olen oinas ja oikein perinteinen sellainen.Kun luen oinaaan luonteesta löydän sieltä kaiken. Olen myös huomannut minkä merkkien kanssa ei synkkaa..ensimmäinen poikaystäväni oli kala, sit scorpioni,neitsyt,rapu,kaksonen ja härkä.Kaikki päättyi eroon ja erilaisuuteen. nyt olen löytänyt ihanan Leijona miehen ja rakastan sitä ihan mielettömästi.Olemme kaksi samanlaista....toivon että tämä suhde toimisi!
oinas rakastunut leijonaan
4
1217
Vastaukset
- Naikkoskainen
Oinas 21.3.-20.4. - Leijona 23.7.-22.8.
Kahden vahvan merkin syvää ja kiihkeää rakkautta. Täydellisyyttä hipova liitto, jos pitää paatokseen asti pursuavasta rakkaudesta, suurista tunteista, näyttävistä eleistä. Jos Oinas jaksaa palvoa ja ylistää Leijonaa, tämä saattaa jopa pysyä uskollisenakin. Ainakin melkein. Kuitenkin erittäin vahva yhdistelmä, kahden laavavirran kohtaaminen, joka mahdollistaa rohkeille ihmisille aivan kaiken. Suurta rakkautta. Neljä helmeä.
Hienolta kuulostaa ja toimiikin, mutta kun se pettäjän tie on laiskan ja pöyhistelevän leijonan tie niin turha siinä on järkevän naisen olla! Kyllä se on jo alusta saakka pelkkää petosta, ei toimi millään, tunteet, ne tunteet ja se järki ota nyt ja heti ensimmäisestä työnnöstä lähtien mieleen! Sillä on mielessä jo toinen saalis leijonat, ei ole kuin haareminsa narttujen kuten eläinmaailmassakin mitä usemapi sen parempi.- paikkaansa
Mun leijonamies on uskollinen ollut mulle aina, vaikka vientiä riittäis ja on ollut tilaisuuksia pettää. Se on kertonut rehellisesti kaikesta. Minä itse menin joskus mokaamaan ja pahasti...mut ei se kostanut mulle.
- oinas/leijona
mulla on ihan sama juttu..löysin itselleni leijonan ja kemiat sopii mitä parhaiten yhteen, olen täysin rakastunu! Luulenpa et tämä on ikuista..toivon ainakin kovasti! onnea teille :)
- Ariesman
Seurustelin leijonanaaraan kanssa 3.5v ja se oli siinä.Valitettavasti Hänessä ei ollut "särmää"....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244002Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122911Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111213Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22890Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.39866PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht113732Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport37705- 35676
- 104637
- 134635