kateuttako tai jotain muuta

En todellakaan jaksa ymmärtää että minkä ihmeen takia joittenkin ihmisten on vaan niin vaikee hyväksyä toisten ihmisten onnellisuus. Olen paljonkin pyörinyt netissä vuosien aikana ja koskaan aikasemmin en ole joutunut tälläseen pyöritykseen. menin marraskuun alussa kihloihin ja välimatkan vuoksi asumme vielä ainakin toistaseksi kaukosuhteessa. olen saanut tuon mun kihlauksen takia niin paljon pakskaa että ei ole tosikaan etenkin eräältä henkilöltä jonka kanssa pidin aikasemmin paljonkin yhteyttä skypen kautta ja puhelimessakin, meidän välillä ei ole koskaan ollut mitään muuta kuin kaveruus ja koskaan ei olla edes tavattu.kerroin tälle henkilölle että olen ruvennut seurustelemaan ja että olen kihloissa, siitä vasta soppa alkoikin sitten. Hän ei voi millään uskoa että olen nykyään varattu, olen muka ihan haavemailmoissa, mielisairas ym, minkä hemmetin takia ei voisi olla onnellinen toisen puolesta sen sijaan kuin ruveta hyppimään silmille sitä en todellakaan ymmärrä, ja ne eivät ole olleet todellakaan mitään pikkujuttuja mitä olen saanut kuulla, voiko olla kenties niin että hän ei ole onnellinen omassa suhteessaan ja sit purkaa ulos omaa huonoa oloaan, vastausta en tiedä kun en saa tuohon kysymykseen vastausta häneltä. Tämä henkilö on mennyt jopa niin pitkälle että uhos levittää kuvia musta ja jonkun textin,mutta kuinka sellainen voisi olla mahdollista kun ei olla edes koskaan edes tavattu, sairasta touhua. Mä luulen että jokainen haluaa jossakin vaiheessa elämäänsä löytää sen elämänkumppanin. Jos joku mun kavereista rupeaa seurustelemaan niin en todellakaan ainakaan rupea alentamaan heitä, päin vastoin. Tämä on tietysti yks harvoista, en tiedä että onko muilla samanlaisia kokemuksia?

2

658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä pidä yhteyttä

      Kyllä tämä sinun kyseinen ihminen on kateellinen ja mustasukkainen mutta tee niin ettet ole yhteydessä häneen.Minkä takia annat jonkun ihmisen pilata suhteesi ja itse pahoitat vaan mielesi,kun kyseessä on toisen kateus.Kateus naamioituu mitä ihmeellisiin muotoihin katso googlella kateus.

      Kateellinen ihminen pahoittaa muiden ihmisten mieltä,mutta kaikista vahingoittavampaa se kadehtijalle itselleen.

    • ymmärtää

      Aina kun itse kuulen jonkun ihanan uutisen kavereiltani, vauva, naimisiinmeno etc., niin olen itsekin monta päivää häkellyksissä ja onnellinen. Ei mielestäni toisen onni ole itseltä pois: päinvastoin. Mitä enemmän iloa jokin asia tuottaa niin hienoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      435
      3151
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      109
      2569
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      381
      2477
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2065
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1887
    6. 172
      1309
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1297
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1121
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      980
    Aihe