Suunnittelen asunnon hankintaa Erätieltä Teppanasta. Saakohan siellä asumisrauhaa vai vaikuttaako vuokrataloelämä miten? Mitkä siellä on muuten niitä vuokrataloja ja mitkä ei? Viisaat, kertokaa!!!
Erätien asumisrauha
17
3563
Vastaukset
- rauhaa erätiellä
Erätie on kyllä surullisen kuuluisa levottomuudestaan. Etenkin Kajaanin Pietarin asunnot.
- ei kannata
muuttaa!!!!
- paha pakka
Tosi kelju kylä koko Teppana! Ei mitään positiivista sanottavaa. Liian täyteen ahdettu kylä ja sen myötä kaikenmaailman ongelmat moninkertaiset. Pois olisi päästävä, mutta kukaan ei huoli kämppääni, edes puoli ilmaiseksikaan....
- Ex-Erätieläinen
No kyllä minun mielestä erätie on suht. rauhallinen paikka asua ja teppana yleensäkin.. Itse ainakin tykkäsin paikasta. Olen asunut erätien molemmissa päissä, siellä ylenpänä ja sit ihan alhaalla. Ylenpänä, pietarin asunnossa asuin, joka oli ensinnäkin todella siisti kuntoinen, remontoitu joskus 2000, ei mitään valitettavaa oo eikä ollu.. Paitsi että naapurissa asui harvinaisen kusipää ukko, mut tuskin se sinun naapuriksi sattuisi.
- tuolla alueella
Ainoat joissa jotain elämää, muuten kuollutta ja tylsää. Kokonaisuutta kuvaisin sanalla "pysähtynyt".
- onko sitä?
Jos tuonne nyt sitten muuttaisi, niin mitä luulette, kuinka kauan menisi ennen kuin auto joko
A. varastettaisiin
B. rikottaisiin
C. töhrittäisiin ?
Onko talo nro 12 erätiellä millainen? Siinähän on kai omistusasuntoja?- Ex-Erätieläinen
Me asuttiin talossa nro 11 ja se ensimmäinen vasemmalla puolen, tien suuntaisesti. Ja asuttiin reilu vuosi siinä.. Ja kyllä meillä ainaki auto pysyi pihassa ehjänä. Siinä oli tosi rauhallista..
- Erätieläinen
asua rauhassa, ainakin omistus taloissa. Vuokra taloista ei ole kokemusta. Autotkin on saanut olla rauhassa, muutaman vuoden.
- löpö..
Kyllä on Erätie 18-vuokrakämpissä ainakin todella rauhallista asua! On paljon lapsiperheitä ja enpä ole nähnyt, että kenenkään autoja olisi sabotoitu!
Tervetuloa teppanaan, jos et itse möykkää! ;)- rauhatonta on
Erätie 18 oli kyllä kaikkea muuta kuin rauhallinen. Tai no häiriköt tuntui kerääntyneen lähinnä pariin rappuun.
- -------
rauhatonta on kirjoitti:
Erätie 18 oli kyllä kaikkea muuta kuin rauhallinen. Tai no häiriköt tuntui kerääntyneen lähinnä pariin rappuun.
Puhut imperfektissä, eli OLI.
Miten voit tietää nykytilanteen?
Itse asun tällä hetkellä kyseisessä paikassa ja ON rauhallista. - tilanne huolestuttava
------- kirjoitti:
Puhut imperfektissä, eli OLI.
Miten voit tietää nykytilanteen?
Itse asun tällä hetkellä kyseisessä paikassa ja ON rauhallista.Tiedän nykytilanteen siitä, että minulla on juoruttu, että erätien meno pahenee vaan koko ajan. Pietarillakin ollaan oikein huolissaan tilanteessa. Joku huumeporukkakin kuuluu majailevan siellä ja juhlivan suurella joukolla.
- -.-----------
mikäs on tilanne nykyään?
- provoska
Onko sitä?
12.1.2007 21:31
hhaaahhahahahaeeheehhe hyvä provo. - 345345343
Itse asuin tuossa vähän aikaa sitten, kylläkin vuokralla, niin oli siellä suht rauhallista. Tykkäsin. Auto pysyi kunnossa. Ystävällä omistusasunto ja pitää kyllä paikasta, ei valittamista. Hintataso on vaan hämmentävän korkea.
- No nii
Narkkeja, juoppoja ja muutama tappo.
- gäärmes
Ja erätiellä ei asu ängriböööördsejä vaan ainaki muutama ilonen lintu :D Sitä iloa riittää aikaste monelle :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 793214
- 492410
- 322137
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812122- 1371889
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311822- 311755
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101599Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51350Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61274