Hei! Tässä kaikki omat tyttö-bratzini (10000000... prosenttisesti) ja perässä korkeus:
1. Wintertime Wonderland-Cloe (25cm)
2. Wintertime Wonderland-Yasmin (25cm)
3. Spring Fling-Jade (25cm)
4. Strut it-Sasha (25cm)
5. Funk Out-Fianna (25cm)
6. Treasures-Jade (25cm)
7. Dynamite-Nevra (25cm)
8. Dynamite-Cloe (25cm)
9. Dynamite-Meygan (25cm)
10. Rock Angelz-Yasmin (25cm)
11. Play Sportz-Dana (25cm)
12. Rock Angelz-Jade (25cm)
13. Rock Angelz-Cloe (25cm)
14. Rock Angelz-Roxxi (25cm)
15. Genie Magic-Jade (25cm)
16. Princess-Jade (25cm)
17. Campfire-Felicia (25cm)
18. Play Sportz-Yasmin (25cm, gymnastics)
19. Feelin' Pretty-Jade (25cm)
20. Sweet Dreamz Pajama Party-Cloe (25cm)
21. Genie Magic-Sasha (25cm)
22. Head Gamez (25cm, Cloe ja vaihtopäät)
23. Forever Diamondz-Sasha (25cm)
24. Forever Diamondz-Sharidan (25cm)
25. Princess-Cloe (25cm)
26. Sweet Dreamz Pajama Party-Felicia (25cm)
27. Rock Angelz-Sasha (25cm)
28. Wanted-Yasmin (25cm)
29. Sleep Over-Sasha (25cm)
30. Twiins-Oriana (25cm, ostettu yksittäisenä, en omista Valentinaa)
31. Birthday Bash-Yasmin (25cm)
32. Passion 4 Fashion-Yasmin (25cm)
Lisäksi Bratz Boyz Tokyo a go go-Cameron ja Babyz Ponyz-Celeste. Olen 9 ja omistan nuo kaikki 10000000000... prosenttisesti!
Sain myös juuri uusimman Bratz-lehden numeron. Mitä Bratzeja teillä on??
BRATZ
17
1810
Vastaukset
- pälli-mölli
Moi mullon style it dana, funk out yasmin, strut it meygan, express it jade, ja uusin on slumber party sasha.
eli kaikki niin ku tosi vanhoja... uusimmankin sain 4 vuotta sitten:(- Yasmin
HEI!
MINULLA on 2 Bratzia, molemmat Funk Out eli siis Dana ja Nevvra. - valkovuokko
Yasmin kirjoitti:
HEI!
MINULLA on 2 Bratzia, molemmat Funk Out eli siis Dana ja Nevvra.Sain juuri Passion 4 Fashion-nukke Sashan (25cm) lahjaksi. Nyt minulla on (10000000... prosenttisesti) 33 normaalikokoista (25cm) tyttö-bratzia, poika-bratz ja bratz-poni.
- IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Hei! Mukavaa että sinulla on Bratzeja.
Minulla on 2 Bratzia:
Style It Dana
Sun Kissed Summer Cloe
Heippa! - sohvi
Mulla on Jade,Dana,Fianna,prinsessa Fianna,1 poika jonka nimee en muista ja mun pikkusiskolla on 2 erilaista Jasminia,prinsessa cloe ja poika.Sit meil on yhteinen vauva jonka nimi on Meygan.
Siin pit'is olla 10 bratzia. - viiiiiiiiiiva
hei mullaki on 2 bratzii
- 16.05
Heippa kaikki. Minun Bratzit
lumi bratz dana
funk out fianna
wild life safari nevra - 16.05
16.05 kirjoitti:
Heippa kaikki. Minun Bratzit
lumi bratz dana
funk out fianna
wild life safari nevraSain just formal funk danan.
- valkovuokko
Sain juuri Pampered Pupz-nukke Cloen (25cm). Nyt minulla on siis 34 tavankokoista tyttö bratzia, poika bratz ja bratz poni.
*** Kirjoittakaa tänne:) ***- aivastus
joo oon nähny sen cloen br leluissa. mut mun uusin bratz on vuodelta 2005 ku en oo niin enää kiinnostunut niist. mullon 12 bratzii.
- aivastus
aivastus kirjoitti:
joo oon nähny sen cloen br leluissa. mut mun uusin bratz on vuodelta 2005 ku en oo niin enää kiinnostunut niist. mullon 12 bratzii.
niin et mullaki o bratz lehtii 3 kpl mut sain just sen tammikuun numeron
heippa - valkovuokko
aivastus kirjoitti:
niin et mullaki o bratz lehtii 3 kpl mut sain just sen tammikuun numeron
heippaSain juuri helmikuun Bratz-lehden!!
Seuraavassa numerossa on kuulemma Pixiez-extra!! Bratz-lehti on ihana!! - valkovuokko
valkovuokko kirjoitti:
Sain juuri helmikuun Bratz-lehden!!
Seuraavassa numerossa on kuulemma Pixiez-extra!! Bratz-lehti on ihana!!Unohdin mainita että minulla on Wintertime Wonderland-nukke Sasha (25cm), eli siis 7 Sashaa ja 35 tyttö-bratzia. Lisäksi poika ja poni.
Hyvää helmikuuta kaikille=) - valkovuokko
valkovuokko kirjoitti:
Unohdin mainita että minulla on Wintertime Wonderland-nukke Sasha (25cm), eli siis 7 Sashaa ja 35 tyttö-bratzia. Lisäksi poika ja poni.
Hyvää helmikuuta kaikille=)... myös kipeänä, mutta kirjoitelkaa tänne=)
- 111111111111111111122222222...
valkovuokko kirjoitti:
... myös kipeänä, mutta kirjoitelkaa tänne=)
mullon 2 bratzii
diamondz cloe
diamondz jade
ei muita heippa - valkovuokko
111111111111111111122222222... kirjoitti:
mullon 2 bratzii
diamondz cloe
diamondz jade
ei muita heippaTätini asuu Englannissa ja hän lähetti sieltä minulle ihanan Bratz Class-nukke Sashan (25cm)!!!! Sitä saa vain Australiasta ja Englannista...
Kirjoittakaa tänne=)
- Jannu10
Mul on tavallinen Cloe,Pikku-Cloe,Vauva Yasmin,Tavallinen Eitan (poika Bratz) ja ja kask poika Bratzii en muista nimee ja cameron ja Mini-jade
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082