Väärin?

CinderellaWoman

Kihlattu oli ihan innoissaan lähdössä rauhanturvaajaksi, ilmoitin hänelle etten haluaisi häntä arkussa takaisin ja kihlattu unohti haaveensa. Nyt viimeisen muutaman kk ajan on oma kihlattu puhunut paljon siitä minkälaista elämä olisi, jos hän olisi lähtenyt rauhanturvaajaksi jonnekin päin maailmaa. Tuli jotenkin vaivaantunut ja syyllinen olo itselle kun tavallaan ''kielsin'' kihlattua lähtemästä.

Teinkö väärin?

5

868

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • solttu

      Moi,

      Älä estä ukkoasi lähtemästä on minun mielipiteeni. Ei jää sitten harmittamaan ettei lähtenyt.
      Jos aika on täysi niin lähtö tulee vaikka Suomen liikenteessä..

    • Voi hyi sinua...

      Teit ehdottomasti vaarin. Sinulla ei ole oikeutta estaa jotakin toista tekemasta sellaista tyota jota han haluaisi. Toi kaantyy sua vastaan viela, kuten huomaat niin hanella on oikeutetusti jotakin hampaankolossa tuon jalkeen. Sinun tehtava on tukea kumppaniasi hanen valinnoissaan ja palveluksen aikana. Lisaksi rauhanturvaaminen on arvokasta tyota jota sinun jo kansalaisena pitaa tukea. Voi minkas teit likka...Ehka syy kieltoosi onkin oma epavarmuus, luottamuksen pula kumppaniin ja/tai itseesi, tieda sitten seuraava: Yksi kouluttaja sanoi hyvin ennenkuin menin eka keikalle ( kolme keikkaa takana, viela sama vaimo ja rakastava tukeva suhde jossa kunnioitetaan toisiamme ); alkaa suretko jos suhde Suomessa ei kesta vuoden erillaan oloa, se on sitten vaan hyva etta paasette irti toisistanne. Koska ei se suhde kestaisi seitsemaa vuotta Suomessa yhdessakaan.

      • OIOIO

        Miehessähän se asenneongelma on jos ei lähde, kun muija komentaa....
        Ei taida sitten olla hirveä hinku sinne ulukomaille. Itsehän mietin noin sekunnin, kun soitto tuli....


    • Helpottunut

      Ihan ymmärrettävää, että toimit noin. Mutta kyllä se on miehen itse se päätös tehtävä, mitä elämässään tekee.

      Munkin olisi niin tehnyt mieli kieltää... En kuitenkaan voinut, vaan sanoin vaan että tee miten tahdot. Päätti jäädä! :)

    • KFOR-leski

      Minulta kysyttiin myös samaa asiaa, että saanko lähteä. En olisi halunnut että mies lähtee, mutta en olisi kestänyt sitä omalla tunnollani, että mies olisi MINUN takia jättänyt omia unelmia täyttämättä! Siis kannustin häntä lähtemään kaikesta huolimatta, vaikka suhde saattaakin joutua vaakalaudalle. Ja tuskin jaksaisin sitä narinaa kotona, että JOS olisin ollut rauhanturvaajana...

      Minusta on vaan helvetin itsekästä sanoa EI toisen unelmille, varsinkin kun tämä mies on minulle niiiiin rakas!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6273
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3808
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1975
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1478
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1468
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe