Heip taas!
Mulla on se surullisen kuuluisa MATSUI 227 DVD-soitin. Nyt kun yöllä katsoin erästä leffaa, niin kesken kaiken alkoi ensin kuva liikkumaan pätkien ja sitten pysähtyi kokonaan. Herneet nenään siitä ja virtaa pois ja uudestaan ja uudestaan ja sitten peli sanoo, että "Loading" eikä etene mihinkään.
Ja hei! Olin juuri silloin avannut ikkunan ja se MATSUI on mulla ikkunan lähellä. Voiko se johtua tuo temppuilu, että jostain niin kuin lämpötilan vaihtelusta? Meinaan ulkoa tuli aika vinkka.
No okei, sitten ***tuneena ikkunat kinni ja nukkumaan kesken hyvän leffan. Että sieppas!!! Tietenkään ei uni tullut ja nousin ylös ja kopautin oikein kunnolla sitä soitinta ja laitoin saman DVD:n sisään ja jo alkoi taas leffa näkyä, jeeee!!! Katsoin sen siitä kesken jäneestä kohdasta loppuun sakka ihan OK.
Eli, mistä tämä voi johtua? Voiko se soitin seota tuosta lämpötilan vaihtelusta? Vai oliko se mun kopautus jotenkin oikea ja hyvä ratkaisu tässä yhteydessä?
En ymmrrä... siksi näin myöhään kirjoittelenkin, kun meni yö tuota leffaa katsoessa. Soittimella on vielä takuu. Mitähän se korvaa tuosta? Ostin sen Gigantista eikä maksanut kuin neljä kymppiä. Siis uutena.
DVD-soitin sekaisin?
1
167
Vastaukset
- Cvbn
Viestisi on vähän väärällä alueella. Saat parhaiten apuja kun laitat sen audio-video palstalle.
Onhan se mahdollista että jos lämpötila nopeasti laskee niin häiriöitä voi tulla. Lämpötilan vaihtelut aiheuttavat myös veden kondensoitumista laitteen sisällä, mikä ei ole ollenkaan hyvä juttu. Älä kurita laitetta. Saat sen vain rikki eikä mene takuuna.
On myös mahdollista että levyssä on vikaa. Joko siinä on huonon kohtelun seurauksena naarmuja ja sormenjälkiä tai sitten itse levyssä on vikaa. On sattunut minullekin.
Muista, että takuu on myyjän tai maahantuojan myöntämä LISÄETU, joka ei koskaan saa vähentää kuluttajan lakisääteisiä oikeuksia. Suomeksi: takuun päättyminen ei automaattisesti tarkoita että sinä olet korjauksen maksaja. Katso kuluttajaviraston sivuilta tarkemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724969Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1164689- 804163
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1014087Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33158Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223094- 352828
- 282767
- 372742
- 402733