Ostin vuosi sitten uuden vm. 2006 Silver Eagle
Cabinin. Olen ollut tyytyväinen veneen meriominaisuuksiin mutta muutama asia minua on jurppinut. Työn jäli on todella viimeistelemätöntä. Luukin saaneeni Suomalsista laatutyötä mutta kuulin että Silvereitä valmistetaan Venäjälläkin. Onkohan minun Silverini tehty Venäjällä kun viimeistely on noin heikkotasoista. Samoin etuovi on aina jumissa eikä tuo liukuovi kulje kiskoissaan vaikka kuinka voitelisi. Nyt sitä pitää aina hakata nyrkillä että pääsee ulos. Entäs jos vene kaatuu ja uppoaa niin sieltä ei pääse millään ulos. Samoin en ole mistään löytänyt niin pientä ankkuria että se sopisi Silver Eaglen ankkuriboxiin taakse. Onkohan jollain mielessä miten miten pääsisin eroon noista ongelmista. Luulin kun maksoin Silver Eagle 650 Cabinista 42000 € että sillä saisi kunnon veneen?
Silver Eagle Cabin vm. 2006 ongelmat
5
6346
Vastaukset
- kannattaisi
Noistakin asioista suoraan valmistajalle ilmoittaa,ovi ainakin sellainen jota en hyväksyisi.muutama vuosi sitten sain useamman kerran eräästä toisesta suomalaisesta veneestä,(uudesta)useammasta asiasta vääntää,ennekuin korjasivat.
- make
Kerrotko lisää - en ole kuulutkaan että Venäjällä tehtäisiin Silver-veneitä (mutta Mersuja ja BMW:tä kylläkin :-)
- Silvermyyjä
Terve
Venäjällä tehdään (Pietarissa) Silver veneitä, mutta ne eivät tulee Suomeen. Jos veneesi ilmenee vikoja, niin ota yhteyttä jälleenmyyjään, koska tuo oviongelma on selvä takuuasia. Jälleenmyyjä hoitaa asian eteenpäin tehtaalle. Kerro myös viimeistely asioista. Silvervene on uppoamaton, koska sen laidoissa ja pohjassa on plyuretaania.
Terveisin
KT. - alu taipuu ja muuttaa muotoa
Alu- vene elää.
se taipuu ja hakee muotoa. Jos ajat sen kivelle, niin se usein vääntyy ja asettuu uuteen asntoon (-pienstäkin kolhusta). -vaikea oikasta- Asiantuntia..
Ota nyt se sormi pois perseestäsi ja herää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931438Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 83979
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66905Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v78888Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841