Kihlattu oli ihan innoissaan lähdössä rauhanturvaajaksi, ilmoitin hänelle etten haluaisi häntä arkussa takaisin ja kihlattu unohti haaveensa. Nyt viimeisen muutaman kk ajan on oma kihlattu puhunut paljon siitä minkälaista elämä olisi, jos hän olisi lähtenyt rauhanturvaajaksi jonnekin päin maailmaa. Tuli jotenkin vaivaantunut ja syyllinen olo itselle kun tavallaan ''kielsin'' kihlattua lähtemästä.
Teinkö väärin?
Väärin?
5
977
Vastaukset 5
- solttu
Moi,
Älä estä ukkoasi lähtemästä on minun mielipiteeni. Ei jää sitten harmittamaan ettei lähtenyt.
Jos aika on täysi niin lähtö tulee vaikka Suomen liikenteessä.. - Voi hyi sinua...
Teit ehdottomasti vaarin. Sinulla ei ole oikeutta estaa jotakin toista tekemasta sellaista tyota jota han haluaisi. Toi kaantyy sua vastaan viela, kuten huomaat niin hanella on oikeutetusti jotakin hampaankolossa tuon jalkeen. Sinun tehtava on tukea kumppaniasi hanen valinnoissaan ja palveluksen aikana. Lisaksi rauhanturvaaminen on arvokasta tyota jota sinun jo kansalaisena pitaa tukea. Voi minkas teit likka...Ehka syy kieltoosi onkin oma epavarmuus, luottamuksen pula kumppaniin ja/tai itseesi, tieda sitten seuraava: Yksi kouluttaja sanoi hyvin ennenkuin menin eka keikalle ( kolme keikkaa takana, viela sama vaimo ja rakastava tukeva suhde jossa kunnioitetaan toisiamme ); alkaa suretko jos suhde Suomessa ei kesta vuoden erillaan oloa, se on sitten vaan hyva etta paasette irti toisistanne. Koska ei se suhde kestaisi seitsemaa vuotta Suomessa yhdessakaan.
- OIOIO
Miehessähän se asenneongelma on jos ei lähde, kun muija komentaa....
Ei taida sitten olla hirveä hinku sinne ulukomaille. Itsehän mietin noin sekunnin, kun soitto tuli....
- Helpottunut
Ihan ymmärrettävää, että toimit noin. Mutta kyllä se on miehen itse se päätös tehtävä, mitä elämässään tekee.
Munkin olisi niin tehnyt mieli kieltää... En kuitenkaan voinut, vaan sanoin vaan että tee miten tahdot. Päätti jäädä! :) - KFOR-leski
Minulta kysyttiin myös samaa asiaa, että saanko lähteä. En olisi halunnut että mies lähtee, mutta en olisi kestänyt sitä omalla tunnollani, että mies olisi MINUN takia jättänyt omia unelmia täyttämättä! Siis kannustin häntä lähtemään kaikesta huolimatta, vaikka suhde saattaakin joutua vaakalaudalle. Ja tuskin jaksaisin sitä narinaa kotona, että JOS olisin ollut rauhanturvaajana...
Minusta on vaan helvetin itsekästä sanoa EI toisen unelmille, varsinkin kun tämä mies on minulle niiiiin rakas!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?231395Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️621200- 97977
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)105914Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet293798Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21787- 120725
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k210699- 61675
- 100626
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html293588- 13564
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.104538Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73481- 34465
- 39464
- 47450
Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas24446Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko46441Aika on tuonut järkeä
Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,42423