Mitä pehmustetta painikehän/nyrkkeilykehän "lattiassa" käytetään? Tai mistä saa pehmustetta, jota kehässä käytetään?
Vastaukset 4
- The_Hitman
painikehässä ei oo mitään pehmusteita. se "lattia" koostuu puulevyista ja painikehä eroo nyrkkeylykehästä siinä määrin, että painikehän "lattia" joustaa...
- johannes john
Jossain nettisivulla oli painikehän pehmusteita mitä siihen puulevyjen päälle laitetaan. Mutta mitä ne mahtaa olla?
Siinähän räjähtää pää ku puiselle alustalle piledriverin läsäytää! - Badass
johannes john kirjoitti:
Jossain nettisivulla oli painikehän pehmusteita mitä siihen puulevyjen päälle laitetaan. Mutta mitä ne mahtaa olla?
Siinähän räjähtää pää ku puiselle alustalle piledriverin läsäytää!Siinä lattiassa ei ole mitään pehmusteita. Pelkät puulevyt ja joitain rautaosia, päällä kangas.
- johannes john
Badass kirjoitti:
Siinä lattiassa ei ole mitään pehmusteita. Pelkät puulevyt ja joitain rautaosia, päällä kangas.
Totean tähän, että selvä. Hyppään katolta pää edellä puulevyyn joka on trampoliinin päällä.
Kattotaan sitten onko pehmeää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 69721
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37646- 41568
- 39542
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451