Mistähän johtuu Clion ajovalopolttimoiden lyhyt käyttöikä. Auto on 2001 mallia , polttimet H7 .autolla ajettu 77 tuh. ja polttimoita mennyt varmaankin 20 kpl. Akun napajännite auton käydessä 14.4 V. Onko kellään ollut samantyyppistä ongelmaa.
Clion ajovalopolttimet
1
2448
Vastaukset
- Clio mies
Siis olen kuullut joiltain huollossa ja katsastuksessa että H7 eivät kestä yhtä hyvin kuinn H4. Tosin niidenkin laatu on parantunut.
Myös H7 lampuissa on eroja. kannattaa valita longlife, olikohan phillips merkiltään(aiemmat keskustelut).
H7 ei kestä varsinkaan jännitteen muutoksia ja cliossasi saattaa olla. Jotkut ovat asennuttaneet
jonkun jännitteen tasaimen tms. sinne väliin johtoihin tms. mikä varmasti auttaa. keskustele asiasta huollon kanssa. Kyllä lääke löytyy, tuo
jännitteen tasaaaminen tasaaja taitaa maksaa muutaman polttimon verran mutta ei se jatkuva vaihtokaan mitään herkkua ole!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774472Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112433- 1721605
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241370
- 1201277
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721199Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81176- 661115
- 35966