Tietääkö kukaan ilmaiseksi ladattavia hevos pelejä?? kertokaa osoitteita mulla on jo unelma hevonen demo mutta kertokaa lisää osoitteita kiits.
ILAMISEKSI LADATTAVIA HEVOS PELEJÄÄÄ!!!
12
1688
Vastaukset
- edse
Www.hevosistamakkaraa.net
- I ♥ horse's
hui kamala mikä siuston nimi edes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en ikinä haluu kattella tomosta itye kun oon heppahullu/heppahöperö/heppafani
- Heppatyttö_99
Täältä löytyy hevospelejä:
www.gamesgames.com ( sieltä sinne download paikkaan ja siellä on sellanen heppa peli: Planet horse, joka pitää ladata.
www.ridingclub.com ( en tiiä toimiiko )
www.horsestar.com ( maailman paras!- Heppatyttö_1
Toi Planet Horse ei toimi ees
- on yks paikka
On starstable se on ihan jeesi paikka ;)
- heppatytsy99
Ite oon tuol star stables ja oon jääny koukkuun ! :D Muuten peli on aika tylsä, jos ei ole star rider. Se on sellanen juttu, josta pitää oikeesti maksaa. (esim. 1kk, ja siitä edespäin. Mahollista on myös että ostaa lifetimen, eli on ikuisesti star rider, eikä tarttee koskaan maksaa uudestaan ! 60e)
Star riderin etuja on tosi monta mm. eri alueille pääseminen, heppa voi hypätä, tarina jatkuu, voi ratsastaa eri ratoja, päivitys joka keskiviikko, jonka tuloksena tulee tehtäviä, uusia vaatteita tai muuta. Star riderina saa myös joka lauantai 100 star coinssia (leikkirahaa), jolla sitte voi ostella kaikkee kivaa kamaa. :) Saa myös muitakin etuja. Ite oon päässy tosi pitkälle, ku on star rider. Ihan paras peli, suosittelen tosi paljon !
ps. peliin pitää rekisteröityy.
Tos viel linkki peliin www.starstable.com - lollipoppii1
ooon star rider star stables ja en oo ollu pitkää aiikaa on jossain 15 levul
- level 13
Ihan varmana oot 15 levul kun kukaan ei oo EES 14 levul
- Hevospelifani
http://www.bigfishgames.com/download-games/search.html?search=horse
tuolla on muutama ihan jees peli... mutt noita voi pelata vaan 60min, ja sitten pitää ostaa mut suurin osa maksaa jonku alle kympin!- Anonyymi
voisiko joku ayttaa sain star stablessa sen että en pääse sinne koska olen kuulema kiroillut ostin siihen star riderin ja olin 15 levul niin lähteeköse pois ollenkaan
- Unelmahepo
MITEN UNELMAHEVONEN ladataan? En osaa koska yritin lataa mutta en pääse pelaan!
- OUIHOLU
unelmahevonen ladataan täältä --->http://unelmahevonen.com/store/ :)
jos maksat 3.00 niin pystyt hoitamaan muita hevosiAA
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2184529
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.283220Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1082413Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek342014- 1861728
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341695Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131403Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs61309Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211276- 421262