Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kari Tapio on muodinluoja!

M;m;;m

Sen lisäksi, että hän on artisteistamme No:1 hän om myös muodinluoja.

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1300840

4

2006

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuuheet ripset

      seuraavan kerran jenkkeihin tai eurooppaan keikalle niin kaikille muusikoille vaan Reinot jalkaan.
      Ei mene kauankaan kun Reinot on maailman eniten myyty jalkine.

      Ja Kari Tapiolle on myönnettävä joku myynninedistämis palkinto.

      Hyvä Kari!

    • hienoa ;D

      Reinot on kyllä mukavat jalassa. Ja Karilla löytyy huumorintajua. Hienoa.

    • Nordic-man

      Kyllä minullakin on reinot ollut jo 70 luvulta alkaen. Sain appiukolta joululahjaksi, ensin katsoin että mitäs se nyt oikein meinaa, mutta kokeiltuani käytin niitä niin kauan kuin kestivät, elikkä monta vuotta. Olin kerrankin saattelemassa velipoikaa junaan, niin huomasin itse , että reinothan mulla jalassa on, mutta ei se menoa haitannut. Kaupassakin olen kerran käynyt reinoilla, kylläkin vahingossa. Koska ne on niin hyvät jalassa, että niitä ei muista ottaa pois. Viime jouluna sain jälleen reinot vaimolta lahjaksi, että kyllä kelpaa.
      Ei ihme, että Kari on tykästynyt myös Reinoihin.

    • Mertsi

      Karin jalanjäljissä hankin itsekin ruudulliset aamutossut. Nämä ovat mukavan löysät ja lämmittävät reumatismisiä jalkojani.

      Vielä en ole yrittänyt pyrkiä Retuillani lähikuppilaan.
      Ovat jaloille mukavat, lisävarpaita ei paina, eikä nivelrikkoisia jalkojani purista ja särje niinkuin nahka jalkineissa aina tuppaa tekemään.

      Näillä olisi kiva tanssia etenkin Karin Nuoruustangoa ja muistella aikaa jolloin nahkakengätkään ei puristaneet tippaakaan.

    Ketjusta on poistettu 55 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe