Sad but true

greenNotEnvy

Kateus on pahojen ja ahneiden ihmisten ikuinen olotila...

1

484

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • - ei kiinnosta enää -

Mun "läheinen ystävä" oli tuollainen. Kun minulla oli vaikeaa hän totesi, ettei ole kyllä yhtään myötätuntoa. Läheinen ystävä?? Siten hän itse kuvasi meidän "ystävyyttämme".

Kun hänellä oli vaikeaa, hän tietysti oletti saavansa myötätuntoa ja tukea. Sen palkaksi hän mustamaalasi minua kaikille, olin paikalla tai en. Kateellinen ihminen - mitä hän itsekin toisinaan sanoi olevansa - olettaa aina, että hänellä on oikeus kohdella muita todella röyhkeästi ja arvottomasti, koska hänellä on kateudessaan niin paha olla.

Tietysti sellainen hirviön kuvatus olettaa itse tulevansa rakastetuksi sellaisenaan.

Jos olin hankkinut itselleni erinäisiä tietoja ja taitoja - mitä hänellä ei ollut - se oli aina PAHA asia. Siitä ennen muuta tunnistaa kateellisen ihmisen - kaikki HYVÄ on aina PAHAA ja se pitää kaikin tavoin MITÄTÖIDÄ sekä itselle että muulle maailmalle. Kaikki muiden saavuttama hyvä aiheuttaa mustamaalausta ja kummallista mulkoilua.

Käytöstavoista tietoakaan, kateellisenhan on niin paha olla, että juuri hänen ei tarvitse enää käyttäytyä, koska ihmiset säälivät häntä muutenkin.

Kaikki itsensä kehittäminen ja eteenpäin pyrkiminen on kateellisen mielestä aina PAHA asia. Epäkateelliset tuttavat ovat aina valmiita keskustelemaan kaikesta, kiinnostuneita erilaisista asioista ja oman itsensä kehittämisestä myös.

En jaksanut sellaista riippakiveä. Hänellä olisi ollut kova työ mustamaalata ja mitätöidä kaikki myöhempi kukoistukseni. Ennen kaikkea en huoli lähiympäristööni ihmisiä, joita en pysty itse arvostamaan tippaakaan. Tekisi itse jotakin sen sijaan, että keskittyy muiden alasriipimiseen ja mitätöintiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      366
      12330
    2. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      255
      5387
    3. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      212
      3918
    4. Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille

Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö
      Perussuomalaiset
      196
      2588
    5. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      15
      1972
    6. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      19
      1824
    7. Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?

Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina
      Ikävä
      167
      880
    8. Martina Aitolehti

Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      842
    9. No kolahtaako kukaan

Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak
      Ikävä
      74
      762
    10. Rippituoli

Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa
      Ikävä
      59
      716
    Aihe