Minkä merkkisiin ihastutte..

yleensä?

Itse ihastun yleensä muihin kaloihin ja leijoniin. Samoin vaakoihin ja jousimiehiin. Muihin en oikeastaan ollenkaan :) Tyhmää, ettei mikään noista oikein horoskoopin mukaan käy minulle, paitsi toinen kala ehkä parhaiten.

17

4520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalamyös

      Tulimerkkejä täälläkin
      jotka kalaan vetoaa

      jousimiehet
      leijonat

      • kalatyttö

        Pitkäaikainen suhde kauriin kanssa. Mutta yleensä ne joita silmät jää seuraamaan on olleet jousimiehiä kaikki.


      • ne,
        kalatyttö kirjoitti:

        Pitkäaikainen suhde kauriin kanssa. Mutta yleensä ne joita silmät jää seuraamaan on olleet jousimiehiä kaikki.

        jotka ovat saaneet rytmihäiriöitä aikaan, ovat olleet jousimiehiä.


      • myös..
        ne, kirjoitti:

        jotka ovat saaneet rytmihäiriöitä aikaan, ovat olleet jousimiehiä.

        joskaan ei hyvässä mielessä..


      • Jouskarimiehen ampumana...
        ne, kirjoitti:

        jotka ovat saaneet rytmihäiriöitä aikaan, ovat olleet jousimiehiä.

        ...kohteensa löysi niin vaivihkaa ja tarkasti ettei siinä ollut mitään jakoa kohteena sitä väistää! Tämä sattui reilu seitsemän vuotta sitten ja ystävyytemme hyvin erikoista ja omanlaistaan on mutta sitä en kadu että Hänet kohtasin ja monenlaiset yhteiset tekemiset ja teot meitä yhdistäneet ovat. Ja kaikkein suurin ja hienoin niistä kasvaa sisälläni ja keväällä nähnee päivän valon..:) Tulimerkkinen pikkuisestakin odotettavissa..;)


      • jellona tyttö

        Ihan kiva kuulla, että me tulimerkiset kelpaamme edes teille Kaloille, hih!! Ja kyllä minäkin olen kerran tuntenut erään Kalatmerkkisen mukavan pojan, jota kohtaan tunsin kyllä kieltämättä jonkin asteista ihastumista, mutta hän oli jo varattu niin se jäi sitten lyhyeksi se!!


    • asdf

      Mikä on erittäin huono yhdistelmä :(

    • Kilttikala(M)

      Vesimiestypyihin tullu törmättyy ja ne kyllä tekee aina vaikutuksen.. se aina rupee koukuttamaan ku ei ne ole osanneet alkuunkaan vastata tunteisiin ja vaikuttaa muutenkin vaikeasti saatavilta.

      Aistillisimmat suhteet ollu ehdottomasti rapuihin ja skorppareihin. Ekoista kerroista asti ollut aistikas yhteys. Ikävä kyllä päättyneet siihen ettei ole ollut tarpeeksi yhteistä harrastusta ja aikaa.

      Horoskooppien mukaan parhaita kumppaneita kaloille: skorppari, rapu, kauris, härkä
      Yleensä vaan käytännön elämän yhtenevyydet ratkaisee paljon enemmän kuin horoskooppeihin liittyvät luonnekuvaukset.

    • kalat N

      Itse yleensä ihastun rapu, härkä, kaksonen ja kalat horoskooppi merkkisiin .

    • luana

      Olin pitkässä suhteessa jousimiehen kanssa...mut vaikeeta oli...sitten alkoi vaakamiehen kanssa leikkiminen ei onnistunut sekään...sitten tuli leijona ja vei sydämen mutta vain väliaikaisesti..vesimies voisi ehkä käydä...

      • vesimieheen

        Avioliittoa 29 vuotta


    • kalaN

      Oinas, jousimies, kaksonen tai vaaka.

      helevetin huonoja kaikki, mut minkäs teet :)

      • :DDDD

        niin,
        että minkäs teet..
        tuo oli hyvä!!


    • Täys lahna

      Jousimiehen kieroutunut huumori uppoaa minuun ja olen seurustellut useamman jouskarimiehen kanssa. Elämäni suurin rakkaus oli neitsytmies.

      Miten kala voi seurustella kalan kanssa?

      • Fisugirl

        Rapujen kanssa synkkaa aina jostain syystä. Skorpioni on uusi tuttavuus mutta matchaa oikein hyvin. Ja kyllähän kala kalan tuntee ja ymmärtää


      • tottakai

        uivat samaan suuntaan...


    • Käärmekala

      Itse olen paneskellut paljon oinaita, mutta niiden pässimäisyys pistää evät pystyyn=piikit pystyyn.

      Rapu=kiimainen henkinen krapula, kun se koettaa sulkea lentokalaa rapuaitaukseen.

      Kaksonen, varmaa viihdettä ja intensiivisiä hetkiä, ihastumista, toveruutta ja kiimasta seksiä.

      Kokemukseni muista ovat olleet niin ja näin.

      Vesimies vetistelee liikoja, ei anna mitään itsestään.

      Neitsyt nainen olisi kai täydellinen kumppani jos horokskooppeihin uskomista.

      Vaakoihin ollut ihastunut, mutta niiden ilmapäisestä haihattelusta on vaikeaa saada otetta.

      Skorppari, jouskari,härkä, kaksonen, kalat, neitsyt olisi kai ihanteellisia, jos on taikauskoinen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2092
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1905
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe