Kateus on pahojen ja ahneiden ihmisten ikuinen olotila...
Sad but true
1
448
Vastaukset
- - ei kiinnosta enää -
Mun "läheinen ystävä" oli tuollainen. Kun minulla oli vaikeaa hän totesi, ettei ole kyllä yhtään myötätuntoa. Läheinen ystävä?? Siten hän itse kuvasi meidän "ystävyyttämme".
Kun hänellä oli vaikeaa, hän tietysti oletti saavansa myötätuntoa ja tukea. Sen palkaksi hän mustamaalasi minua kaikille, olin paikalla tai en. Kateellinen ihminen - mitä hän itsekin toisinaan sanoi olevansa - olettaa aina, että hänellä on oikeus kohdella muita todella röyhkeästi ja arvottomasti, koska hänellä on kateudessaan niin paha olla.
Tietysti sellainen hirviön kuvatus olettaa itse tulevansa rakastetuksi sellaisenaan.
Jos olin hankkinut itselleni erinäisiä tietoja ja taitoja - mitä hänellä ei ollut - se oli aina PAHA asia. Siitä ennen muuta tunnistaa kateellisen ihmisen - kaikki HYVÄ on aina PAHAA ja se pitää kaikin tavoin MITÄTÖIDÄ sekä itselle että muulle maailmalle. Kaikki muiden saavuttama hyvä aiheuttaa mustamaalausta ja kummallista mulkoilua.
Käytöstavoista tietoakaan, kateellisenhan on niin paha olla, että juuri hänen ei tarvitse enää käyttäytyä, koska ihmiset säälivät häntä muutenkin.
Kaikki itsensä kehittäminen ja eteenpäin pyrkiminen on kateellisen mielestä aina PAHA asia. Epäkateelliset tuttavat ovat aina valmiita keskustelemaan kaikesta, kiinnostuneita erilaisista asioista ja oman itsensä kehittämisestä myös.
En jaksanut sellaista riippakiveä. Hänellä olisi ollut kova työ mustamaalata ja mitätöidä kaikki myöhempi kukoistukseni. Ennen kaikkea en huoli lähiympäristööni ihmisiä, joita en pysty itse arvostamaan tippaakaan. Tekisi itse jotakin sen sijaan, että keskittyy muiden alasriipimiseen ja mitätöintiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285430
- 1631877
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1581519Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike241201- 941135
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711088viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101033Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan42968- 38885