Mitä kuuluu

vakkari täällä

Muistaako kukaan sellasta nimimerkkiä kuin pelleriina? Onko täällä semmosia jotka oli viime kesänä, kun em. nimim. kirjotteli ahkerasti? Lähti sitten veks, kun sai niin paljon vihasia kommentteja. Kiinnostais vaan tietää mitä kuuluu pelleriinalle. Sillä oli kuitenkin hyviä kirjotuksia, mutta herätti paljon vihastusta ym.

11

830

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se sai

      laihdutettua :)
      tai sitten se kirjoittaa nimettömänä.
      muuten ihan kiva nainen,mutta aivan liian sinisilmäinen ja vieraantunut todellisuudesta.
      lihavuus ei oo pelkkää herkuttelua ja ruusuilla tanssimista.eiköhän pellekin sen sisimmissään tiedä.

      • kertoo ihan itse

        Kiitos vain kysymästä, hyvää kuuluu. Olen tosiaan laihduttanut aika paljon, vaikka olen "aivan liian sinisilmäinen ja vieraantunut todellisuudesta." Jos olisin vieraantunut todellisuudesta, minullahan pitäisi olla psykoosi, eikä sellaista ole, ainakaan vielä ;-).

        Sellainenhan minä olen edelleen, jos niin haluatte sanoa, sinisilmäinen (vaikka oikeasti ne silmät on vihreät). Ei suista minua epätoivoon, sillä en ole teidän, enkä muidenkaan, mielipiteidenne johdateltavissa.

        Totuuden nimissä, täytyy edelleen ihmetellä, mistä olette saaneet minusta em. kuvan?

        Hyvää jatkoa kaikille!
        T: Pelleriina


      • Hoitaja
        kertoo ihan itse kirjoitti:

        Kiitos vain kysymästä, hyvää kuuluu. Olen tosiaan laihduttanut aika paljon, vaikka olen "aivan liian sinisilmäinen ja vieraantunut todellisuudesta." Jos olisin vieraantunut todellisuudesta, minullahan pitäisi olla psykoosi, eikä sellaista ole, ainakaan vielä ;-).

        Sellainenhan minä olen edelleen, jos niin haluatte sanoa, sinisilmäinen (vaikka oikeasti ne silmät on vihreät). Ei suista minua epätoivoon, sillä en ole teidän, enkä muidenkaan, mielipiteidenne johdateltavissa.

        Totuuden nimissä, täytyy edelleen ihmetellä, mistä olette saaneet minusta em. kuvan?

        Hyvää jatkoa kaikille!
        T: Pelleriina

        "Jos olisin vieraantunut todellisuudesta, minullahan pitäisi olla psykoosi, eikä sellaista ole, ainakaan vielä"
        Vau,mikä asiantuntija! Enpä ole kuullutkaan, että todellisuudesta vieraantuminen tarkoittaa samaa kuin psykoosi, joka on vakava sairaus. Kiitos kun kerroit!


      • ........
        Hoitaja kirjoitti:

        "Jos olisin vieraantunut todellisuudesta, minullahan pitäisi olla psykoosi, eikä sellaista ole, ainakaan vielä"
        Vau,mikä asiantuntija! Enpä ole kuullutkaan, että todellisuudesta vieraantuminen tarkoittaa samaa kuin psykoosi, joka on vakava sairaus. Kiitos kun kerroit!

        http://fi.wikipedia.org/wiki/psykoosi. "Psykoosi on yläkäsite vakaville psykiatrisille sairauksille, joissa keskeisenä oireena on todellisuudentajun pettäminen."


      • läsämooses
        Hoitaja kirjoitti:

        "Jos olisin vieraantunut todellisuudesta, minullahan pitäisi olla psykoosi, eikä sellaista ole, ainakaan vielä"
        Vau,mikä asiantuntija! Enpä ole kuullutkaan, että todellisuudesta vieraantuminen tarkoittaa samaa kuin psykoosi, joka on vakava sairaus. Kiitos kun kerroit!

        ...joka päivä oppii jotain uutta...


      • hoitajalle piti
        läsämooses kirjoitti:

        ...joka päivä oppii jotain uutta...

        osua...mutta kun on sormet niin rasvassa ja munkintöhnässä,en osunut.;P


      • hoitaja
        ........ kirjoitti:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/psykoosi. "Psykoosi on yläkäsite vakaville psykiatrisille sairauksille, joissa keskeisenä oireena on todellisuudentajun pettäminen."

        näitä yksinkertaisia! Totta kai psykoosiin kuuluu todellisuudentajun menettäminen, mutta kun tämä pellehermanni väitti, että todellisuudentajun menettäminen on AINA psykoosin merkki.


      • myös hoitaja
        hoitaja kirjoitti:

        näitä yksinkertaisia! Totta kai psykoosiin kuuluu todellisuudentajun menettäminen, mutta kun tämä pellehermanni väitti, että todellisuudentajun menettäminen on AINA psykoosin merkki.

        Ei väittänyt. Lue uudelleen ja ajatuksen kanssa. Missään ei lukenut, että kuuluu AINA. Mitä sinulla on em . nimimerkkiä vastaan?


      • äidinkieli
        myös hoitaja kirjoitti:

        Ei väittänyt. Lue uudelleen ja ajatuksen kanssa. Missään ei lukenut, että kuuluu AINA. Mitä sinulla on em . nimimerkkiä vastaan?

        "Jos olisin vieraantunut todellisuudesta, minullahan pitäisi olla psykoosi"
        Kyllä muuten väitti. Opettele ymmärtämään lukemasi.


    • ei niin vakkari

      Olisko se ollut juuri pelleriina joka perusti sen ihanaiset lihavaiset (jotakin tonne päin). Voi tietty olla että muistan väärin.
      Mutt onkohan kotleetti vielä hengissä?

      • Kyllä sitä edelleen ollaan mestoilla ja hengissä vaikkei välttämättä joka päivä tule luettua foorumia. Riippuu myös tietty työkiireistä kuinka ehtii täällä käymään.

        Foorumi on kyllä turhan usein tuskastuttavan hidas. Ylläpito on kuitenkin laittanut sen merkille. Toivotaan että tämä nopeutuisi edes siedettävälle tasolle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe