Ohjeita haluttomille naisille

Perheterapeutti

Ohjeita lähes haluttomille naisille, joiden mies kärsii tästä.

1. On hetkiä, jolloin seksi ei on vähemmän vastenmielistä. Anna silloin, vaikka liukuvoiteen kanssa.

2. Harrasta sooloseksiä. Suihkussa, saunassa, yksin ollessasi, mahdollisimman paljon.

3. Pois pitkät esileikit. Suoraan asiaan ja nopeasti ohi. Ei pidä paikkansa "nainen" tarvitsee pitkät esileikit. Se perustuu kulttuurisiin stereotypioihin. Niistä se suorituspaine vasta tuleekin.

Noudata ohjeita ja kerro joidenkin kuukausien jälkeen mikä on tilanne.

7

2504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päänsärky&väsymys

      Varmaan ihan hyviä neuvoja..mutta..

      1. En jaksa koskaan valvoa, ja sitä aikaa ei tunnu löytyvän paitsi illala,jolloin olen lopenuupunut --->ei tarmoa
      2. En jaksa tyydyttää itseäni, olen väsynyt ja seksi ei tuo nautintoa, joten en siis runkkaa ---> ei tarmoa eikä mielenkiintoa
      3. Tuo on ainoa mitä pyydän joskus jos satun hereillä ja yhtäaikaa olemaan pieni kahdenkeskinen hetki (meillä on lapsia) joten saan edes vähän syyllisyyttä pois etten ole pihtari. Itse en ehdi enkä päästä vireeseen pikajutuissa.

      Mutta koitanpas noudattaa ohjeita, kiitti vinkeistä.

      • yllätyt

        miehesi voi tyydyttää kohta itsensä jossain muualla ja voi jopa suhteenne olla katkolla, ajattele kannattaako pihtailla.
        Me miehet kunnioitamme perhearvoja mutta avioliittoon kuuluu myös normaali sukupuolinen kanssakäyminen.

        On viikonloppuja, vuorokaudessa 24h, jatka vain jos vielä uskallat.


      • Ei aikaa rakkaudelle?

        Kannattaisi miettiä mihin aikansa laittaa.

        Vai keräätkö itsellesi tekemistä, että et vain joutuisi pysähtymään ja antamaan asioiden tulla mieleen. Onko joutelias hetki ahdistava, ja siksi täytät elämäsi puuhailuilla?


      • väsymys&päänsärky
        Ei aikaa rakkaudelle? kirjoitti:

        Kannattaisi miettiä mihin aikansa laittaa.

        Vai keräätkö itsellesi tekemistä, että et vain joutuisi pysähtymään ja antamaan asioiden tulla mieleen. Onko joutelias hetki ahdistava, ja siksi täytät elämäsi puuhailuilla?

        Väsymys voittaa..eilenkin nukahdin jo puoli kahdeksalta ja nukuin aamuseitsemään, jolloin oli pakko herätä..Yksinkertaisesti LIIAN väsynyt..ei jää aikaa päivälläkään kun lapset pyörii ympärillä.
        Miten pysyisin hereillä????


    • Nykyään näin

      Mä olin joskus haluton. Mutta silti en ollut pihtari. Annoin aikaa itselleni ja `harjoittelin` että oppisin pitämään siitä. Osasin sitten kertoa miehelleni mistä pidän, enkä häpeillyt näyttää hyvää oloani.Toisen lähellä hieman ujompi ei osaa tuottaa itselleen hyvää. Nykyään jos olen väsynyt niin seksi todellakin piristää. Ja toimii myös hyvänä rentouttajana miltei unilääkkeenä :).

      • väsymys&päänsärky

        Olen joskus koittanut seksiä väsyneenä, mutta se tuntuu niin pahalta ja vastenmieliseltä juuri silloin, miksihän näin? Yöunen kyllä vie jos joutuu yhdynnän jälkeen itkemään...
        Että näinkinpäin..


    • halukas

      Maailma on pullollaan ns.hyviä neuvonantajia, tässä pahimmasta päästä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe