Onko paha asia, että iho kuivaa Roaccutan-kuurin aikana voimakkaasti? Estääkö ihon kuivuminen finnien parantumista, vai onko siitä haittaa jos sen kanssa pystyy elämään?
Alkuun käytin lääkärin ehdottamaa rasvaa, mutta se ärsytti ihoa niin paljon että lopetin kokonaan. En missään vaiheessa saanut selville, ohjeistiko lääkäri käyttämään ihorasvaa mukavuussyistä vai ihan finnien parantumisen kannalta.
Itseäni se kuivaminen sinänsä ei haittaa yhtään.
Alkuun käytin lääkärin ehdottamaa rasvaa, mutta se ärsytti ihoa niin paljon että lopetin kokonaan. En missään vaiheessa saanut selville, ohjeistiko lääkäri käyttämään ihorasvaa mukavuussyistä vai ihan finnien parantumisen kannalta.
Itseäni se kuivaminen sinänsä ei haittaa yhtään.
Vastaukset 1
Vanhimmat
Toi roaccutanista johtuva ihon kuivuminen ei auta finneihisi mitenkään, joten laita ihmeessä sitä kosteusvoidetta ettei naama mene ihan korpuksi, sillä se ei todellakaan tee iholle hyvää. Mulla ainakin kirvelee aluksi, kun levitän kosteusvoidetta, koska iho on niin kuiva.