Grand Scenic vertailussa

superteppo

Uusin Teknikens Värld nr 2/2007

Testitulos
1. Citroen C4 Picasso HDI
2. Ford S-Max TD
3. Renault Grand Scenic 1,9 DCI

Grand Scenicille vertailun huonoimmat pisteet kohdissa; Ajo-ominaisuudet, Tilat, Mukavuus.

5

2612

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lainkaan hullumpi

suoritus vanhalta automallilta. Voisi tosin seuraavaksi harkita Citikkaakin, kiitos vinkistä...:-)

• rellulta

Sitruuna on aivan bränikkä mallina ja S-Max maksaa himppasen verran enemmän kuin Scenicci. Mun silmää miellyttää myös Mitsun Grandis ja Mazda 5 ja jotenkin se kuuluisa japanilainen luotettavuus.

Se näissä patonkimaan tekeleissä on hyvä että menettävät arvoaan nopeaan => parivuotiaan käytetyn saa edukkaasti.

• Jeee...
        rellulta kirjoitti:

Sitruuna on aivan bränikkä mallina ja S-Max maksaa himppasen verran enemmän kuin Scenicci. Mun silmää miellyttää myös Mitsun Grandis ja Mazda 5 ja jotenkin se kuuluisa japanilainen luotettavuus.

Se näissä patonkimaan tekeleissä on hyvä että menettävät arvoaan nopeaan => parivuotiaan käytetyn saa edukkaasti.

Ota sitten korvatulpat mukaan, kun lähdet koeajamaan Mazda 5:sta....

• relluvikarellu
        Jeee... kirjoitti:

Ota sitten korvatulpat mukaan, kun lähdet koeajamaan Mazda 5:sta....

Ei tää nykyinen Scenic I myöskään ole Hakkapelittojen kanssa todellakaan mitenkään hiljainen joten tuskin tarvitsee korvatulppia Mazdankaan kanssa.

Tänä aamuna kun oli -12 astetta niin yksikään ovi ei auennut kunnolla kun tiivisteet olivat jäässä (joo, viimeksi puhdistin ja voitelin ne joulun jälkeen). Ja airbagin merkkivalo paloi koko matkan töihin. Näistä ei tarvitsisi Mazdan kanssa kärsiä. Eikä Bilian hinnoista ja "asiakaspalvelusta".

• relluvikarellu kirjoitti:

Ei tää nykyinen Scenic I myöskään ole Hakkapelittojen kanssa todellakaan mitenkään hiljainen joten tuskin tarvitsee korvatulppia Mazdankaan kanssa.

Tänä aamuna kun oli -12 astetta niin yksikään ovi ei auennut kunnolla kun tiivisteet olivat jäässä (joo, viimeksi puhdistin ja voitelin ne joulun jälkeen). Ja airbagin merkkivalo paloi koko matkan töihin. Näistä ei tarvitsisi Mazdan kanssa kärsiä. Eikä Bilian hinnoista ja "asiakaspalvelusta".

pakkasellakin, vaikka olis pesussa auto käynyt. Nimenomaan minä olen ihmetellyt ,miksi tiivisteet ei jäädy edes pesussa, ei ole tarvinnut silikoniakaan laittaa. Renkaatkin on hiljaiset, kun ei hakkapeliittoja laita alle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      105
      8237
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      112
      5764
    3. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      55
      5231
    4. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      289
      5206
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      78
      3851
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3041
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2757
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2558
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2532
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2491
    Aihe