VIRANKO -kirja

myyty loppuun.Tarvitaanko lisäpainos?

26

1857

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kappaletta

      Oli ensimmäinen painos? Minullakin on yksi.

      • mukaan 900 kappaletta.


      • Jos pukisit
        j.jussiW-T kirjoitti:

        mukaan 900 kappaletta.

        Kansiin sen taannoisen oulun reissusi tapahtumat, myytäisiin sitä teosta jo ensimmäisenä päivänä enemmän, kuin tuota viranko kirjaa koskaan tullaan myymään.

        se on varma se.


      • Jos pukisit kirjoitti:

        Kansiin sen taannoisen oulun reissusi tapahtumat, myytäisiin sitä teosta jo ensimmäisenä päivänä enemmän, kuin tuota viranko kirjaa koskaan tullaan myymään.

        se on varma se.

        ajattelin koostaa kirjan näistä käymistäni nettikeskusteluista viimeisen kahden vuoden aikana.


      • Ole huono
        j.jussiW-T kirjoitti:

        ajattelin koostaa kirjan näistä käymistäni nettikeskusteluista viimeisen kahden vuoden aikana.

        Idea. Kuitenkin tahtoisin korostaa vielä sitä, että markkina-arvoltaan se Oulu seikkailu olisi paljon kovempi ja löisi mennen tullen parhaatkin pestsellerit.

        Lainopillisesti minulla olisi oikeus kertoa siitä muillekkin, jos muistat, meitä oli 2 henkilöä kuulemassa tarinaasi.

        Vaitiolo lupaus, jonka annoimme sinulle sitoo kuitenkin meitä. Ellet itse kerro siitä, emme mekään sitä tee, joten ole huoleti.

        Vaikka pidänkin sinua viisaana miehenä ja kunnioitan sinua suuresti, antaisin kuitenkin sinulle yhden neuvon.

        Kerro vaikka ihan muutamalla rivillä siitä tapauksesta, siinä tulevassa nettikirjassasi.
        Moni ihminen kahlaa elämänsä läpi edes kuulematta mitään tuollaisesta tapahtumasta, puhumattakaan, että olisi saanut sen kokea.


      • että sinulla on
        j.jussiW-T kirjoitti:

        ajattelin koostaa kirjan näistä käymistäni nettikeskusteluista viimeisen kahden vuoden aikana.

        tekijänoikeudet näissä keskusteluissa vain omiin viesteihisi, ei muiden!!!


    • jussukka siitä

      virangosta aina höpötät.HEI MIES! ELÄ NYKYPÄIVÄSSÄ ELÄKÄ HAIKAILE MENNEENTALVEN LUMIA!ETEENPÄIN SANOI MUMMO LUMESSA EI SAA JÄÄDÄ PAIKOILLEEN MAKAAMAAN!

      • Voipi

        Hyvinnii olla jopa näin, että viranko on vaikka pelastanu kuolemalta esim. toisen sinun vanhemmista, tai isovanhemmista josta johtuen sinäkin oot putkahtanna mualimmaan.

        Jos multa kysytään, niin se ois voinu vaikka jättää sen tekemättä.


      • niin ei tarttis oottaa.


      • Turisija
        Voipi kirjoitti:

        Hyvinnii olla jopa näin, että viranko on vaikka pelastanu kuolemalta esim. toisen sinun vanhemmista, tai isovanhemmista josta johtuen sinäkin oot putkahtanna mualimmaan.

        Jos multa kysytään, niin se ois voinu vaikka jättää sen tekemättä.

        Vai jopahan sanot asijam paikalleen! On pitäjässä ollu ennen muutamia avvainhenkilöitä jokka on huolehtinu ihimisten alaku- ja loppuvaihheista.

        Kätilö Aino Huikari ov vetäny kaikki haapavetiset ulos maailimmaan kymmenet vuojet, ainaki meistä kolomenkymmenlukulaisista suurriin ikäluokkiin. Olispa taitamattomamman käsissä tainnu sammua moni sukuhaara heti alakkuusa.

        Ja Viranko huolehti sitte siitä että elämä jatku siitäki etteenpäin. Ku minäki sain keuhkokuummeen sotavuosina niin Virangolla oli jo tievossa että oli saatavilla siihen uusi lääke sulfa. Kylymillä käärreillä ja sulffalla keuhkokuummeesta erroon pääsiin. Sitä ennen ei muuta konstia ollu ku ne kastellut lakanat rinnan ympäri ja sitte piti oottaa yheksän vuorokautta että mihin se käänttyy, kuolleko tuo ruoja vai jääkö henkkiin (no en tuota nyt tiijä oisko omalla kohalla ollu niiv väliä!)...

        Vai eihän sitä passaa unehuttaa Komun rouvvaakkaa, se tuli kottiin kahtommaan sairraita että mitä tuolle ens' alakkuun pitäs tehä. Osas lääkitä helepommissa tappauksissa ja kuhtu Virangon jos näytti olevan peleko hengellähöstä.

        Ja olihan se Signe Ritolaki, seurakunnan diakonissa, sairraanhoitaja seki oli tarvittaissa.


      • Anonyymi
        Voipi kirjoitti:

        Hyvinnii olla jopa näin, että viranko on vaikka pelastanu kuolemalta esim. toisen sinun vanhemmista, tai isovanhemmista josta johtuen sinäkin oot putkahtanna mualimmaan.

        Jos multa kysytään, niin se ois voinu vaikka jättää sen tekemättä.

        Se olis pitänyt jättää tekemättä, niin olis säästynyt pitkä liuta vero
        markoja johonkin parempaan tarkotukseen.


    • aaaa

      MORO!

      Olisko kellään myydä yhtä Heikki Viranko-Kirjaa?

      Olisin ostanut sen isälleni syntymäpäivälahjaksi.

      • Anonyymi

        Vieläkö joku haluais Viranko-kirjaa? Mulla on jäljellä niitä kyllä. Ja niitä saa ostaa Haapaveden kirjastolta tai museolta. Tv. Kirjan tekijä Anja Viranko (laita esim Fb-messenger).


    • Anonyymi

      Voi rähmä nyt on JUSSI palannut, hip hei ja huraa.
      Nimomerkki Widoinkin.

      • Anonyymi

        Tuossa joku luulee että Jussi olis tullu takasi Haapaveen palstalle,
        turha luulo, saate pyyellä nöyrästi anteeks ja osottaa katumusta
        ja ehkä joute maksamaan sievoisen summan korvauksia että hää tänne tulis takas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa joku luulee että Jussi olis tullu takasi Haapaveen palstalle,
        turha luulo, saate pyyellä nöyrästi anteeks ja osottaa katumusta
        ja ehkä joute maksamaan sievoisen summan korvauksia että hää tänne tulis takas.

        Tämä Jussi saisi maksaa velkansa kauppoihin ja etenkin kodinkoneet mitkä on jättänyt maksamatta entä lainatut rahat vanhuksilta lopeta kerjääminen .......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä Jussi saisi maksaa velkansa kauppoihin ja etenkin kodinkoneet mitkä on jättänyt maksamatta entä lainatut rahat vanhuksilta lopeta kerjääminen .......

        Vai tämmönen asukas tämä ylistetty
        Jaakko Juhani on.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä Jussi saisi maksaa velkansa kauppoihin ja etenkin kodinkoneet mitkä on jättänyt maksamatta entä lainatut rahat vanhuksilta lopeta kerjääminen .......

        Kylil, puhuvat että laittavat motskari pojat karhuammaan welat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylil, puhuvat että laittavat motskari pojat karhuammaan welat.

        Olisi oikein että PS huijari saataisiin ruotuun......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä Jussi saisi maksaa velkansa kauppoihin ja etenkin kodinkoneet mitkä on jättänyt maksamatta entä lainatut rahat vanhuksilta lopeta kerjääminen .......

        Tässä se nyt taas näkee minkälaisia nämä huippu politikot on,
        ei voi luottaa yhtään niiten lupauksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä Jussi saisi maksaa velkansa kauppoihin ja etenkin kodinkoneet mitkä on jättänyt maksamatta entä lainatut rahat vanhuksilta lopeta kerjääminen .......

        Piä kuule vaa omista velekoista huoli!!! Täälä anonyymin takkaa huutelet, pistä Jussi vastuuseen nämä paskanjauhajat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piä kuule vaa omista velekoista huoli!!! Täälä anonyymin takkaa huutelet, pistä Jussi vastuuseen nämä paskanjauhajat.

        Tavallinen ihminen maksaa velkansa.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallinen ihminen maksaa velkansa.....

        Joo niin ne tekee mutta kun Jussi ei oo tavallinen, vaan hän
        on tavallista erikoisempi.


    • Anonyymi

      Ei ole loppuun myyty! Saapi ostaa mm. Myyrilästä!

    • Anonyymi

      On niitä kirjastossa luettavissa, ei tarvi lisäpainoksia.

    • Anonyymi

      Taasko se kirja on loppu??🗝️📜🇹🇷

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe