Elikkäs minulla on tuollainen FM-lähetin ja en löydä sitä taajuutta millään automankasta. Ongelma on lähinnä siinä että automankan näyttö on rikki ja näinollen taajuuden haku on suhteellisen hankalaa. Automaattihaku löytää kyllä normaalit radiokanavat ja ne kuuluvat hyvin mutta toisin on tämän lähettimen laita. Ei tunnu löytyvän sitten millään. Olisiko kellään mitään hyviä vinkkejä kuinka saisin hommman pelaamaan? Olen saanut sen kokeilemalla niin toimimaan että laitoin sen lähettimen yleäxän taajuudelle ja työnsin auton antennin alas ja sitten se kuului jotenkin, ei hyvin silloinkaan. Ja tässäkin tapauksessa lähetin oli sillä hetkellä auton katolla, antennin vieressä.
Fm-lähetin ongelma
3
9568
Vastaukset
- p peloton
mitäs jos virittelisit härvelin ensin taskuradiolla /tms tavallisella kannettavalla radiolla ja varmistuisit näin että laite pelaa. tällä voi myös kuivaharjoitella ja kehitellä parhaat viritykset.
sitten vaan taajuudeksi jokin joka löytyy "läheltä" kuuluvaa asemaa autossa niin hakukin pitäisi onnistua helmpommmin. - todella pieni
Niiden läöhettimien teho on niin pieni (50 nanowattia), että autoradio ei sitä välttämättä automaattihaulla löydä. Itse viritin ensin radion tyhjälle kanavalle ja sitten askelsin sen fm-lähettimen samalle taajuudelle. Automaattihakukin varmaan sen lähettimen löytää, kun laitat lähettimen ihan antennin viereen.
- autta
pistä manuaalihaku päälle autoradioon ni voit ettiä kanvan tarkasti. sitten vaan fm-lähetin samalle taajudelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1852719- 1642539
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182227Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612084Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591454Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051440Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2261173Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931148Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701073