Eli siis ketä veikkaatte tämän vuoden RR:n voittajaksi?
Paljon on ollu huhuja että Taker voittaisi ja kohtaisi Batistan Maniassa.Itse en oikein usko takerin rumble voittoon...takerhän voi vaan ilmestyä ja vaatia matsia(esim. Anglea vastaan viimevuonna).SD!:stä veikkaisin että Benoit tai Kennedy voittaa.
Raw´sta olisin veikannut HHH:ta mutta kun sattui tuo loukkaantuminen niin veikkaisin Ortonia. Edgeä en voittajaksi usko kun on saanut pushia ihan tarpeeksi.
Ja ECW:stä ei voi tässä tapauksessa puhuakaan.
Mutta omia mielipiteitä?
Royal Rumble
6
327
Vastaukset
- Badass
Itse veikkaan Rumble Matchin voittajaksi Randy Ortonia, ja WrestleManiassa sitten kohtaisi Cenan, mene ja tiedä..
Batistan vastustajaksi Rumbleen veikkaisin Mr. Kennedyä, jos tämä voittaa sen SmackDown Sprintin.
Lataukseen on kyllä PPV menossa ;)- eugene6
Kuulostaisi todella hyvältä jos Maniassa nähtäisiin
WWe Championship
Cena Vs Orton
World Heavyweight Championship
Batista Vs Kennedy
Sillä veikkaan että Rumblen viimeiset miehet on toinen Raw´sta ja toinen SD!:stä ja se kumpi eliminoidaan viimeiseksi saa myös mestaruusmatsin omassa showssaan kuten voittajakin tietty - Badass
eugene6 kirjoitti:
Kuulostaisi todella hyvältä jos Maniassa nähtäisiin
WWe Championship
Cena Vs Orton
World Heavyweight Championship
Batista Vs Kennedy
Sillä veikkaan että Rumblen viimeiset miehet on toinen Raw´sta ja toinen SD!:stä ja se kumpi eliminoidaan viimeiseksi saa myös mestaruusmatsin omassa showssaan kuten voittajakin tiettyMutta ainahan tuo ECW voi yllättää ja CM Punk voisi vaikka napata tuon ykköshaastajan paikan 'Maniaan. Olen kuitenkin sinun kannallasi, että RAW ja SmackDownin painija nähdään viimeisenä kehässä, niinkuin nähtiin vuosina 2004 & 2005.
- Striper
Veikkaisin että ottelun vie Mr.Kennedy...
- 'Maker
Kennedy kohtaa Batistan jo Rumblessa mestaruusottelussa..
- ville97
sanoisin hmm hmm scotty 2 hottie tai visceera
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627116
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264108- 473467
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1423166- 512916
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262306- 432286
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722023Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291876