OTETAAN KOIRA!

kvl

Annetaan erittäin hyvän kodin,huolen ja seuraa varsinkin lenkillä ja kesäisin uinti seuraa. Tarkoitus olisi otta suht ison koiran joka olisi tottunut asu kerrostalossa( KOIRAN HAUKKUMINEN EI HAITTA KU TÄÄL SAA HAUKKU NIIN PALJON KU HUVITTA )Meidän perheseen kuuluu. Minä, 4 kissa ja mieheni joka on kouluttanut 3 saksanpaimen koira. Myös itelläni oli koiria ja Meillä ei ole lapsija niin eläimet on meille sama ku lapset. Asumme Kouvolassa mutta 15km Koiran hakemiseen ei ole este. Muuten pyydään tuoma koiranne Kouvolaan :) JOS SULLA ON PITO VAIKEUKSI TAI MUUTEN LUOPUT KOIRASTASI SYY OLISI MINKÄTAHANSA NIIN OTA YHTEYTTÄ JA KERRO KOIRASTTASI LISÄÄ!
0400204421

4

796

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?????????

!!!!!!

• mies.

tervehdys...

joko olet valehdellut meille...
      tai sitten tämä ilmoitus on huijausta...

tai sitten ilmoitukseen on tullut
      väärä numero.. ?

OMITUISTA...

• ANNETAAN KOIRA

Annetaan sekarotuinen koiran pentu joka on 11kk vanha. rotu on pystykorvaa ja karjalan karhu koiraa . me taas joudutaan luopumaan siitä koska olen saanut valituksia sen haukkumisesta .ku me vasta muutettiin kerrostaloon omakotitalosta .ja nyt on pakko luopua siitä jos kukaan ei ota niin mun on pakko käyttää se piikillä .terveisin tuija laaksonen niin mulla ei oo ajo kortii

• ANNETAAN KOIRA

UNOHDIN LAITTAA TOHON VIESTIIN OMAN SÄHKÖ POSTI NUMERON TAI PUH NUMERON 0449500334JA SÄHKÖ POSTI NUMERO ON TUIJA.SIMOLA@HOTMAIL .COM

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1924
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1670
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1276
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      63
      1192
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      998
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      862
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe