Aivan toisen maailmansodan lopussa nuori amerikkalainen nainen kävelipariisilaiseen kapakkaan, missä hän näki komean nuoren
ranskalaismiehen. He aloittivat silmäpelin, ja pian mies tulikin naisen
luo ja sanoi:- Olen Francois Francois, suuri ranskalainen lentäjä, ja haluanrakastella kanssasi.- Hyvä, nainen sanoi, vie minut asuntoosi.
Perillä Francois Francois riisui naisen, ja kun he alkoivatrakastella, mies otti esiin voita ja alkoi hieroa sitä naisenrintoihin.
- Francois Francois, mitä oikein teet? nainen kysyi.
- Olen Francois Francois, suuri ranskalainen lentäjä, ja kun
rakastelen naisen kanssa, nuolen mielelläni voita hänen rinnoiltaan,mies sanoi.
Selvästi tästä nauttien nainen antoi miehen jatkaa.
Mies kohdisti mielenkiintonsa hieman alemmaksi ja otti esiinsuklaakastiketta ja kaatoi sitä naisen napaan.
-Francois Francois, mitä oikein teet? nainen kysyi.
- Olen Francois Francois, suuri ranskalainen lentäjä, ja kun rakastelen naisen kanssa, haluan nuolla suklaata hänen navastaan, mies sanoi.
Nautinnosta hykerrellen nainen antoi miehen jatkaa.
Liikkuen yhä alemmas mies otti esiin pullon oliiviöljyä ja kaatoi
siitä öljyä naisen alavatsalle.
- Francois Francois, mitä oikein teet? nainen kysyi.
- Olen Francois Francois, suuri ranskalainen lentäjä, ja kun
rakastelen naisen kanssa, haluan nuolla neitsytöljyä hänen
alavatsaltaan, mies sanoi.
Nainen oli haljeta mielihyvästä.
Kun öljy oli nuoltu mies veti esiin konjakkipullon ja kaatoi siitä konjakkia naisen alapäähän. Samalla hän otti esiin tulitikut, raapaisi
yhden tuleen ja heitti sen konjakin perään.
- Francois Francois, mitä oikein teet? nainen kirkui.
- Olen Francois Francois, suuri ranskalainen lentäjä, ja alas kun
mennään niin pers palaa!
Rakastaja
rajunlainen
1
4396
Vastaukset
- Viikatemiäs
Vähän mää repesi!!! Toi oli hyvä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1123657Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv2942539Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02160Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k431941Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll91699- 1001172
Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle891119No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....5980Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu79936- 51912