestää...
Sillä akalla ei ole pääkopasssa kaikki kohdallaan, eihän siitä yksinkeratisiesti tulisi mitään! Mutta kuka kieltää yrittämästä...vaikka lopputuloksen tietää jokainen!!!- kiva foorumi
kaksi ylifania eli justiinax ja tane siellä lipoisivat tapsua. Mun puolesta kyllä keskenään voisivat perustaakin - pysyisi tämä tapsun sivu sitten jotenkin parempana ja rehellisempänä.
- manne
Justiinaxilla on pääkopassaan aivan yhtäpaljon kuin meillä muillakin.Pankaa haukkujat Mensan testilikuja pöytään,mutta epäilen ,että näillä urpoilla jää alle sadan.Hyvää kevättä Justiinaxille ja pää pystyyn.Sinulla ei ainakaan yllä 75 korkeamalle, kun nimittelet naisia akoiksi.
- Melkoinen viheltäjä
Adminina Justiinax voi antaa monoo kaltaisillesi tasapäille.
- Arviidi
manne kirjoitti:
Justiinaxilla on pääkopassaan aivan yhtäpaljon kuin meillä muillakin.Pankaa haukkujat Mensan testilikuja pöytään,mutta epäilen ,että näillä urpoilla jää alle sadan.Hyvää kevättä Justiinaxille ja pää pystyyn.Sinulla ei ainakaan yllä 75 korkeamalle, kun nimittelet naisia akoiksi.
Demi iässä pyörivä pikkutyttöjen ja pikkupoikien aivoton kuoro, jotka toistava samoja latteuksia päivästä päivään.
Yhtään asiaa sisältävää viestiä on heiltä turha odottaa.
Porukalla ei yksinkertaisesti riitä kapasiteetti.
Justiinax! Foorumi pystyyn heti! Mie ainakin tulen sinne. - Jokhaaja Pohjosesta
kiva foorumi kirjoitti:
kaksi ylifania eli justiinax ja tane siellä lipoisivat tapsua. Mun puolesta kyllä keskenään voisivat perustaakin - pysyisi tämä tapsun sivu sitten jotenkin parempana ja rehellisempänä.
Liittyisit kuitenkin Justiinaxun foorumiin, mutta sielläpä et enää uskaltaisi aukoa kitusiasi.
Niin siinä kävisi. - köh
manne kirjoitti:
Mitenköhän toi mensan testiluku liittyy mielestäsi "akka" sanan käyttöön? Itse käytän joissain yhteyksissä kyseistä sanaa ja ÄO on testin mukaan yli 140!
- .taas
manne kirjoitti:
Mikä tuo "testilikuja" taas on? Siinä kaikessa hienoudessaan sun viisaita tekstejäsi, et osaa edes kirjoittaa oikein ja paasaat täällä muiden älykkyydestä.
- manne
köh kirjoitti:
Mitenköhän toi mensan testiluku liittyy mielestäsi "akka" sanan käyttöön? Itse käytän joissain yhteyksissä kyseistä sanaa ja ÄO on testin mukaan yli 140!
Onhan se hyvä kun on älyä, mutta sivistys puuttuu.
- ...oli
manne kirjoitti:
Onhan se hyvä kun on älyä, mutta sivistys puuttuu.
Seisoitko peilin edessä tuota sanoessasi? Olis syytä.
- manne
...oli kirjoitti:
Seisoitko peilin edessä tuota sanoessasi? Olis syytä.
Sydämen sivistys on tärkein ja se teiltä näkyy puuttuvan.
- manne
.taas kirjoitti:
Mikä tuo "testilikuja" taas on? Siinä kaikessa hienoudessaan sun viisaita tekstejäsi, et osaa edes kirjoittaa oikein ja paasaat täällä muiden älykkyydestä.
Sinäkö olet täydellinen kirjoittaja.Ethän vain pelkää, ettet olekkaan hetero. tapsukka.
- itsestäs
manne kirjoitti:
Sydämen sivistys on tärkein ja se teiltä näkyy puuttuvan.
Itseltäs se puuttuu monen muun asian kera. Toisia oot syyttelemässä samoista asioista mitä itse teet.
- manne
itsestäs kirjoitti:
Itseltäs se puuttuu monen muun asian kera. Toisia oot syyttelemässä samoista asioista mitä itse teet.
En minä ketään syyttele .Idiootiltahan saa puuttua,minähän voin tehdä mitä haluan....Tapsukka
- terve menoa vaan!
Olishan se kiva kun Justiinax perustaisi sen foorumin. Saisi ihan omassa tahdissaan siellä häiriköidä ja mikä tärkeintä, pysyisi poissa täältä!!!
- menoxxx
Siitä vaa justiinax perustamaan voorumia jossa tanemannen kans kahestaan ylistäis tapani kansaa!!!
Parasta tässä kaikessa olisi se että kumpikin sais siellä elämänsä kyllyydestä ylistää ja todellakin eivät siten enää tänne eksyis!!!!
Niin ja olis ihan hyvä että se ois suljettu voorumi, ettei kukaan vaan vahingossa sinne menisi. Meinaan kyllä menis justiinalta ja tanemannelta taas lääkkeet väärään kurkkuun jos joku siellä ihan asiallisia mielipiteitään kirjoittaisi... sehän olis katasrohvi! - "Lumiperhonen"
menoxxx kirjoitti:
Siitä vaa justiinax perustamaan voorumia jossa tanemannen kans kahestaan ylistäis tapani kansaa!!!
Parasta tässä kaikessa olisi se että kumpikin sais siellä elämänsä kyllyydestä ylistää ja todellakin eivät siten enää tänne eksyis!!!!
Niin ja olis ihan hyvä että se ois suljettu voorumi, ettei kukaan vaan vahingossa sinne menisi. Meinaan kyllä menis justiinalta ja tanemannelta taas lääkkeet väärään kurkkuun jos joku siellä ihan asiallisia mielipiteitään kirjoittaisi... sehän olis katasrohvi!Menox sanoa Annie Lenox... mutta sinulle huomautus, että erisnimet kirjoitetaan aina isolla alkukirjaimella.
- Räntälepakko
"Lumiperhonen" kirjoitti:
Menox sanoa Annie Lenox... mutta sinulle huomautus, että erisnimet kirjoitetaan aina isolla alkukirjaimella.
Eihän täälläkään kirjoiteta.
Eikä nimi Lumiperhonen kaipaa mitään lainausmerkkejä?
No niin. Tommonen siitä sitten tuli :
http://p2.foorumi.info/tapanikansa/
Kylläpä on upea!!! ;)
Mä tappelin tuon kanssa ainakin pari päivää, kun siinä lukee ,että testifoorumi. Mä en tähän päivään mennessäkään keksinyt ,että miten siitä pystyy tekemään ns. "oikean" foorumin.
Eikä tosta muutenkaan tullut sellasta kun mä ajattelin. Mä ihmettelen, että miten ne muut ovat sen fooruminsa tehneet, kun ne on ihan erillailla saaneet ne aihealueensakin luokiteltua.
Mikä pahinta, niin en osannut nyt poistaakkaan tuota foorumia, mutta olkoon se nyt siellä sitten vielä toistaiseksi.- olkoon!
Sielläpähän sitten keskustelet sivupersoonies kans (kikka ja mitä niitä nyt oli). On vissiin noi sun alter-egos samaan aikaan nukkumassa, kun ei yhtään kirjoitusta ole eksynyt palstalle...
- niinpä niin
Justiinax; tyhmästä päästä kärsii koko ruumis!
niinpä niin kirjoitti:
Justiinax; tyhmästä päästä kärsii koko ruumis!
Ruumiiksi sanotaan kuollutta. En minä ole kuollut vielä.
olkoon! kirjoitti:
Sielläpähän sitten keskustelet sivupersoonies kans (kikka ja mitä niitä nyt oli). On vissiin noi sun alter-egos samaan aikaan nukkumassa, kun ei yhtään kirjoitusta ole eksynyt palstalle...
En tiedä vaan ,että mikä sun on, mutta mikä on "alter-ego" ?
- ei oo totta!
Justiinax kirjoitti:
Ruumiiksi sanotaan kuollutta. En minä ole kuollut vielä.
oot kyllä auttamattoman TYHMÄ!!!
- olet tyhmä
Justiinax kirjoitti:
En tiedä vaan ,että mikä sun on, mutta mikä on "alter-ego" ?
Mikset ota selvää sensijaan että osoitat tyhmyytes tässäkin asiassa. Otappa hakukoneesta esille "sivistyssanakirja" tai katso linkistä http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/siv/index.html
- BMW 700 sarja
Liityn foorumiisi hetin kun on aikaa. Nyt on hieman kiireitä.
Jutellaan sitten tarkemmin...
Voin auttaa sinut alkuun noissa ylläpito hommissa, yms. - noin
Mikähän pointti tuolla sun foorumillas oikein on? Eihän siellä ole edes moderointia joten sinne voi kirjoittaa kuka tahansa mitä tahansa. Olkoon että kirjautua pitää mut senkin voi tehdä anonyymisti. Luulin että haluat kaikessa rauhassa kehua Tapsukkaa tanemannen ja muiden samanhenkisten kanssa. Pikkasen sääliksi kyllä käy sun nyhveltämisesi.
- on...
Justiinax tyhmä ja melkoisen yksinkertainen!
Ei voi muuta sanoa!!! - Bumerangi
on... kirjoitti:
Justiinax tyhmä ja melkoisen yksinkertainen!
Ei voi muuta sanoa!!!Justiinax teke mitä haluaa.
Sinä taasen olet tasapäinen laumassa laahustaja.
Omilla aivoilla ajatteleminen on sinulle täysin ylivoimainen tehtävä.
Justiinax on persoona, joka erottuu massasta. Hän ei ole tavis.
Ymmärrän, että olet kade ja katkera, mutta se on vain sinun ongelmasi, ei kenenkään muun ja hyvä niin. - AlterEgoko?
olet tyhmä kirjoitti:
Mikset ota selvää sensijaan että osoitat tyhmyytes tässäkin asiassa. Otappa hakukoneesta esille "sivistyssanakirja" tai katso linkistä http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/siv/index.html
saa käyttää, mutta niillä ei pidä brassailla.
- suorat sanat
Bumerangi kirjoitti:
Justiinax teke mitä haluaa.
Sinä taasen olet tasapäinen laumassa laahustaja.
Omilla aivoilla ajatteleminen on sinulle täysin ylivoimainen tehtävä.
Justiinax on persoona, joka erottuu massasta. Hän ei ole tavis.
Ymmärrän, että olet kade ja katkera, mutta se on vain sinun ongelmasi, ei kenenkään muun ja hyvä niin.Bumerangille vastaus:
En kertakaikkiaan voi olla kade ja katkera Justiinaxille! Miksi olisin? Kuinka tollaselle voisi olla???
Oma älykkyysosamääräni on yli 150, Mensan testien mukaan. Joten omilla aivoilla ajatteleminen kyllä onnistuu.
Olet oikeassa että Justinax on persoona. Niinhän ne kaikki kylähullut on...
Syy miksi annoin palautetta Justiinaxille on se, etten siedä täällä hänen JATKUVAA ylimielistä käytöstään. Ei mitään sivistystä! Hän haukkuu kaikki mennen tullen, ainoa jonka kanssa täällä tulee Justiinax juttuun on tanemanne.
Ja tiedoksesi vain, että jos tuntisit minut niin et todellakaan sanoisi että olen tasapäinen laumassa laahustaja!!!
Koko vastaukseni antaa sinusta tietyn kuvan. Mutta en ala sitä nyt tässä sen enempää analysoimaan, riittää kun teit itsestäsi naurettavan! - Puimakone
suorat sanat kirjoitti:
Bumerangille vastaus:
En kertakaikkiaan voi olla kade ja katkera Justiinaxille! Miksi olisin? Kuinka tollaselle voisi olla???
Oma älykkyysosamääräni on yli 150, Mensan testien mukaan. Joten omilla aivoilla ajatteleminen kyllä onnistuu.
Olet oikeassa että Justinax on persoona. Niinhän ne kaikki kylähullut on...
Syy miksi annoin palautetta Justiinaxille on se, etten siedä täällä hänen JATKUVAA ylimielistä käytöstään. Ei mitään sivistystä! Hän haukkuu kaikki mennen tullen, ainoa jonka kanssa täällä tulee Justiinax juttuun on tanemanne.
Ja tiedoksesi vain, että jos tuntisit minut niin et todellakaan sanoisi että olen tasapäinen laumassa laahustaja!!!
Koko vastaukseni antaa sinusta tietyn kuvan. Mutta en ala sitä nyt tässä sen enempää analysoimaan, riittää kun teit itsestäsi naurettavan!""""" En kertakaikkiaan voi olla kade ja katkera Justiinaxille! Miksi olisin? Kuinka tollaselle voisi olla??? """""
---------------------------------------------------------------------------------------------
tärkeäksi tuoda ääliömiset aivoituksesi tänne foorumin sivustoille. Siksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235953- 602067
- 271529
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2411314Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️691168- 741155
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531127- 511092
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1451087Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601045