Niin kauan e34 korisella (eikö se oo e39:iä kevyempi korinen?) 540i:llä kestää kiihdytys 0-200 km/h välillä?
T: Auto harkinnassa
Kauan e34 540i:llä kestää
28
3243
Vastaukset
- tuota tietoa
Etukäteen, menee kokemuksesta ihan tarpeeksi nopeasti ottaen huomioon Suomen tiet. Pääasia tuolla autolla on se voima joka on käytettävissä koko ajan.
Ja kannattaa muuten ostaa jos hyvän löydät ja kokeile sitten jos koeajolla et sitä pääse kokeilemaan. - puimuri
"Kaikki muut" paitsi 0-200km/h löytyy
http://www.e34.de/e34/tests/Test-540i.jpg- tosiaan...
...noin hidas? Perstuntumalta voisi kuvitella nopeammaksi mutta häviää siis 330i:llekin.
- Miten sen ottaa
tosiaan... kirjoitti:
...noin hidas? Perstuntumalta voisi kuvitella nopeammaksi mutta häviää siis 330i:llekin.
Onhan tuo 500-sarjalainen aika painava auto. Mutta monet teinilippisautot jää. 6,5 s 0-100 ei kuitenkaan ole mitenkään huonosti
- Eikai..
tosiaan... kirjoitti:
...noin hidas? Perstuntumalta voisi kuvitella nopeammaksi mutta häviää siis 330i:llekin.
Tota,meneekö 330i muka alle 6,5 sekkaa 0-100 km/h ja onko huiput rajoitettuna 250 km/h?
- menee
Eikai.. kirjoitti:
Tota,meneekö 330i muka alle 6,5 sekkaa 0-100 km/h ja onko huiput rajoitettuna 250 km/h?
Meneehän se ja onhan ne.
- Ei riitä..
Eikai.. kirjoitti:
Tota,meneekö 330i muka alle 6,5 sekkaa 0-100 km/h ja onko huiput rajoitettuna 250 km/h?
3 litrasessa kutosessa ei riitä paukku,väännöt ei riitä vaan. Tolla on muistaakseni huiput 242 km/h, ja 540i:ssä homma loppuu rajoittimen takia 250 km/h kohdalla
- lastuttaja
Ei riitä.. kirjoitti:
3 litrasessa kutosessa ei riitä paukku,väännöt ei riitä vaan. Tolla on muistaakseni huiput 242 km/h, ja 540i:ssä homma loppuu rajoittimen takia 250 km/h kohdalla
ja lastutettuna itselläni kulkee 271km/h ja tehoa on 328hv/440nm
kiihtyvyys mitattu 0-100km/h 5,8 sek....
ihan tarpeeksi nopee....perhefarkuksi? - siis väärin
Ei riitä.. kirjoitti:
3 litrasessa kutosessa ei riitä paukku,väännöt ei riitä vaan. Tolla on muistaakseni huiput 242 km/h, ja 540i:ssä homma loppuu rajoittimen takia 250 km/h kohdalla
Ensinnäkin kolmosessa on enemmän tehoa ja toisekseen huiput on rajoitettu 250 km/h.
- ota vaikka näin
Miten sen ottaa kirjoitti:
Onhan tuo 500-sarjalainen aika painava auto. Mutta monet teinilippisautot jää. 6,5 s 0-100 ei kuitenkaan ole mitenkään huonosti
Kolmonen taitaa olla vähän painavampi ja muutenkin suurinpiirtein saman kokoinen kuin vanha vitonen, ehkä hiukan ISOMPI. Se että onko 6,5s 0-100 huonosti vai ei on aika suhteellinen käsite.
- Painavampi
ota vaikka näin kirjoitti:
Kolmonen taitaa olla vähän painavampi ja muutenkin suurinpiirtein saman kokoinen kuin vanha vitonen, ehkä hiukan ISOMPI. Se että onko 6,5s 0-100 huonosti vai ei on aika suhteellinen käsite.
E34 540 painaa 1560kg
- 540 286hv
siis väärin kirjoitti:
Ensinnäkin kolmosessa on enemmän tehoa ja toisekseen huiput on rajoitettu 250 km/h.
Kolmosessa, uudessa, 272hv, vanhemmissa 231hv
- vaan.
Oikein! Kauan kestää.
- 545i
itelläni on 545i ja kiihtyvyyttä enemmän arvostan vääntöä,jonka kone tuottaa.6Sek. nollasta sataan ei ole paljon jos nopeampaa bemaria kaipaat ni sitten pitää katsella M sarjalaisia.
- todellakaan...
...pidä. Uusi 330i hakkaa jo tuon ja 325i on siinä ja siinä. Todellisuudessa tiellä liikkuvat 545i:t ovat jo sen verran vanhoja että uudet 325i:t varmaan pesevätkin ne. Sitten on tietysti vielä 335i. Eli ei todellakaan tarvita M sarjaa. Tähän päälle tulevat uudemmat vitoset ja kutoset. Eipä taida noihin isompiinkaan tarvita kuin tuon kolme litraisen kutosen niin vanha 545 jää.
- mistä vedät noita..
todellakaan... kirjoitti:
...pidä. Uusi 330i hakkaa jo tuon ja 325i on siinä ja siinä. Todellisuudessa tiellä liikkuvat 545i:t ovat jo sen verran vanhoja että uudet 325i:t varmaan pesevätkin ne. Sitten on tietysti vielä 335i. Eli ei todellakaan tarvita M sarjaa. Tähän päälle tulevat uudemmat vitoset ja kutoset. Eipä taida noihin isompiinkaan tarvita kuin tuon kolme litraisen kutosen niin vanha 545 jää.
Just just. 3-sarjassa ainaostaan M-sarja (sekä varauksin uusi 335i,mutta se on jo ihan eri auto hinnaltaankin kuin vanhempi 540i) kykenee laittamaan vastaan 540i:lle.
e36:sissahan M3:nen jää väännöissä 50 nM 540i:lle puhumattakaan sitten jostain hiton 325:ista jotka ihan vitsejä, kelaa nuhaisesti juuri ja juuri sen 215 km/h lasiin siinä missä 540i:llä rajoitin katkaisee ilon 250 km/h kohdassa.
Olen ollut 328:sissa (e46) mukana kun se otti pataan motarilla vanhalta e34 540i:ltä aika mennen tullen. Siis kyllähän noilla 3:lla pysyy jotenkuten 0-100 km/h mukana,mutta sen jälkeen tarvitaan jo oikeesti löylyä(ei riitä KN airfiltterillä ja itsehitsatulla putkistolla saavutetut lisähepat kun vääntöä ei ole) koneesta että jaksaa kiihtyä. Siinä V8 vaan vie noita pienempiä koneita isolla kädellä (ne kun kiihtyy aika mukisematta sellasiin nopeuksiin jotka jollain 325:lla jää pelkkiin uniin vaikka olisi suoraa 100 km kiihdytellä). - E90...
mistä vedät noita.. kirjoitti:
Just just. 3-sarjassa ainaostaan M-sarja (sekä varauksin uusi 335i,mutta se on jo ihan eri auto hinnaltaankin kuin vanhempi 540i) kykenee laittamaan vastaan 540i:lle.
e36:sissahan M3:nen jää väännöissä 50 nM 540i:lle puhumattakaan sitten jostain hiton 325:ista jotka ihan vitsejä, kelaa nuhaisesti juuri ja juuri sen 215 km/h lasiin siinä missä 540i:llä rajoitin katkaisee ilon 250 km/h kohdassa.
Olen ollut 328:sissa (e46) mukana kun se otti pataan motarilla vanhalta e34 540i:ltä aika mennen tullen. Siis kyllähän noilla 3:lla pysyy jotenkuten 0-100 km/h mukana,mutta sen jälkeen tarvitaan jo oikeesti löylyä(ei riitä KN airfiltterillä ja itsehitsatulla putkistolla saavutetut lisähepat kun vääntöä ei ole) koneesta että jaksaa kiihtyä. Siinä V8 vaan vie noita pienempiä koneita isolla kädellä (ne kun kiihtyy aika mukisematta sellasiin nopeuksiin jotka jollain 325:lla jää pelkkiin uniin vaikka olisi suoraa 100 km kiihdytellä)....ovat "hiukan" eri asia. 330i hakkaa 540i:n helposti vaikka onkin isompi mutta on siinä tehojakin reilusti enemmän.
Vääntö ei valitettavasti kuljeta autoa vaan teho tai sitten fysiikan lait ovat muuttuneet jossain välissä. Autossahan on vaihteet mitä myös voi käyttää jos ei ole niin paljon sitä vääntöä. Paikaltaan lähdettäessä E90 330i jättää vanhan 540i:n. Niin paperilla kuin todellisuudessakin.
Uusi 325i jättää myös E46 328i:n helposti. Kuten myös E46 330i:n.
335i:tä ja 540i:tä on aika turha edes vertailla. 540i:llä ei ole mitään jakoja. 335i liikkuu samaan tahtiin muin E46 M3. - ajaa...
mistä vedät noita.. kirjoitti:
Just just. 3-sarjassa ainaostaan M-sarja (sekä varauksin uusi 335i,mutta se on jo ihan eri auto hinnaltaankin kuin vanhempi 540i) kykenee laittamaan vastaan 540i:lle.
e36:sissahan M3:nen jää väännöissä 50 nM 540i:lle puhumattakaan sitten jostain hiton 325:ista jotka ihan vitsejä, kelaa nuhaisesti juuri ja juuri sen 215 km/h lasiin siinä missä 540i:llä rajoitin katkaisee ilon 250 km/h kohdassa.
Olen ollut 328:sissa (e46) mukana kun se otti pataan motarilla vanhalta e34 540i:ltä aika mennen tullen. Siis kyllähän noilla 3:lla pysyy jotenkuten 0-100 km/h mukana,mutta sen jälkeen tarvitaan jo oikeesti löylyä(ei riitä KN airfiltterillä ja itsehitsatulla putkistolla saavutetut lisähepat kun vääntöä ei ole) koneesta että jaksaa kiihtyä. Siinä V8 vaan vie noita pienempiä koneita isolla kädellä (ne kun kiihtyy aika mukisematta sellasiin nopeuksiin jotka jollain 325:lla jää pelkkiin uniin vaikka olisi suoraa 100 km kiihdytellä)...uudella E90:llä. Itselläni on juurikin vanhakoppainen 540i ja kaverilla E90 330iA. Kerran kokeilimme öiseen aikaan Turunväylällä kun muuta liikennettä ei ollut että mitenkä nuo vessat liikahtaa. Kiihdytys paikaltaan ja sain katsella oman autoni puikoissa E90:n poistuvia takavaloja. Ei mitään saumaa. Kiihdytin n. 200 km/h mittarinopeuteen. Kaverista en tiedä mitä viisari näytti mutta ihan varmasti paljon enemmän. Lyhyen koeajon perusteella veikkaan että 325i:n kanssa menee aika tasoihin kuten joku täällä jo mainitsikin.
- 545i
todellakaan... kirjoitti:
...pidä. Uusi 330i hakkaa jo tuon ja 325i on siinä ja siinä. Todellisuudessa tiellä liikkuvat 545i:t ovat jo sen verran vanhoja että uudet 325i:t varmaan pesevätkin ne. Sitten on tietysti vielä 335i. Eli ei todellakaan tarvita M sarjaa. Tähän päälle tulevat uudemmat vitoset ja kutoset. Eipä taida noihin isompiinkaan tarvita kuin tuon kolme litraisen kutosen niin vanha 545 jää.
"Tiellä liikkuvat 545i ovat jo sen verran vanhoja" No voi helv...Ehkä sielä suunnalla missä sä pitelet matalaa majaasi!Mulla itellä dynossa käytetty 545i 97 e39 329hv ja 455Nm Mä haluaisin sellasen "uuden" 330i tai 325i (Täytyy olla jo vitsi)nähdä mikä kiihtyy/kulkee ripeämmin!Kirjoita vitsit jonnekkin muualle!
- ahh
545i kirjoitti:
"Tiellä liikkuvat 545i ovat jo sen verran vanhoja" No voi helv...Ehkä sielä suunnalla missä sä pitelet matalaa majaasi!Mulla itellä dynossa käytetty 545i 97 e39 329hv ja 455Nm Mä haluaisin sellasen "uuden" 330i tai 325i (Täytyy olla jo vitsi)nähdä mikä kiihtyy/kulkee ripeämmin!Kirjoita vitsit jonnekkin muualle!
on e39 545:sia tehty??? Hereille nyt.
- onhan tehty
ahh kirjoitti:
on e39 545:sia tehty??? Hereille nyt.
on tehty.M-sarjan täydellisellä varustelulla moottorilla 4,4l V-8 jos ite heräisit leikkimökistäs!
- 545i e39
onhan tehty kirjoitti:
on tehty.M-sarjan täydellisellä varustelulla moottorilla 4,4l V-8 jos ite heräisit leikkimökistäs!
Mulla on 98 vuoden farkku e39.auton perässä ja rekisteriotteessa lukee 545i moottori on 4,4l V-8
- hha
545i e39 kirjoitti:
Mulla on 98 vuoden farkku e39.auton perässä ja rekisteriotteessa lukee 545i moottori on 4,4l V-8
BMW Tietoutta
BMW 5-sarja - E39
BMW 520i
BMW 520d
BMW 523i
BMW 525i
BMW 525td
BMW 525tds
BMW 525d
BMW 528i
BMW 530i
BMW 530d
BMW 535i
BMW 540i
BMW M5
M62B44 V8 4398 286@5700 420@3900 Bosch DME M5.2 1996 E38/740i, E39/540i, E31/840Ci
On totta että siinä on 4.4l v8, mutta se on silti 540i. Sorry. - Tiedot
hha kirjoitti:
BMW Tietoutta
BMW 5-sarja - E39
BMW 520i
BMW 520d
BMW 523i
BMW 525i
BMW 525td
BMW 525tds
BMW 525d
BMW 528i
BMW 530i
BMW 530d
BMW 535i
BMW 540i
BMW M5
M62B44 V8 4398 286@5700 420@3900 Bosch DME M5.2 1996 E38/740i, E39/540i, E31/840Ci
On totta että siinä on 4.4l v8, mutta se on silti 540i. Sorry.kun poikkeuksia noihin tietoihin nähden löytyy...
- Moottori.................
545i e39 kirjoitti:
Mulla on 98 vuoden farkku e39.auton perässä ja rekisteriotteessa lukee 545i moottori on 4,4l V-8
on 4,4-litrainen, mutta mallimerkintä 540. Vasta E60-korissa tuli 545-malli..
- Setä Lapinlahdelta
Sitten tämä sakki on täysimääräisenä "Onko koolla väliä" -palstalla mittailemassa piliään:)
- Kasilainen
on kasi. Muut murtolukumoottoreita.
- otan sen...
...murtoluvun 1 ja 1/2 kuin pelkästään 1. Noh, kyllä 1 ja 1/4 menettelee myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662298Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381893Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣281592Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711560Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.911330Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841214Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1111135Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241130En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9952- 77949