Moikka olsko kellään nauhalla Idolssin 2007 Tampereen osiot osa1 sekä 2?? Miun on pakko saada ne ittelleni koska miun yks kamuni on ollut nsiellä kisaamassa,löytyyskö keltäöän?? Ottakaa yhteyttä tähän/sähköpostilla [email protected] TV:EINO.T
Vastaukset 4
- idolls fani
Ne netti teeveestä:)
- eikka87
no ei se nettitelkku hyödytä yhtään mitään kun mun mesekamuni/irc-galleria kamuni on o9llut siellä kisaamassa haluan ne nauhalle ittelleni,sitäpaitti mulla ei toimi nettitelkku,kerran koitin nettitelkkua,mutta vaikka kuinka yrittääsisin saada textarilla sitä näkyyn niin mulla se ei pelaa.
- Anonyymi
Eikka on joskus laittanut banaania pyllyyn weppikamin äärellä säälittävä luuseri :) ei ihmekään kun ei saa pillua Heh hee
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3681641- 1141246
- 1291191
- 1411042
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh25934- 111842
- 54582
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.157556Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i112527- 18500