Annetaan erittäin hyvän kodin,huolen ja seuraa varsinkin lenkillä ja kesäisin uinti seuraa. Tarkoitus olisi otta suht ison koiran joka olisi tottunut asu kerrostalossa( KOIRAN HAUKKUMINEN EI HAITTA KU TÄÄL SAA HAUKKU NIIN PALJON KU HUVITTA )Meidän perheseen kuuluu. Minä, 4 kissa ja mieheni joka on kouluttanut 3 saksanpaimen koira. Myös itelläni oli koiria ja Meillä ei ole lapsija niin eläimet on meille sama ku lapset. Asumme Kouvolassa mutta 15km Koiran hakemiseen ei ole este. Muuten pyydään tuoma koiranne Kouvolaan :) JOS SULLA ON PITO VAIKEUKSI TAI MUUTEN LUOPUT KOIRASTASI SYY OLISI MINKÄTAHANSA NIIN OTA YHTEYTTÄ JA KERRO KOIRASTTASI LISÄÄ!
0400204421
OTETAAN KOIRA!
4
834
Vastaukset
- ?????????
!!!!!!
- mies.
tervehdys...
joko olet valehdellut meille...
tai sitten tämä ilmoitus on huijausta...
tai sitten ilmoitukseen on tullut
väärä numero.. ?
OMITUISTA... - ANNETAAN KOIRA
Annetaan sekarotuinen koiran pentu joka on 11kk vanha. rotu on pystykorvaa ja karjalan karhu koiraa . me taas joudutaan luopumaan siitä koska olen saanut valituksia sen haukkumisesta .ku me vasta muutettiin kerrostaloon omakotitalosta .ja nyt on pakko luopua siitä jos kukaan ei ota niin mun on pakko käyttää se piikillä .terveisin tuija laaksonen niin mulla ei oo ajo kortii
- ANNETAAN KOIRA
UNOHDIN LAITTAA TOHON VIESTIIN OMAN SÄHKÖ POSTI NUMERON TAI PUH NUMERON 0449500334JA SÄHKÖ POSTI NUMERO ON TUIJA.SIMOLA@HOTMAIL .COM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2032790Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1652496Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 64951
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait256904Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies107902Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20879Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka307874Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k453778Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22748