Yliarvostettu Waters

tasapuolinen diggari

Asianlaita on niin, että Animalsin jälkeen tehdyt PF-levyt, The Wall ja Final Cut (nyt ei mennä niihin watersittomiin levyihin) ovat melkosen puuduttavaa tavaraa. Ja syy tähän on kylmästi se, ettei Waters päästänyt enää muita "sotkemaan" omia suuruudenhulluja ideoitaan. Kaikki kunnia Watersille muuten, mutta hän käytännössä omi koko Pink Floydin omaksi sooloprojektikseen noilla levyillä. Kun muita ei enää päästetty tekemään biisejä, Wrightihän jopa potkaistiin pellolle, ei voi enää puhua varsinaisesti bändilevyistä.

Voi vaan kuvitella, kuinka paljon muita kiinnosti soittaa levyllä, joka kertoo täysin Watersin omista henkilökohtaisista kriiseistä.

Menihän tuon pomottelun takia Watersin ja muiden välit niin rikki, että vasta Live8:ssa saatiin tyypit samalle lavalle.

5

992

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

..kanssasi täysin samaa mieltä! "The Wall" on mielestäni aika huono levy(elokuva muuten vain järkyttävä),enemmän tykkään alkupään tuotannosta..Voi voi tuota dinosaurustautia mikä Watersillakin oli..:(

• AROSUSI-09

Ovat tosiaan aika puuduttavaa kuunneltavaa.Uikutus taisi alkaa The Wall-levyllä,missä R.W kitisi isästään joka kehtasi mennä kaatumaan sodassa,jos nyt oikein muistan.En ole jaksanut kuunnella sitä enkä varsinkaan sen jälkeisiä levyjä vähään aikaan.Toivottavasti uusi kuuntelijapolvi löytää vanhat P.F-t ja niiden hassunhauskan psykedeelisen räminän ajalta ennenkuin P.F muuttui valtavaksi ilmapallo-dinosaurukseksi.

• Pulkinen

Heh, joskus nauratti Pulkkisen radiojuontaja, joka alkoi selittää "Haluaisin hieman kertoa isästäni..." Tuolloin tuli välittömästi Waters mieleen, kova PF-diggari kun tuolloin olin.

• AROSUSI-09
        Pulkinen kirjoitti:

Heh, joskus nauratti Pulkkisen radiojuontaja, joka alkoi selittää "Haluaisin hieman kertoa isästäni..." Tuolloin tuli välittömästi Waters mieleen, kova PF-diggari kun tuolloin olin.

Mutta voin kuvitella:D Kaikenmaailman traumoistahan taide toki tuppaa syntyä,mutta vittu liika on liikaa:D

• metalunion

Tämän päntin levyiltä huomaa aina kuka on milloinkin jäänyt pois kokoonpanosta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      5
      2878
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2517
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1383
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1330
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1211
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      959
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      853
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      776
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      26
      632
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      596
    Aihe