BRATZ

valkovuokko

Hei! Tässä kaikki omat tyttö-bratzini (10000000... prosenttisesti) ja perässä korkeus:

1. Wintertime Wonderland-Cloe (25cm)
2. Wintertime Wonderland-Yasmin (25cm)
3. Spring Fling-Jade (25cm)
4. Strut it-Sasha (25cm)
5. Funk Out-Fianna (25cm)
6. Treasures-Jade (25cm)
7. Dynamite-Nevra (25cm)
8. Dynamite-Cloe (25cm)
9. Dynamite-Meygan (25cm)
10. Rock Angelz-Yasmin (25cm)
11. Play Sportz-Dana (25cm)
12. Rock Angelz-Jade (25cm)
13. Rock Angelz-Cloe (25cm)
14. Rock Angelz-Roxxi (25cm)
15. Genie Magic-Jade (25cm)
16. Princess-Jade (25cm)
17. Campfire-Felicia (25cm)
18. Play Sportz-Yasmin (25cm, gymnastics)
19. Feelin' Pretty-Jade (25cm)
20. Sweet Dreamz Pajama Party-Cloe (25cm)
21. Genie Magic-Sasha (25cm)
22. Head Gamez (25cm, Cloe ja vaihtopäät)
23. Forever Diamondz-Sasha (25cm)
24. Forever Diamondz-Sharidan (25cm)
25. Princess-Cloe (25cm)
26. Sweet Dreamz Pajama Party-Felicia (25cm)
27. Rock Angelz-Sasha (25cm)
28. Wanted-Yasmin (25cm)
29. Sleep Over-Sasha (25cm)
30. Twiins-Oriana (25cm, ostettu yksittäisenä, en omista Valentinaa)
31. Birthday Bash-Yasmin (25cm)
32. Passion 4 Fashion-Yasmin (25cm)

Lisäksi Bratz Boyz Tokyo a go go-Cameron ja Babyz Ponyz-Celeste. Olen 9 ja omistan nuo kaikki 10000000000... prosenttisesti!

Sain myös juuri uusimman Bratz-lehden numeron. Mitä Bratzeja teillä on??

17

1993

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pälli-mölli

      Moi mullon style it dana, funk out yasmin, strut it meygan, express it jade, ja uusin on slumber party sasha.

      eli kaikki niin ku tosi vanhoja... uusimmankin sain 4 vuotta sitten:(

      • Yasmin

        HEI!

        MINULLA on 2 Bratzia, molemmat Funk Out eli siis Dana ja Nevvra.


      • valkovuokko
        Yasmin kirjoitti:

        HEI!

        MINULLA on 2 Bratzia, molemmat Funk Out eli siis Dana ja Nevvra.

        Sain juuri Passion 4 Fashion-nukke Sashan (25cm) lahjaksi. Nyt minulla on (10000000... prosenttisesti) 33 normaalikokoista (25cm) tyttö-bratzia, poika-bratz ja bratz-poni.


    • IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

      Hei! Mukavaa että sinulla on Bratzeja.

      Minulla on 2 Bratzia:

      Style It Dana
      Sun Kissed Summer Cloe

      Heippa!

    • sohvi

      Mulla on Jade,Dana,Fianna,prinsessa Fianna,1 poika jonka nimee en muista ja mun pikkusiskolla on 2 erilaista Jasminia,prinsessa cloe ja poika.Sit meil on yhteinen vauva jonka nimi on Meygan.
      Siin pit'is olla 10 bratzia.

    • viiiiiiiiiiva

      hei mullaki on 2 bratzii

      • 16.05

        Heippa kaikki. Minun Bratzit

        lumi bratz dana
        funk out fianna
        wild life safari nevra


      • 16.05
        16.05 kirjoitti:

        Heippa kaikki. Minun Bratzit

        lumi bratz dana
        funk out fianna
        wild life safari nevra

        Sain just formal funk danan.


    • valkovuokko

      Sain juuri Pampered Pupz-nukke Cloen (25cm). Nyt minulla on siis 34 tavankokoista tyttö bratzia, poika bratz ja bratz poni.

      *** Kirjoittakaa tänne:) ***

      • aivastus

        joo oon nähny sen cloen br leluissa. mut mun uusin bratz on vuodelta 2005 ku en oo niin enää kiinnostunut niist. mullon 12 bratzii.


      • aivastus
        aivastus kirjoitti:

        joo oon nähny sen cloen br leluissa. mut mun uusin bratz on vuodelta 2005 ku en oo niin enää kiinnostunut niist. mullon 12 bratzii.

        niin et mullaki o bratz lehtii 3 kpl mut sain just sen tammikuun numeron

        heippa


      • valkovuokko
        aivastus kirjoitti:

        niin et mullaki o bratz lehtii 3 kpl mut sain just sen tammikuun numeron

        heippa

        Sain juuri helmikuun Bratz-lehden!!

        Seuraavassa numerossa on kuulemma Pixiez-extra!! Bratz-lehti on ihana!!


      • valkovuokko
        valkovuokko kirjoitti:

        Sain juuri helmikuun Bratz-lehden!!

        Seuraavassa numerossa on kuulemma Pixiez-extra!! Bratz-lehti on ihana!!

        Unohdin mainita että minulla on Wintertime Wonderland-nukke Sasha (25cm), eli siis 7 Sashaa ja 35 tyttö-bratzia. Lisäksi poika ja poni.

        Hyvää helmikuuta kaikille=)


      • valkovuokko
        valkovuokko kirjoitti:

        Unohdin mainita että minulla on Wintertime Wonderland-nukke Sasha (25cm), eli siis 7 Sashaa ja 35 tyttö-bratzia. Lisäksi poika ja poni.

        Hyvää helmikuuta kaikille=)

        ... myös kipeänä, mutta kirjoitelkaa tänne=)


      • 111111111111111111122222222...
        valkovuokko kirjoitti:

        ... myös kipeänä, mutta kirjoitelkaa tänne=)

        mullon 2 bratzii

        diamondz cloe
        diamondz jade

        ei muita heippa


      • valkovuokko
        111111111111111111122222222... kirjoitti:

        mullon 2 bratzii

        diamondz cloe
        diamondz jade

        ei muita heippa

        Tätini asuu Englannissa ja hän lähetti sieltä minulle ihanan Bratz Class-nukke Sashan (25cm)!!!! Sitä saa vain Australiasta ja Englannista...

        Kirjoittakaa tänne=)


    • Jannu10

      Mul on tavallinen Cloe,Pikku-Cloe,Vauva Yasmin,Tavallinen Eitan (poika Bratz) ja ja kask poika Bratzii en muista nimee ja cameron ja Mini-jade

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe