Sellaista kyselisin, että onko monilla Australiaan matkustaneilla tullut jotain vatsapöpöä siellä alkuaikoina? Yleistähän on, että esim. thaimaaseen matkustettaessa sellaisia iskee, mutta australiasta en ole sen enempää kuullut puhuttavan. Tiedän vaan pari tyttöä ketkä on joutunut kuumeilun ja oksentelun kouriin, ja kovin tässä aloin pohtimaan kuinka yleistä se mahtaa olla?
Ja voisiko esimerkiksi maitohappobakteerit auttaa välttää tuollaista?
pöpöt
bug12
1
793
Vastaukset
- Ausraliasta palannut
Australiassa on korkea elintaso ja siistiä. Olin siellä lähes kolme viikkoa marras-joulukuussa -06. Söin monelaisissa paikoissa. Ei tullut minkäänlaisia vatsavaivoja. Käsihygienia on aina paikallaan, vaikka olisi kuinka korkean elintason maassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä831601Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691531Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2661252Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56857
- 65834
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64827Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40811- 40797
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44771