Samara nykii :(

Mara

Olis tuollanen 94 vuosimallinen(?) samara, ruisku siis, mutta mikä mahtanee olla vikana kun on sellaista pientä nykimistä ihan jatkuvasti? Tyhjäkäynti on kuitenki ihan ok. Hämää vaan tosi paljon ja jos se sit laukee johonkin metsätaipaleelle, niin tulee vihanen karhu ja syö sut ;)

Jos jollain olis tietoo tosta nykimisen alkuperästä, niin olisin kyllä todella kiitollinen tälle henkilölle, joka osaisi sanoa asian tiimoilta jotain valaisevaa.

6

1502

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jukka

Tää on kyllä ihan pelkkä arvaus, mutta ensimmäiseksi tuli mieleen sytytysyksikkö.

• nii

Semmosta oon kuullu

• Ziba

1500 -93 Samara, kylläkin sähköohjattu kaasari. Siinä oli joku suutin tukossa tai karstainen. Käy paikallisella Lada-diilerillä, putsaus kesti 10 m ja maksoi 50 mk vuonna 1999.

• Anonyymi

SHELL 98 poveria niin lakkaa nykimästä.

• Anonyymi

Kannatas vaihtaa tulpan johdot,,voivat lyödä läpi ajajessa,,ei välttämättä tyhjäkäynnillä::ja putsaa lambdatunnistin joka on pakosarjassa yleensä 2...tuon mallisessa voi olla vaan 1 vain.

• Anonyymi

Jos sattuu olemaan sähköohjattu kaasari (Axtec) niin se oli jo susi syntyessään, venäläiset eivät osanneet tehdä ns. vähäpäästöistä kaasarivehjettä. Jos on ensimmäisiä ruiskuja niin ne taas oli pomminvarmoja ja vika löytynee bensapumpusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      106
      9616
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      49
      4711
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1976
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      1961
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1660
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1401
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      40
      1329
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      937
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      30
      913
    10. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      912
    Aihe