Ohjeita lähes haluttomille naisille, joiden mies kärsii tästä.
1. On hetkiä, jolloin seksi ei on vähemmän vastenmielistä. Anna silloin, vaikka liukuvoiteen kanssa.
2. Harrasta sooloseksiä. Suihkussa, saunassa, yksin ollessasi, mahdollisimman paljon.
3. Pois pitkät esileikit. Suoraan asiaan ja nopeasti ohi. Ei pidä paikkansa "nainen" tarvitsee pitkät esileikit. Se perustuu kulttuurisiin stereotypioihin. Niistä se suorituspaine vasta tuleekin.
Noudata ohjeita ja kerro joidenkin kuukausien jälkeen mikä on tilanne.
Ohjeita haluttomille naisille
7
2520
Vastaukset
- päänsärky&väsymys
Varmaan ihan hyviä neuvoja..mutta..
1. En jaksa koskaan valvoa, ja sitä aikaa ei tunnu löytyvän paitsi illala,jolloin olen lopenuupunut --->ei tarmoa
2. En jaksa tyydyttää itseäni, olen väsynyt ja seksi ei tuo nautintoa, joten en siis runkkaa ---> ei tarmoa eikä mielenkiintoa
3. Tuo on ainoa mitä pyydän joskus jos satun hereillä ja yhtäaikaa olemaan pieni kahdenkeskinen hetki (meillä on lapsia) joten saan edes vähän syyllisyyttä pois etten ole pihtari. Itse en ehdi enkä päästä vireeseen pikajutuissa.
Mutta koitanpas noudattaa ohjeita, kiitti vinkeistä.- yllätyt
miehesi voi tyydyttää kohta itsensä jossain muualla ja voi jopa suhteenne olla katkolla, ajattele kannattaako pihtailla.
Me miehet kunnioitamme perhearvoja mutta avioliittoon kuuluu myös normaali sukupuolinen kanssakäyminen.
On viikonloppuja, vuorokaudessa 24h, jatka vain jos vielä uskallat. - Ei aikaa rakkaudelle?
Kannattaisi miettiä mihin aikansa laittaa.
Vai keräätkö itsellesi tekemistä, että et vain joutuisi pysähtymään ja antamaan asioiden tulla mieleen. Onko joutelias hetki ahdistava, ja siksi täytät elämäsi puuhailuilla? - väsymys&päänsärky
Ei aikaa rakkaudelle? kirjoitti:
Kannattaisi miettiä mihin aikansa laittaa.
Vai keräätkö itsellesi tekemistä, että et vain joutuisi pysähtymään ja antamaan asioiden tulla mieleen. Onko joutelias hetki ahdistava, ja siksi täytät elämäsi puuhailuilla?Väsymys voittaa..eilenkin nukahdin jo puoli kahdeksalta ja nukuin aamuseitsemään, jolloin oli pakko herätä..Yksinkertaisesti LIIAN väsynyt..ei jää aikaa päivälläkään kun lapset pyörii ympärillä.
Miten pysyisin hereillä????
- Nykyään näin
Mä olin joskus haluton. Mutta silti en ollut pihtari. Annoin aikaa itselleni ja `harjoittelin` että oppisin pitämään siitä. Osasin sitten kertoa miehelleni mistä pidän, enkä häpeillyt näyttää hyvää oloani.Toisen lähellä hieman ujompi ei osaa tuottaa itselleen hyvää. Nykyään jos olen väsynyt niin seksi todellakin piristää. Ja toimii myös hyvänä rentouttajana miltei unilääkkeenä :).
- väsymys&päänsärky
Olen joskus koittanut seksiä väsyneenä, mutta se tuntuu niin pahalta ja vastenmieliseltä juuri silloin, miksihän näin? Yöunen kyllä vie jos joutuu yhdynnän jälkeen itkemään...
Että näinkinpäin..
- halukas
Maailma on pullollaan ns.hyviä neuvonantajia, tässä pahimmasta päästä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356