Moro! Aiheuttaako muilla Thyroxin vatsakipuja? En voi enää sitä niellä, ku se tekee vatsan tosi kipeäksi. Olen sitä imeyttänyt kielen alla. Onko tuota toiset tehneet? Onko teistä vaikuttanut kilppariarvoihin negatiivisesti?
Thyroxin
6
3842
Vastaukset
- .........
Onkohan sulla liian suuri aloitusannos? Thyroxin voi aiheuttaa närästystä, muusta en ole kuullut. Thyroxin ei imeydy kielen alta farmaseutin mukaan... valuu mahaan ja imeytyy sitten sieltä.
Mitä tarkoitat negatiivisella? siis positiivisestihan se tavallaan vaikuttaa koska niitä parantaa. tsh laskee ja t4v nousee.- vajis
Negatiivisella tarkotan sitä, että arvot menee huonommaksi eli TSH nousee ja T¤-V laskee. Ku en tiedä imeytyykö tuo tosiaan kielen alta niin hyvin ja arvot sen takia huononis.
- ...
... harrastanut liuottamista aina Liothyronin kohdalla ja tarvittaessa tyroksiininkin kanssa (iltapäivälääkkeenotolla, kun maha ei ehkä oo ihan tyhjä eikä oo välttämättä vettäkään...) enkä ole huomannut arvoissa eroa (2 kertaa/pvä otan lääkettä siis siksi, että jaksan olla koko päivän).
Eihän sulla ole sitten laktoosi-intoleranssi? - jotkut hyvin herkäthän voipi saada oireita tuostakin...?- vajis
Mulla on laktoosi-intoleranssi. Olen mä sitäkin miettinyt, että tuo thyroxin varmasti mulla aiheuttaa ilmavaivoja ja muuta. Noi vatsakivut mistä puhuin, on kovaa vatsanpolttoa ja ärsytystä, pahaa oloa jne. Hankala homma ku pitäs tota thyroxinia lopun elämän syödä muttei oikein pystys.
- .......
vajis kirjoitti:
Mulla on laktoosi-intoleranssi. Olen mä sitäkin miettinyt, että tuo thyroxin varmasti mulla aiheuttaa ilmavaivoja ja muuta. Noi vatsakivut mistä puhuin, on kovaa vatsanpolttoa ja ärsytystä, pahaa oloa jne. Hankala homma ku pitäs tota thyroxinia lopun elämän syödä muttei oikein pystys.
sitten vaan happosalpaajaa alkuun jotta vatsa ei kupli...
- Anonyymi
....... kirjoitti:
sitten vaan happosalpaajaa alkuun jotta vatsa ei kupli...
On myös olemassa laktoositonta thyroxinia. Juttele lääkärin kanssa, ennen kuin alat ottamaan happosalpaajaa. Mahan happamuus vaikuttaa imeytymiseen. Mahan happamuus pitäisi olla aina tasainen. Soodaa sisältaviä juomia ei myöskään pitäosi juoda samasta syystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2301925- 841188
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112998- 83984
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 119764
- 111763
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa92709Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante121681- 22657