Vili Vilperi juniorilla

NoJopas

"Suosittu australialainen lastensarja Vili Vilperi alkaa Juniorilla 15.1.2007. Vili on iloinen ja rohkea koalakarhu, joka joutuu siskonsa ja kenguruystävänsä kanssa aina uusiin seikkailuihin."

Että sellasta. Heti huomaa yhden virheen, Vilillä ei ole siskoa. Nannista tosin tulee Vilin sisarpuoli, mutta vasta viimeisissä jaksoissa, kun Nannin kadonnut isä löytyy ja Viherkylässä vietetään häitä.

Herää taas kysymys dubbauksesta. Eli saako maikkari ostettua Ylen tekemän dubin, josta ainakin minä tykkäsin kovasti. Vai joutuuko maikkari tekemään oman dubin, joka voi laadultaan olla ihan mitä tahansa. Toisaalta sarjanhan voisi esittää englanniksikin, mutta juinor lupaa: Kaikki ohjelmat suomeksi!

Toisaalta ei mulla edes näy koko kanava, Vilin seikkailuja mulla on videolla joten... ehkei kannata turhaan vaivata mieltään. :)

5

1262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huskie

Eräs asia, joka on vaivannut jo vuooooosia: oliko siinä YLE:n dubissa Vili Vilperillä aivan sama ääni kuin sittemmin Pokémonin Ashilla?

• NoJopas

On se aika samanlainen, mutta itse veikkaisin että ei ole sama tyyppi. Ei...

• Minä~87
        NoJopas kirjoitti:

On se aika samanlainen, mutta itse veikkaisin että ei ole sama tyyppi. Ei...

Vili Vilperin ääni on Eija Ahvo nääs

• NoJopas
        Minä~87 kirjoitti:

Vili Vilperin ääni on Eija Ahvo nääs

En kyllä ehkä ihan heti usko. Eija Ahvo on ainakin Marsa (pussihiiri) ja taitaa olla myös Nanni (koala).

Kyllä täytyisi Eijalla olla tupakkayskä, keuhkokuume ja äänenmurros jos saisi aikaan selllaisen kähinän mitä Vili päästelee...

• VanhatHyvät

Vilkaisin kerran juniori kanavaa kun serkkutytöllä kävin, oih kiva, vili vilperi tulee! kattelin siinä kun alkutunnari soi ja ihmettelin että ei ne äänet kyllä tommoset olleet, kun siinä kuuntelin lisää hahmojen ääni niin voi että mikä pettymys, vai että olivat menneet uudestaan dubbaamaan HYVÄT äänet? jotka on nyt ihan pohjanoteerauksia ja saa sisäiseni lapseni itkemään pari kyyneltä, mitä ihmettä juniori?! saavat hankkia ne KUNNON, HYVÄT tilalle! Toivottavasti homma hoituu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      63
      5608
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4237
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2916
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      155
      2193
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1926
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      128
      1760
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1377
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1154
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1136
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      988
    Aihe