En tiedä lukeeko tätä palstaa kukaan todellinen ihminen. Mutta minun pitäisi hommata monimerkkikorjaamooni uusi testeri. Bosch hiton kalliit päivitykset eikä ilmeisesti pääse kaikkiin sisään, Autocom??? , Dexa, Myyjät kehuu omia tuotteitaan niinkun pitääkin, mutta ei viittis pistää N,3500-5000€ turhaan.
Auto testerit??
12
7003
Vastaukset
- asiaa..
Tere!
Mulla on puolisen vuotta ollut käytössä Auto Comin testeri langattomalla yhteydellä ja toistaiseksi olen ollut ihan tyytyväinen. Pitäisi tuntea kaikki automerkit ja vastaan on tullut vasta yksi automalli mitä ei tuntenut. Päivitykset on tosin hankalia tuolla langattomalla, eli läppäri olisi siihen paras vaihtoehto. Kysäiseppä vaikka Suomen Työkalusta lisää infoa.. - bosch
Kannattaa valita laite sen mukaa mitä merkkejä ja minkä ikäisiä pääasiassa käy. Millään ei pääse kaikkiin.
- vaan.
Meillä on käytössä Bosch KTS650 ja nyt uusi FSA.
Erittäin hyvät testerit korjaamolle jossa tehdään kaikkia merkkejä !
Suosittelen, ainut huono puoli on kustannukset.- Testeri tero
Kalliita paskoja. Lauch ja autoboss, näillä pääsee kaikkiin. Ei pakollisia vuosilisenssejä, kertamaksu 3ke riittää.
- Susi KTS
Bosch-KTS-testerin päivitys 2005-mallin BMWhen alkoi toimia vasta 2010! Ja sekin toimii vain osittain eikä näytä läheskään kaikkea, mitä moottorinohjaimesta, ilmastoinnista, abs:stä pitäisi näyttää. Lisäksi ohjelmiston käynnistyminen kestää mielettömän kauan, pahimmillaan yli 10 minuuttia, ohjelma kaatuilee jne, joten yhden auton parin perusjutun katsominen saattaa viedä tunnin! Työaikaa hukkuu mielettömästi!
- testeri tarpeen
Bosch Kts Autocom tukevat hyvin toisiaan toiminnoissaan. Valitettavasti sekään ei aina riitä. Ross tech ehdottomasti jos VAG autoja tekee. Halpa ja toimiva kun osaa käyttää.
- hullunrohkeako?
ammattitaitoinenko asentaja kyselee ohjeita ja neuvoja suolesta, onnea uralle ja yrittämisen iloa.
- Yksvittuuntunuthurreihin
Ostin kokeeksi autocom 150 testerin. Ihan hyvä peli kuulemma mutta kuka vitun paviaani on tehny sen videon missä ohjeistetaan ohjelman asennus. Onko paperi maailmasta loppu kun ei voi laittaa selkeitä ohjeita laitteen mukaan ja ihan suomen kielellä!! On ruotsalaiset taas kehityksen kärjessä. Ei onnistu nyt mikään ei!
- Sain.ohjeen
Kuluttajansuojalain mukaan laitteeseen pitää kuulua suomenkielinen käyttöohje. Painosta tällä myyjää!
- jurpourpo
Jos tuote on ostettu suomesta, niin kyllä.
Jos tilaa ulkomailta, niin silloin ei kannatta kovin kovaan ääneen vaatia...
- Yksvittuuntunut
Suomesta ostettu. Levykkeellä ohjeet mutta niin järjettömän sekavat.
Eikun vaan nettiautosta niitä ostelemaan. Sai myyjä kuulla kunniansa ja sain kyl paremmat ohjeet. Tosin läppäri ei tunnistanu laitetta mut otan nyt aikalisän hermolomaa ja jatkan kun jaksan. - KA-AutoCom
Autocom päivitykset ovat huono ratkaisu. Melkein joka kerta kun ottaa käyttöön/yhteyden
autoon niin pitää alkaa päivittämään... TOSI HUONO HOMMA. Pitäisi pystyä tekemään myöhemmin päivitys eikä silloin kun asiakas odottaa hermona!!! Että mikä kestää.
Pitäisi Autocomissa olla enemmän ominaisuuksia.. jospa niitä tulee kun koko ajan päivitetään....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211791
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241488Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1731320Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1601290- 1481265
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.631078