Hei
Minulle tehtiin virtsarakon ja peräsuolen laskeumaleikkaus viikko sitten. Leikkaus itsessään meni hienosti ja kivuttomasti paikallispuudutuksessa, mutta kaipaisin vähän tietoa Teiltä, jotka olette kokeneet saman. Mitä haittavaikutuksia olette huomanneet, miten parantuneet ja miten leikkaus on vaikuttanut seksielämäänne (onko tullut kipuja, tunnottomuutta, mitä mies on tykännyt?) Nyt juuri olo on aika kipeä ja kunnon tietoa vaikea löytää. Itse olen vasta 35 ja lapsiluku on täynnä. Syynä leikkaukseen traumaattiset synnytykset ja sidekudoksen heikkous. Kiitän etukäteen jos joku viitsii vastata;)
laskeumaleikkaus, onko kokemuksia?
1
11032
Vastaukset
- täälläkin
Nyt vuosi takana laskeumaleikkauksesta jossa myös kohtu poistettiin samalla. Minulla korjattiin myös virtsarakon ja peräsuolen laskeumat ja menihän siinä tovi kun siitä toipui, saikkua tuli 5 viikkoa. Eka rakastelukerta leikkauksen jälkeen oli vähän outo ei varmaan ollut paikat ihan kunnolla palautuneet, joten liukastusvoiteen käyttö on suositeltavaa. Mitään tunnottomuutta ja kipuja ei minulle ole tullut, itse asiassa seksi on parempaa nyt leikkauksen jälkeen sillä paikatkin ovat tiukemmat eikä ole sitä inhottavaa painon tunnetta alapäässä. Kyllä se siitä lähtee kun annat aikaa parantumiselle. Muistat vaan ettet istu pariin viikkoon leikkauksen jälkeen ettei tikit ratkeile. Ja pidä huolta vatsan toiminnasta ettet joudu kovasti ponnistelemaan vessassa, peräsuolen laskeuma voi muuten uusia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011704
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151541- 1401454
- 981420
- 761336
- 1181195
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2731100- 691011
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18975- 38972