Kaurisnainen ja Oinasmies

Ei sovi yhteen

-Onko teillä kokemuksia?K-nainen haluaa määrätä.
-O-mies ei ole myöskään niitä alistujia.Liitto
-toimii jos k-nainen saa pitää päänsä melkein
-joka asiassa sepäs siinä..

14

5736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -abc-

      On omakohtaista kokemusta, ei toimi jos kumpikin ovat horoskooppimerkkinsä mukaisia luonteiltaan. Kaikki eivät onneksi ole.

      Oinas on aivan liian eloisa apaattiselle kauriille. Kauris ei kestä oinaan vaudissa. Oinas haluaa myös sitoutumista ja läheisyyttä, jota kauris erakkoluonteena kammoksuu. Sekä oinas että kauris haluavat määrätä.

      Itse oinaana tympäännyin kuariin tylsyyteen, hiljaisuuteen ja hitauteen.

    • hdsgla

      Joo, ei tule toimeen tämän planeetan asukkaiden kanssa. Tuommoisia asioita jos parisuhteessa pitää seurata, on aika vaikea uskoa sen onnistuvan millään tasolla.

    • en lähtisi...

      Toki yksilöllisiä eroja löytyy vaikka kuinka paljon mutta astrologisesti ajatellen en kyllä lähtisi parittamaan kaurista ja oinasta. Maamerkit ja tulimerkit ovat yleensä temperamenteiltaan liian erilaisia. Oinas on levoton, yliaktiivinen ja pakkomielteisiin taipuvainen kun taas tyypillinen kauris on hillitty ja monimutkainen jääräpää.

      Itse olen kaurismies ja kaveripiiristä löytyy pari hienoa oinasihmistä, mutta he osaavat pitemmän päälle olla sen verran rasittavia, etten kyllä voisi kuvitella esimerkiksi asuvani oinaan kanssa saman katon alla.

      Kauriin vaikeaa luonnetta ymmärtävät parhaiten syvälliset ja herkät vesimerkit, erityisesti skorpioni ja rapu.

    • kihhu

      Taidan olla tämän maailman ulkopuolelta, mutta meillä toimii täydellisesti! Kaurisnainen ja oinasmies. Saattaahan olla että emme ole merkeillemme tyypillisillä ominaisuuksilla varustettuja... ainakaan minä en voi laskea itseäni ujoksi ja "sisäänpäinkääntyneeksi" kauriiksi... Menoa ja meininkiä riittää. Tosin jos horoskooppimerkkien yhteensopivuutta katsoo niin ravun kanssa pitäisi olla lähes täydellistä, mutta kokemuksesta sanon että meinasin kuolla tylsyyteen, hitauteen ja nössöilyyn.Ja ennenkaikkea siihen perhekeskeisyyteen... Ei muuta kun täysillä suhteeseen merkistä viis. Aina voi olla poikkeuksia joukossa ;) Hyvää jatkoa ja ole onnellinen.

    • KMAR

      Kauris nainen - Oinas mies not good....
      Neljä kertaa koettu ja nyt uskon että oinas mies ei sovi kauris naiselle.

      • toisen ihmisen kunnioitus

        on parisuhteen A ja O.


    • Kaurisnainen

      Kaurisnainen ja oinasmies suhde on ollut vääntöä, tuskaa, itkua ja hammasten kiristystä. Mutta ei todellakaan tylsää. Ja vastapainoksi on ollut myös aivan uskomattoman upeita hetkiä ja etenkin arjen harmauden keskellä. Parisuhde vaatii työtä olipa merkit mitkä tahansa.

      • ja oinas mies

        meillä minä kauriina vilkas, sosiaalinen ja meneväinen. Oinas-mieheni epäsosiaalisin ihminen jonka tiedän! Mies makaisi kotona vapaa-ajan. Riitaa ja vääntöä joka asiasta kyllä, mies ei anna tippaakaan periksi, enkä minäkään :)


    • Oinasnainen*

      eivät tule toimeen oli tilanne mikä tahansa.Oinas on vahva, itsenäinen, itsekäs, spontaani, tunteitaan osoittava, intohimoinen. Kauris on vanhoillinen, pikku juttuihin takertuva,periaattellisen jäärä, puhuu täysin " eri kieltä". Omaa ivallisen tavan osoittaa kiintymystään, jonka oinas käsittää taas täysin omalla tavallaan. Vaikka puhuttaisiin täysin samasta asiasta saadaan aikaiseksi riita, jossa kumpikin pian välttelee toisiaan.

      • oinasm :)

        meillä ainakin toimii ja loistavasti toimiikin. Kumpikaan ei ilmeisesti omaa merkkinsä huonoja puolia ;) samaa mieltä ollaan asioista aina oltu ja yhdessä tehään yms.


    • oikku4

      Ei tule kaurisnainen ja oinasmies toimeen keskenään kauris on kova määräämään ja oinas panee hanttiin kokeiltu on ystäväpiirissä. Jonkin aikaa menettelee ,mutta oinasta häiritsee kauriin näsäviisaus ja omahyväisyys ,ps ei toimi kuin hetken aikaa,

    • capricornia

      Kaurisnaisena jatkuvasti vedän puoleeni oinasmerkkejä niin seurustelu kuin kaverisuhteissa. Jääräpäisyyttä, kunnianhimoa ja vahvuutta ihailleen pidämme toisistamme hetken ja sitten homma menee rumaksi. Niin katkeraa ja katkuista on meno ollut, että mielelläni vain välttelisin oinaita :D
      Silti taas niitä näkyy läheisyydessä. Yhteisymmärrystä ei vain ikinä löydy se on nähty. Monesti luulen, että sitä on ja lopulta selviää ettei oikeasti tunne koko ihmistä. En jaksa riidellä jatkuvasti ja oinas on aina oikeassa, vaikka veri maistuisi suussa. Riidelkööt itsekseen ja minä jatkan kohti parempia maisemia :D

    • Aino233

      Olen kaurisnainen ja täysin head over heels oinasmieheen ensimmäistä kertaa elämässäni. Hän on hyvin tyypillinen oinas, itse taas olen temperamenttinen ja tunteellinen kauris. Huomaan että meitä yhdistää vahva tahto, johtajaluonne, väittelyistä nauttiminen, tulisuus ja todella intohimoinen seksi. Tietyn impulsiivisuuden ja tulisuuden oon kokenut toistaiseksi vain seksikkäinä ja puoleensavetävinä asioina, voi olla että mielipide muuttuu. Ollaan nyt puoli vuotta tapailtu.
      Oon aiemmin harrastanut veden merkkejä, kalat on vienyt sydämen muutamaan otteeseen koska oon tuntenut että he ymmärtävät herkkyyttäni. Tämä oinas kyllä yllätti, koska musta tuntuu että sekin tajuaa mun herkkyyttä..
      Jännä nähdä mitä tästä syntyy.

    • Anonyymi

      Elämäni paras suhde oli oinas- miehen kanssa. Itse kauris.
      Kemia oli mieletön niiden vuosien ajan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1205
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1147
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1043
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe