Tietääkö kukaan ilmaiseksi ladattavia hevos pelejä?? kertokaa osoitteita mulla on jo unelma hevonen demo mutta kertokaa lisää osoitteita kiits.
ILAMISEKSI LADATTAVIA HEVOS PELEJÄÄÄ!!!
12
1619
Vastaukset
- edse
Www.hevosistamakkaraa.net
- I ♥ horse's
hui kamala mikä siuston nimi edes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en ikinä haluu kattella tomosta itye kun oon heppahullu/heppahöperö/heppafani
- Heppatyttö_99
Täältä löytyy hevospelejä:
www.gamesgames.com ( sieltä sinne download paikkaan ja siellä on sellanen heppa peli: Planet horse, joka pitää ladata.
www.ridingclub.com ( en tiiä toimiiko )
www.horsestar.com ( maailman paras!- Heppatyttö_1
Toi Planet Horse ei toimi ees
- on yks paikka
On starstable se on ihan jeesi paikka ;)
- heppatytsy99
Ite oon tuol star stables ja oon jääny koukkuun ! :D Muuten peli on aika tylsä, jos ei ole star rider. Se on sellanen juttu, josta pitää oikeesti maksaa. (esim. 1kk, ja siitä edespäin. Mahollista on myös että ostaa lifetimen, eli on ikuisesti star rider, eikä tarttee koskaan maksaa uudestaan ! 60e)
Star riderin etuja on tosi monta mm. eri alueille pääseminen, heppa voi hypätä, tarina jatkuu, voi ratsastaa eri ratoja, päivitys joka keskiviikko, jonka tuloksena tulee tehtäviä, uusia vaatteita tai muuta. Star riderina saa myös joka lauantai 100 star coinssia (leikkirahaa), jolla sitte voi ostella kaikkee kivaa kamaa. :) Saa myös muitakin etuja. Ite oon päässy tosi pitkälle, ku on star rider. Ihan paras peli, suosittelen tosi paljon !
ps. peliin pitää rekisteröityy.
Tos viel linkki peliin www.starstable.com - lollipoppii1
ooon star rider star stables ja en oo ollu pitkää aiikaa on jossain 15 levul
- level 13
Ihan varmana oot 15 levul kun kukaan ei oo EES 14 levul
- Hevospelifani
http://www.bigfishgames.com/download-games/search.html?search=horse
tuolla on muutama ihan jees peli... mutt noita voi pelata vaan 60min, ja sitten pitää ostaa mut suurin osa maksaa jonku alle kympin!- Anonyymi
voisiko joku ayttaa sain star stablessa sen että en pääse sinne koska olen kuulema kiroillut ostin siihen star riderin ja olin 15 levul niin lähteeköse pois ollenkaan
- Unelmahepo
MITEN UNELMAHEVONEN ladataan? En osaa koska yritin lataa mutta en pääse pelaan!
- OUIHOLU
unelmahevonen ladataan täältä --->http://unelmahevonen.com/store/ :)
jos maksat 3.00 niin pystyt hoitamaan muita hevosiAA
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108