Millaista öljyä vanhaan Valmet 502 hydrauliikkaan? Pitäisi kai vaihtaa uudet öljyt ja suodatin, kun en tiedä milloin vaihdettu.
Valmet 502 hydrauliöljy
8
13338
Vastaukset
- kertoo..
Käsikirja kertoo hydrauliikkaan soveltuvan 32 : sen hydrauliöljyn.
- valamettiin
Hydrauliikkaöljyä.
- kelpaa
itse oon käyttäny noissa koneissa melkeen aina agrimarketin myymää farmoilia, eli semmosta monikäyttö öljyy joka käy jokapaikkaan..napoihin, moottoriin, hydraliikkaan ja vaihelaakkoon. tietenki jos on kovalla käytöllä sitten oikeet öljyt.. suodatin kannattaa vaihtaa jo sen takia että likainen suodatin vie tehoja.. öljyjä en itse ole vaihtanut koska tuo hyd öljy on vähän kulutus tavaraa että aina sitä jonnekkin häipyy ja uutta tulee laitettua tilalle
- rasvari
Valametin,502, hydrauliikkaan vain aitoa talvilaadun hydrauliöljyä eikä mitään yleisöljyä.
- Kari W.
siis 32S tai 46S...
- 502
Kari W. kirjoitti:
siis 32S tai 46S...
Valtran sivuilta löytyy ohjekirja. Kannattaa puhdistaa siivilä(oike termi?). Muistaakseni oikealla puolella keulalla(hytissä katsoja) alumiininen reilu 10cm kansi.
Uudemmissa 502:ssa on hydrauliöljyn suodatin vasemmalla sivussa/takana. Altapäin takarenkaan vierestä näkee ja sitä kautta muistaakseni olen sen vaihtanut. - tai vaikka
Kari W. kirjoitti:
siis 32S tai 46S...
Kyllä sinne käy vaikka 10W-30 ja on halvempaa kuin hydrauliöljy. Jos hydrauliöljyä pakko laittaa niin 32 käy hyvin.
- vaatii
tai vaikka kirjoitti:
Kyllä sinne käy vaikka 10W-30 ja on halvempaa kuin hydrauliöljy. Jos hydrauliöljyä pakko laittaa niin 32 käy hyvin.
ainakin talvikäytössä talvilaatuista hydr.öljyä, koska pumppu edessä ja tankki takana. paksu öljy kavitoi, pumppu ulisee ja ohjaus jäykkä pakkasella kylmänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232642- 652586
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062310- 341599
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371462- 281260
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181