Muistaako kukaan sellasta nimimerkkiä kuin pelleriina? Onko täällä semmosia jotka oli viime kesänä, kun em. nimim. kirjotteli ahkerasti? Lähti sitten veks, kun sai niin paljon vihasia kommentteja. Kiinnostais vaan tietää mitä kuuluu pelleriinalle. Sillä oli kuitenkin hyviä kirjotuksia, mutta herätti paljon vihastusta ym.
Mitä kuuluu
11
798
Vastaukset
- se sai
laihdutettua :)
tai sitten se kirjoittaa nimettömänä.
muuten ihan kiva nainen,mutta aivan liian sinisilmäinen ja vieraantunut todellisuudesta.
lihavuus ei oo pelkkää herkuttelua ja ruusuilla tanssimista.eiköhän pellekin sen sisimmissään tiedä.- kertoo ihan itse
Kiitos vain kysymästä, hyvää kuuluu. Olen tosiaan laihduttanut aika paljon, vaikka olen "aivan liian sinisilmäinen ja vieraantunut todellisuudesta." Jos olisin vieraantunut todellisuudesta, minullahan pitäisi olla psykoosi, eikä sellaista ole, ainakaan vielä ;-).
Sellainenhan minä olen edelleen, jos niin haluatte sanoa, sinisilmäinen (vaikka oikeasti ne silmät on vihreät). Ei suista minua epätoivoon, sillä en ole teidän, enkä muidenkaan, mielipiteidenne johdateltavissa.
Totuuden nimissä, täytyy edelleen ihmetellä, mistä olette saaneet minusta em. kuvan?
Hyvää jatkoa kaikille!
T: Pelleriina - Hoitaja
kertoo ihan itse kirjoitti:
Kiitos vain kysymästä, hyvää kuuluu. Olen tosiaan laihduttanut aika paljon, vaikka olen "aivan liian sinisilmäinen ja vieraantunut todellisuudesta." Jos olisin vieraantunut todellisuudesta, minullahan pitäisi olla psykoosi, eikä sellaista ole, ainakaan vielä ;-).
Sellainenhan minä olen edelleen, jos niin haluatte sanoa, sinisilmäinen (vaikka oikeasti ne silmät on vihreät). Ei suista minua epätoivoon, sillä en ole teidän, enkä muidenkaan, mielipiteidenne johdateltavissa.
Totuuden nimissä, täytyy edelleen ihmetellä, mistä olette saaneet minusta em. kuvan?
Hyvää jatkoa kaikille!
T: Pelleriina"Jos olisin vieraantunut todellisuudesta, minullahan pitäisi olla psykoosi, eikä sellaista ole, ainakaan vielä"
Vau,mikä asiantuntija! Enpä ole kuullutkaan, että todellisuudesta vieraantuminen tarkoittaa samaa kuin psykoosi, joka on vakava sairaus. Kiitos kun kerroit! - ........
Hoitaja kirjoitti:
"Jos olisin vieraantunut todellisuudesta, minullahan pitäisi olla psykoosi, eikä sellaista ole, ainakaan vielä"
Vau,mikä asiantuntija! Enpä ole kuullutkaan, että todellisuudesta vieraantuminen tarkoittaa samaa kuin psykoosi, joka on vakava sairaus. Kiitos kun kerroit!http://fi.wikipedia.org/wiki/psykoosi. "Psykoosi on yläkäsite vakaville psykiatrisille sairauksille, joissa keskeisenä oireena on todellisuudentajun pettäminen."
- läsämooses
Hoitaja kirjoitti:
"Jos olisin vieraantunut todellisuudesta, minullahan pitäisi olla psykoosi, eikä sellaista ole, ainakaan vielä"
Vau,mikä asiantuntija! Enpä ole kuullutkaan, että todellisuudesta vieraantuminen tarkoittaa samaa kuin psykoosi, joka on vakava sairaus. Kiitos kun kerroit!...joka päivä oppii jotain uutta...
- hoitajalle piti
läsämooses kirjoitti:
...joka päivä oppii jotain uutta...
osua...mutta kun on sormet niin rasvassa ja munkintöhnässä,en osunut.;P
- hoitaja
........ kirjoitti:
http://fi.wikipedia.org/wiki/psykoosi. "Psykoosi on yläkäsite vakaville psykiatrisille sairauksille, joissa keskeisenä oireena on todellisuudentajun pettäminen."
näitä yksinkertaisia! Totta kai psykoosiin kuuluu todellisuudentajun menettäminen, mutta kun tämä pellehermanni väitti, että todellisuudentajun menettäminen on AINA psykoosin merkki.
- myös hoitaja
hoitaja kirjoitti:
näitä yksinkertaisia! Totta kai psykoosiin kuuluu todellisuudentajun menettäminen, mutta kun tämä pellehermanni väitti, että todellisuudentajun menettäminen on AINA psykoosin merkki.
Ei väittänyt. Lue uudelleen ja ajatuksen kanssa. Missään ei lukenut, että kuuluu AINA. Mitä sinulla on em . nimimerkkiä vastaan?
- äidinkieli
myös hoitaja kirjoitti:
Ei väittänyt. Lue uudelleen ja ajatuksen kanssa. Missään ei lukenut, että kuuluu AINA. Mitä sinulla on em . nimimerkkiä vastaan?
"Jos olisin vieraantunut todellisuudesta, minullahan pitäisi olla psykoosi"
Kyllä muuten väitti. Opettele ymmärtämään lukemasi.
- ei niin vakkari
Olisko se ollut juuri pelleriina joka perusti sen ihanaiset lihavaiset (jotakin tonne päin). Voi tietty olla että muistan väärin.
Mutt onkohan kotleetti vielä hengissä?Kyllä sitä edelleen ollaan mestoilla ja hengissä vaikkei välttämättä joka päivä tule luettua foorumia. Riippuu myös tietty työkiireistä kuinka ehtii täällä käymään.
Foorumi on kyllä turhan usein tuskastuttavan hidas. Ylläpito on kuitenkin laittanut sen merkille. Toivotaan että tämä nopeutuisi edes siedettävälle tasolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924587
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?803703Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1303081Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152605Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292524- 432121
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282047Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2251810Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91697- 881649