Elikkäs, jos haluat voittaa ipod nanon, kannettavan tietokoneen, sinun kannattaa mennä osoitteeseen http://www.tomaattipeli.fi
Jos listaatte tähän alas vielä sähköpostiosoitteenne, saatte pelin alkuun ison bonuksen, koska lähetän teille koodin jolla saatte täyden sadon sekunneissa, ja parannatte samalla voittomahdollisuuksianne. Minä hyödyn tästä vähän, mutta en niin paljon kuin te. Eli ei kun Ketsupoimaan!
Felix Tomaattipeli
14
5917
Vastaukset
- EI KANNATA
EI KANNATA laittaa osoitettaan. Aloittaja hyötyy siitä siten, että saa itselleen lisää tomaatteja ja/tai kasvu nopeutuu. Itse hyödyt siitä vain yhden sadon verran, mikä on vähän verrattuna aloittajan hyötyyn. Ja tuskin haluat auttaa tuntematonta voittoon ;)
- JeppJepp
Jaahas, minä en kylläkään hyödy siitä yhtä paljon, paremminkin vähemmän, eli mailiosoitetta vaan alle jos haluutte palkintoi :)
- 123456789
elikkä tos on mun sähköpostiosoite
[email protected] kiitos!!- JeppJepp
Ei toiminut tuo Hannes013, koska voin lähettää koodin vain niille, joiden sähköpostiosoitetta ei vielä ole käytetty ollenkaan Tomaattipelissä. Sori vaan.
- JeppJepp
Eli lopeting tuon Tomaattipelin pelaamisen, koska ei
ollut tarpeeksi aikaa sitä rämpytellä. Tänne voitte vielä sähköpostia laittaa, mutta ei varmaan kovin moni niihin lähettele koodeja. - posvvdsg
kompostimerkin ja milloin voin korjata sadonkorjun?
- jljljlj
Auttakaa joku.....
1.miten saan tomaatin kasvamaan nopeammin?
2. onko mitaan koodejam,kasvamisen nopeutamiseen!
Kiitos etukateen! - sipuli123123
[email protected] laitahan tulemaan :)
- Nimetön
moi voiks antaa sen felix peliin koodin??? XD
- paskupaska
imekää eetua
- paksukulli
en
- paksunänni
paksukulli kirjoitti:
en
mää voin
- Markku-Viljami
mielestäni tämä on täysin väärin sillä tomaateillakin on tunteet
- BringBackTomaattipeli
Jokohan Felix kohta tekee Tomaattipeli HD-Remaken, oli aika mahtava peli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103