mikä ärsyttää eniten?

fisuu

mikä ärsyttää eniten, siis jonkun ystävän tai kumppanin piirre? minut saa kiehumaan se jos joku rikkoo lupauksensa, tai varsinkin jos jättää ilmoittamatta ettei tule esim. sovittuun tapaamiseen, tai jättää ilmoittamisen viime minuutille.

15

2862

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mhdhyu

      Kalan Lista:

      - kaksinaamaisuus
      - teennäisyys
      - lupausten rikkominen
      - myöhästely >toisen ajan ollessa *mitätöntä*
      - imartelu > kala näkee läpi
      - hyötymisyritykset..
      - laskelmoivuus
      - valehtelu (listan ykkönen) > kala näkee ja aistii läpi aina.. vibat muuttuu, loukkaus kalaa kohtaa edes yritys 'pissiä' silmään > äkkinäinen suhteen katkaisu seurauksena todennäköisimmin.. ellei huvittuneena (ei yleensä pysty siihen, koska jo halveksuu vastapuolta) seuraa toisen tarinointia

      Shiinä.

      • ja lisäksi

        edelliseen listaan haluaisin lisätä määräilyn. Niin kauan oli tämä suhde hyvä, kunnes minua ruettiin liikaan ohjailemaan, jolloin iski hirvittävä ahdistus.


      • fddtdd
        ja lisäksi kirjoitti:

        edelliseen listaan haluaisin lisätä määräilyn. Niin kauan oli tämä suhde hyvä, kunnes minua ruettiin liikaan ohjailemaan, jolloin iski hirvittävä ahdistus.

        joo, näin on
        määräilyä saati ohjailua
        ei kala siedä


      • särkisilmän kumpp..
        fddtdd kirjoitti:

        joo, näin on
        määräilyä saati ohjailua
        ei kala siedä

        ite kyllä määrää ja menee mutta toisen on pysyttävä kotona.Kalat-m ei ole yhdessä paikassa viihtyvä mutta kummppanin pitää olla.Kaikki vapaa-aika pitää mennä ja mennä.Kumppanin pitää hoitaa talous.Jos määräilet on hän jo mennyt kavereiden kanssa ties minne******


      • ,,m,mnmn,mmn
        särkisilmän kumpp.. kirjoitti:

        ite kyllä määrää ja menee mutta toisen on pysyttävä kotona.Kalat-m ei ole yhdessä paikassa viihtyvä mutta kummppanin pitää olla.Kaikki vapaa-aika pitää mennä ja mennä.Kumppanin pitää hoitaa talous.Jos määräilet on hän jo mennyt kavereiden kanssa ties minne******

        Tuota...

        jos se kala ei vaan viihdy sun kanssa kotona?


      • timanttimies
        fddtdd kirjoitti:

        joo, näin on
        määräilyä saati ohjailua
        ei kala siedä

        vain auttaa ja kehua joskus


    • Itseäni kalana ärsyttää myös tuollainen ns. selkärangattomuus myöhästelyjen ja ohareiden suhteen. Mielestäni jos jotain sovitaan niin siitä pidetään kiinni. Ja JOS niitä myöhästymisiä tai peruumisia tulee niin niistä on ilmoitettava - mieluiten mahdollisimman ajoissa.

      Jostain muistan lukeneeni, että miten Kalaihmisen saa kyllästymään ja suuttumaan. Olikohan siinä jotain, että kun puhuu taukoamatta tyhjänpäiväisistä asioista ja osoittaa Kalalle omaavansakin yhtäkkiä täysin eri musiikki-, elokuva- tyms. maun niin Kalan saa aika nopeasti jättämään rauhaan. Se oli niin osuvasti sanottu ja nyt harmittaa etten muista sitä tarkkaan, mutta noista ainakin molemmat allekirjoitan itse.

      Yksi asia, jonka myös huomaan ärsyttävän minua on ainainen hellyys. Siis tarkoittaen, että mies on koko ajan minun kainalossani ja kaipaa silittelyä yms. Kyllä pidän siis kaikenlaisesta herkästä ja hellästä, mutta siinä vaiheessa, kun minusta tuntuu, että minä tuon sen testosteronin parisuhteeseen eikä mies niin aika nopeasti olen takajaloillani ja puoliksi jo menossa.

      Käsittääkseni yleensäkin kaikenlainen pinnallisuus on pahasta, itselleni ainakin. Mikään ei saa itseäni näkemään niin punaista kuin nykyaikainen pissis-/teiniXkulttuuri, siis nIiNQ ihQd44 ja silleen... Argh!

    • timanttimies

      lupaukset tuovat pettymyksen

    • kalaN

      Oikein harmittaa, kun ärsytyskynnykseni on nykyään niin pieni, johtunee omasta pahasta olosta, mutta tässä minun listani:

      nipottaminen pikkuasioista, kuten rahasta tai siivoamisesta, määräily, kontrolloiminen, hitaus, päättämättömyys, egoilu, huumorintajuttomuus

      en uskalla kirjoittaa enempää :)

    • Sussu123

      -Myöhästely tai viime minuuteilla ilmoitettu tapaamisen peruutus.
      -Valehtelu
      -Tekemättömyys, puhutaan vaan ja mitään ei kuitenkaan tapahdu..

      • ja ärsyttää seuraavat asiat..

        No nyt päästiin asiaan.
        Minua oikein keljuttaa seuraavat asiat:
        - pröystäily omaisuudella esim: autolla yms.
        - paskanpuhuminen toisista
        - tapaamisen peruminen viime tingassa tai ohari.
        - asettuminen toisen yläpuolelle arvoasteikolla esim: koulutuksesta tai palkasta johtuen.

        - tyhjien lupausten puhuminen ja eikä saada mitään aikaan yleensä kaikessa.

        - politiikka
        - kansalaisten toimeentulon huonontaminen esim: työtön, eläke tai opiskelija herrojen hyvinvoinnin edistämiseksi.

        Lisäksi monia muita..


      • kalat ja kalat

        Aika huvittavaa, että kalat-ihmistä ärsyttää tekemättömyys, että puhutaan vaan mutta tekoja ei synny. Sillä kalat itse on juuri tuollainen. Aikoo ja aikoo ja aikoo aikomasta päästyäänkin, muttei koskaan sitä itse tee. Sekä lupailee maat ja mannut (varsinkin humalassa) seuraavana päivänä peruu puheensa ja ei muka koskaan ole luvannutkaan. Eli kaloja ärsyttää kaikki se mitä he itse ovat. Valehtelijoita, pettäjiä, ovelia(kieroja)laiskoja, mammonan perään jahkaavia, jopa julmia...että semmoista.


      • Kikka
        kalat ja kalat kirjoitti:

        Aika huvittavaa, että kalat-ihmistä ärsyttää tekemättömyys, että puhutaan vaan mutta tekoja ei synny. Sillä kalat itse on juuri tuollainen. Aikoo ja aikoo ja aikoo aikomasta päästyäänkin, muttei koskaan sitä itse tee. Sekä lupailee maat ja mannut (varsinkin humalassa) seuraavana päivänä peruu puheensa ja ei muka koskaan ole luvannutkaan. Eli kaloja ärsyttää kaikki se mitä he itse ovat. Valehtelijoita, pettäjiä, ovelia(kieroja)laiskoja, mammonan perään jahkaavia, jopa julmia...että semmoista.

        Huh.... puhut kuin mun kaksosmiehestäni, itse olen kalat. Useimmilla lista kuin minusta, laiskuus ärsyttää ja turhat lupaukset. Itse laitan ripeästi tapahtumaan kun jotain päätän ja lähes aina joudun päättämään kaikista kodin asioista ynmm.. kun toista ei koti juurikaan kiinnosta.Olemme olleet yhdes.. 33 vuotta ja tuskin mies tietää missä esim.. paistinp.. säilytetään.


    • Minäpä kerron

      En ole kalat, mutta tiedän mikä heitä ärsyttää. Suoraan sanottuna KAIKKI!

      Jos pitää jotain kotitöitä tehdä on heti muka kipee tai väsynyt.
      Jos pitää jonnekkin lähteä ja joutuu odottaan muutaman minutin, saa raivarin
      Jos rahat ei riitä turhuuksiin, kalat kova tuhlaan.Mököttää masentuneena.
      Jos sänkykaveri ei ala, saa kauhean raivarin ja aikoo heti erota.
      Jos joku valehtelee, ei luota enään KOSKAAN häneen vaan aina kaivelee menneitä, varsinkin juoneena.
      Jos ei saa katsoa omaa lempiohjelmaa (urheilu) saa raivarin ja kokee tulleensa sorretuksi.
      Jos ei saa syödä ja mässätä jääkaappia tyhjäksi, suuttuu ja tuntuu, että kuolee heti nälkään. Osaa olla märttyyri.
      Kalat on niin vaikea ihminen, ettei toista löydy. Te pidätte itseänne turhaan maailman napoina!

      • Kalanainen!

        -valehtelu
        -pettäminen
        -lupausten rikkominen
        -mustasukkaisuus (suorastaan raivostuttaa)
        -selän takana kieroilu

        Tässäpä muutamia mainitakseni...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2813
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1954
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1806
    6. 157
      1795
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe