Ostin eilen käytetyn Eva Finnlock 340 D-merkkisen saumurin kirpparihintaan. En ole koskaan saumurilla ommellut enkä sen koomin tiedä langoituksesta. Ohjekirjaa ei mukana tullut enkä löydä netistä ko. mallista mitään infoa... Onko jossain netissä selkeitä langoitus-ohjeita? Mahd. kuvallisia??
Saumurin langoitus ohjekirjan puuttuessa!
3
3356
Vastaukset
- kannen alle
Kun avaat sen etupanelin, saatat hyvinkin löytää kuvallisen ja värikoodeilla varustetun langoitusohjeen. Jokaisessa minun saumurissani on semmoinen ollut. Pidän peukkua. :)
- miemievaanvaan
...se tieto ainakin löytyy. Mee kirjastoon. Ja kysy siellä henkilökunnalta Saumurin perusopasta.
- saumureissa on eroja!
miemievaanvaan kirjoitti:
...se tieto ainakin löytyy. Mee kirjastoon. Ja kysy siellä henkilökunnalta Saumurin perusopasta.
Ainahan voi mennä merkkiliikkeeseen ja kysästä josko sieltä löytyisi ohjevihkosta jonka voisi vaikka kopsata...tietty ne siitä pikkasen veloittaa...mutta kyllä se kannattaa . Paljon mukavampi on harrastaa käsitöiden parissa kun ei tartee tuhrata miten kone toimii.
Iloisia ompelutuokioita sinulle toivotellen
N_68
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892638Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 45867
- 64864
- 61835