mielipide

kukka

Mistä johtuu moinen käytös neitsyt-miehellä. Yksi yhteinen yö vietettiin yhdes pikkujouluaikaan. Seuraavana päivänä hän kertoi minulle avoimesti,että on ihastunut minuun. Työpaikalla emme kerro asiasta kellekkään, kun hän on varattu mies. Sovittiin, että käyttäydytään samanlailla kuin ennenkin. Mutta nyt hän ei ole näkevinäänkään ja katseemme eivät enää edes kohtaan. Emme ole pystyneet sen illan jälkeen saamaan enää ystävyyttämme samalle tasolle kuin ennen. Mikähän sitä miestä riivaa...

9

1905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • amlia

      miehelle tullut omantunnontuskat ja katuisi sitä mitä tuli tehtyä.Nyt sitten yrittää olla niin kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunutkaan, mutta sinun näkemisesi tuo hänen mieleensä sen. Sen verran tunnen miehiä, että uskallan sanoa sinulle, että mies kulkee kylmä rinki persesilmän ympärillä peläten sitä, koska vaimo saa tietää.Ja sinä, unohda koko juttu, olit hetken hurmaa.

    • horoskooppimerkistä

      Minä vietin myös yön miespuolisen työkaverini kanssa. Hän kertoi yön aikana monta kertaa, että rakastaa minua.

      Olemme sopineet, että työssä emme näytä tunteitamme, vaan käyttäydymme kuten ennenkin. Työyhteisön dynamiikan vuoksi on pakko elää näin, vaikka molemmat tiedämme, että meillä on lämpimiä tunteita toisiamme kohtaan.

      Tilanne on meille molemmille hankala ja tiedämme sen. Sanoin miehelle, että saatan suhtautua häneen hyvinkin viileästi ja välinpitämättömästi, jotta saan pidettyä tilanteen hallinnassa. Kun muita ihmisiä ei ole näkemässä, hymyilee mies minulle lämpimästi ja valloittavasti, mutta pidämme hyvin matalaa profiilia.

      Luulen siis, että miestuttavasi toimii samoin kuin minä ja työkaverini: hänellä on lämpimiä tunteita, mutta olosuhteiden vuoksi niitä on hillittävä.

      • kulkuri-Jan

        Onko sinulla ollut muuta hänen kanssaan kuin vain se yksi yö jonka olette olleet yhdessä?Oletteko tavanneet työajan ulkopuolella sen jälkeen?


      • kukka

        Olen kanssasi aikas lailla samaa mieltä. Tänään huomasin sen. Ajelimme autolla, mies vilkutti pitkiä valoja ja vilkutteli mulle. Eipä tee sitä nykyisin enää töissä..


      • ´vaimo
        kukka kirjoitti:

        Olen kanssasi aikas lailla samaa mieltä. Tänään huomasin sen. Ajelimme autolla, mies vilkutti pitkiä valoja ja vilkutteli mulle. Eipä tee sitä nykyisin enää töissä..

        ei ilmeisesti ollut hänen kyydissään. Vai?


      • kukka
        ´vaimo kirjoitti:

        ei ilmeisesti ollut hänen kyydissään. Vai?

        eipä ollut.....


    • helskutista

      teidän olisi pitänyt muka yhden panokeikan jälkeen työtovereitanne informoida??
      Sovitteko kenties siitäkin, että ette informoi myöskään miehen nykyistä paria?

      Ja jos sinulla ei riitä älyä päätellä, mikä miestä "riivaa", ota mielikuvitus avuksi.

      Koska kysyit mielenpidettä niin mielestäni olet hyvin lapsellinen nainen.

    • työmoraalikko

      Miestä riivaa varmaan sama, mikä sinuakin pitäisi riivata. Eli tarve keskittyä työpaikalla työn tekemiseen.
      Siitä se palkkakin juoksee, ei yksityissuhteitten hoitamisesta duuniajalla.

    • juu-u

      olisiko vaikka se, että hän on varattu???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2062
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1936
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe