Annetaan erittäin hyvän kodin,huolen ja seuraa varsinkin lenkillä ja kesäisin uinti seuraa. Tarkoitus olisi otta suht ison koiran joka olisi tottunut asu kerrostalossa( KOIRAN HAUKKUMINEN EI HAITTA KU TÄÄL SAA HAUKKU NIIN PALJON KU HUVITTA )Meidän perheseen kuuluu. Minä, 4 kissa ja mieheni joka on kouluttanut 3 saksanpaimen koira. Myös itelläni oli koiria ja Meillä ei ole lapsija niin eläimet on meille sama ku lapset. Asumme Kouvolassa mutta 15km Koiran hakemiseen ei ole este. Muuten pyydään tuoma koiranne Kouvolaan :) JOS SULLA ON PITO VAIKEUKSI TAI MUUTEN LUOPUT KOIRASTASI SYY OLISI MINKÄTAHANSA NIIN OTA YHTEYTTÄ JA KERRO KOIRASTTASI LISÄÄ!
0400204421
OTETAAN KOIRA!
4
806
Vastaukset
- ?????????
!!!!!!
- mies.
tervehdys...
joko olet valehdellut meille...
tai sitten tämä ilmoitus on huijausta...
tai sitten ilmoitukseen on tullut
väärä numero.. ?
OMITUISTA... - ANNETAAN KOIRA
Annetaan sekarotuinen koiran pentu joka on 11kk vanha. rotu on pystykorvaa ja karjalan karhu koiraa . me taas joudutaan luopumaan siitä koska olen saanut valituksia sen haukkumisesta .ku me vasta muutettiin kerrostaloon omakotitalosta .ja nyt on pakko luopua siitä jos kukaan ei ota niin mun on pakko käyttää se piikillä .terveisin tuija laaksonen niin mulla ei oo ajo kortii
- ANNETAAN KOIRA
UNOHDIN LAITTAA TOHON VIESTIIN OMAN SÄHKÖ POSTI NUMERON TAI PUH NUMERON 0449500334JA SÄHKÖ POSTI NUMERO ON TUIJA.SIMOLA@HOTMAIL .COM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden1494503Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi
Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja753462Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12453Ei me olla sielunkumppaneita
jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v342371KÄVELYTREFFIT ?
Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo2361707Hevosmies kylän kunnioitettu herra
Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka261356Mies pelkää mahdollista raskautta
Millaisia ajatuksia seuraava herättää teissä? Olemme tunteneet miehen kanssa vuosikausia, seurustelleetkin jo pitkään j2351283Kiikkustuoli
Sunnuntai aamun hiljaisuutta ja rauhaisaa oloa. Aloitan taas uuden alustan, jospa edellisessä asiat tulee pohdittu ja sa1711221- 691146
- 63897