... puoleensävetävämpi bi-naisen mielestä, mies vai nainen? Jos nainen on kiinnostavampi, miksi valitset miehen mahdollisesti jopa elinikäiseksi kumppaniksi?
Kumpi sukupuoli on fyysisesti
18
2196
Vastaukset
- ~melkein hetero, muttei bi?!~
naisella on ehkä ihan puoleensa vetävä ulkonäkö, ja naiset on ehkä seksikkäämpiä jollain lailla.. (niistä saa seksin juolahtamaan mieleen) mutta minua ainakin kiehtoo enemmän mies, mies on "erilailla seksikäs", treenattu kroppa ja maskuliinisuus.. Ja miehekkyys yleensä.. Miehen kanssa on luonnollista olla ja se on luontevampaa. mutta tämä on vain minun mielipide..:)
- valintani
Fyysisesti puoleensavetävämpi on nainen, vaikka olenkin sekä miesten hyvä ystävä..
- nams
kyllä mä ainakin naisen puolelle kallistuisin. oikeestaan ehdottomasti. ehkä oonkin kokonaan naisiin päin, kenties.
- Hipsu
Naiset on puoleensavetävämpiä. Miehistä harvat fyysisesti puoleensavetäviä. Ja ne puoleensavetävät miehet sitten ovat bi-miehiä, heteromiehet ei vaan jollain tavalla kolahda.
- aloittaja
kyse luonteesta, eikä fyysisistä ominaisuuksista, jos bi-miehet ovat kiinnostavampia?
- ja mieltä
aloittaja kirjoitti:
kyse luonteesta, eikä fyysisistä ominaisuuksista, jos bi-miehet ovat kiinnostavampia?
voi erottaa toisistaan, samaa pakettia ne molemmat rakentavat. :)
- Lucius_C
mies :-).
Minusta fallos on kaunis ja sitä naisella ei ole tarjota.- aloittaja
ole muuta mielenkiintoista? Tarkoitin fyysistä puoleensavetävyyttä vähän laajemmassa mielessä. Onko penis ainut mielenkiintoinen asia miehessä?
- Luc.
aloittaja kirjoitti:
ole muuta mielenkiintoista? Tarkoitin fyysistä puoleensavetävyyttä vähän laajemmassa mielessä. Onko penis ainut mielenkiintoinen asia miehessä?
Minun mielestäni miehen ja naisen ero fyysisesti on se, että miehellä on fallos ja naisella ei, ja minä nyt satun tykkääkään falloksesta :-).
(ja puhun siis nimenomaan falloksesta, en peniksestä yleensä ;-D)
Ja on miehen kroppa muutenkin paljon mielenkiintoisempi kuin naisen, se on erilainen kuin omani. Itse koen oman naisen ruumiini lähinnä taakkana, enkä siksikään voi tuntea sitä niin kiinnostavana kuin miehen ruumista.
- Lucius C taas armottoman laiskana kirjautumaan - - aloittaja
Luc. kirjoitti:
Minun mielestäni miehen ja naisen ero fyysisesti on se, että miehellä on fallos ja naisella ei, ja minä nyt satun tykkääkään falloksesta :-).
(ja puhun siis nimenomaan falloksesta, en peniksestä yleensä ;-D)
Ja on miehen kroppa muutenkin paljon mielenkiintoisempi kuin naisen, se on erilainen kuin omani. Itse koen oman naisen ruumiini lähinnä taakkana, enkä siksikään voi tuntea sitä niin kiinnostavana kuin miehen ruumista.
- Lucius C taas armottoman laiskana kirjautumaan -Miten koet naisen kehosi taakkana? Koetko olevasi henkiseltä sukupuoleltasi mies vai mikä on syy?
- Luc.
aloittaja kirjoitti:
Miten koet naisen kehosi taakkana? Koetko olevasi henkiseltä sukupuoleltasi mies vai mikä on syy?
Jotakin sinnepäin. Tai sitten joku välimuoto tai en yhtään mitään.
- Lucius C - - aloittaja
Luc. kirjoitti:
Jotakin sinnepäin. Tai sitten joku välimuoto tai en yhtään mitään.
- Lucius C -kuinka paljon kaltaisiasi ihmisiä, miehiä ja naisia on. Ehkä heitä löytyy juuri niistä ihmisistä, joiden jatkuvaa sinkkuutta ihmetellään: "niin mukava ihminen, eikä vieläkään ole löytänyt ketään". Harvalle tulee mieleen ajatella asioita näin mutkikkaasti.
- utelias vastaaja
Naisessa fyysisesti viehättää pehmeys, lantion kaari, niska ja kaula, silkkisyys, herkkä heleys, tuoksu. Miehessä puolestaan kiehtoo jäntevyys ja lihasvoima, mutta karkeus, karvaisuus, kulmikkuus ja karskius työntävät pois. Enkä ole kyllä yhtään varma siitä, että valitsisin miehen elinikäiseksi kumppaniksi.
- karkkimatto
kyllä nainen on kiinnostavampi. Viehättävämpää ja suloisempaa, henkevämpää.
Kuitenkin seurustelen itsekin miehen kanssa tällä hetkellä. Miehessä on mielenkiintoista voima, ei tosin karskilla tavalla. Sellaiset feminiiniset miehet ovat kiinnostvampia, ainakin minusta sillä jotkut limasiat ovat hirveitä.
Mutta näin naisena ja hyvin Biimäisenä sellaisena voin sanoa että olen löytänyt kummpanini miehestä joka on hyvin, hyvin naisellinen. Ehkä olen itse se maskuliinen puoli meissä.- aloittaja
miehen ympäristön odotusten vuoksi? Jos kerran pidät naisista enemmän...
- Angeliqueee
Naisen kanssa voi kokea jotain syvempää, inothimoisempaa ja aidompaa kuin koskaan kenenkään miehen kanssa. Oma mieheni on jollain lailla hyvin feminiininen, mutta ei hän silti ole nainen. Kaipaan naisen (erään tietyn erityisesti) kosketusta, lämpöä, hymyjä ja ennen kaikkea rakkautta
- Dana75
Naiset on kauniimpia, kattelen paljon enempi naisia kuin miehiä. Tykkään tosi monenlaisista&monimuotoisista naisista. Silti... elämänkumppanini on ihana mies (bi), enkä voisi kenenkään muun kanssa kuvitella eläväni. Hän hyväksyy mut sellaisena kuin oon ja on vietävän seksikäs. Sellainen sekä maskuliininen että pehmeä.
- ...
Nainen ehdottomasti :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83383354Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2092943Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy612460Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1771520Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har181339Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään561324Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j14945- 60943
- 89895
- 20834