Hei! Tässä kaikki omat tyttö-bratzini (10000000... prosenttisesti) ja perässä korkeus:
1. Wintertime Wonderland-Cloe (25cm)
2. Wintertime Wonderland-Yasmin (25cm)
3. Spring Fling-Jade (25cm)
4. Strut it-Sasha (25cm)
5. Funk Out-Fianna (25cm)
6. Treasures-Jade (25cm)
7. Dynamite-Nevra (25cm)
8. Dynamite-Cloe (25cm)
9. Dynamite-Meygan (25cm)
10. Rock Angelz-Yasmin (25cm)
11. Play Sportz-Dana (25cm)
12. Rock Angelz-Jade (25cm)
13. Rock Angelz-Cloe (25cm)
14. Rock Angelz-Roxxi (25cm)
15. Genie Magic-Jade (25cm)
16. Princess-Jade (25cm)
17. Campfire-Felicia (25cm)
18. Play Sportz-Yasmin (25cm, gymnastics)
19. Feelin' Pretty-Jade (25cm)
20. Sweet Dreamz Pajama Party-Cloe (25cm)
21. Genie Magic-Sasha (25cm)
22. Head Gamez (25cm, Cloe ja vaihtopäät)
23. Forever Diamondz-Sasha (25cm)
24. Forever Diamondz-Sharidan (25cm)
25. Princess-Cloe (25cm)
26. Sweet Dreamz Pajama Party-Felicia (25cm)
27. Rock Angelz-Sasha (25cm)
28. Wanted-Yasmin (25cm)
29. Sleep Over-Sasha (25cm)
30. Twiins-Oriana (25cm, ostettu yksittäisenä, en omista Valentinaa)
31. Birthday Bash-Yasmin (25cm)
32. Passion 4 Fashion-Yasmin (25cm)
Lisäksi Bratz Boyz Tokyo a go go-Cameron ja Babyz Ponyz-Celeste. Olen 9 ja omistan nuo kaikki 10000000000... prosenttisesti!
Sain myös juuri uusimman Bratz-lehden numeron. Mitä Bratzeja teillä on??
BRATZ
17
1993
Vastaukset
- pälli-mölli
Moi mullon style it dana, funk out yasmin, strut it meygan, express it jade, ja uusin on slumber party sasha.
eli kaikki niin ku tosi vanhoja... uusimmankin sain 4 vuotta sitten:(- Yasmin
HEI!
MINULLA on 2 Bratzia, molemmat Funk Out eli siis Dana ja Nevvra. - valkovuokko
Yasmin kirjoitti:
HEI!
MINULLA on 2 Bratzia, molemmat Funk Out eli siis Dana ja Nevvra.Sain juuri Passion 4 Fashion-nukke Sashan (25cm) lahjaksi. Nyt minulla on (10000000... prosenttisesti) 33 normaalikokoista (25cm) tyttö-bratzia, poika-bratz ja bratz-poni.
- IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Hei! Mukavaa että sinulla on Bratzeja.
Minulla on 2 Bratzia:
Style It Dana
Sun Kissed Summer Cloe
Heippa! - sohvi
Mulla on Jade,Dana,Fianna,prinsessa Fianna,1 poika jonka nimee en muista ja mun pikkusiskolla on 2 erilaista Jasminia,prinsessa cloe ja poika.Sit meil on yhteinen vauva jonka nimi on Meygan.
Siin pit'is olla 10 bratzia. - viiiiiiiiiiva
hei mullaki on 2 bratzii
- 16.05
Heippa kaikki. Minun Bratzit
lumi bratz dana
funk out fianna
wild life safari nevra - 16.05
16.05 kirjoitti:
Heippa kaikki. Minun Bratzit
lumi bratz dana
funk out fianna
wild life safari nevraSain just formal funk danan.
- valkovuokko
Sain juuri Pampered Pupz-nukke Cloen (25cm). Nyt minulla on siis 34 tavankokoista tyttö bratzia, poika bratz ja bratz poni.
*** Kirjoittakaa tänne:) ***- aivastus
joo oon nähny sen cloen br leluissa. mut mun uusin bratz on vuodelta 2005 ku en oo niin enää kiinnostunut niist. mullon 12 bratzii.
- aivastus
aivastus kirjoitti:
joo oon nähny sen cloen br leluissa. mut mun uusin bratz on vuodelta 2005 ku en oo niin enää kiinnostunut niist. mullon 12 bratzii.
niin et mullaki o bratz lehtii 3 kpl mut sain just sen tammikuun numeron
heippa - valkovuokko
aivastus kirjoitti:
niin et mullaki o bratz lehtii 3 kpl mut sain just sen tammikuun numeron
heippaSain juuri helmikuun Bratz-lehden!!
Seuraavassa numerossa on kuulemma Pixiez-extra!! Bratz-lehti on ihana!! - valkovuokko
valkovuokko kirjoitti:
Sain juuri helmikuun Bratz-lehden!!
Seuraavassa numerossa on kuulemma Pixiez-extra!! Bratz-lehti on ihana!!Unohdin mainita että minulla on Wintertime Wonderland-nukke Sasha (25cm), eli siis 7 Sashaa ja 35 tyttö-bratzia. Lisäksi poika ja poni.
Hyvää helmikuuta kaikille=) - valkovuokko
valkovuokko kirjoitti:
Unohdin mainita että minulla on Wintertime Wonderland-nukke Sasha (25cm), eli siis 7 Sashaa ja 35 tyttö-bratzia. Lisäksi poika ja poni.
Hyvää helmikuuta kaikille=)... myös kipeänä, mutta kirjoitelkaa tänne=)
- 111111111111111111122222222...
valkovuokko kirjoitti:
... myös kipeänä, mutta kirjoitelkaa tänne=)
mullon 2 bratzii
diamondz cloe
diamondz jade
ei muita heippa - valkovuokko
111111111111111111122222222... kirjoitti:
mullon 2 bratzii
diamondz cloe
diamondz jade
ei muita heippaTätini asuu Englannissa ja hän lähetti sieltä minulle ihanan Bratz Class-nukke Sashan (25cm)!!!! Sitä saa vain Australiasta ja Englannista...
Kirjoittakaa tänne=)
- Jannu10
Mul on tavallinen Cloe,Pikku-Cloe,Vauva Yasmin,Tavallinen Eitan (poika Bratz) ja ja kask poika Bratzii en muista nimee ja cameron ja Mini-jade
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001013
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299807- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141602