minulla on luutavasti sydämmen muljahtelua mutta tuntuuko muljahtelut kaulan alueella vai sydämmen kohdalla? minulla tuntuu siltä kun sydän löisi kerran oikein kovaa kurkussa ja samaan aikaan ihan hetkeksi silmissä vähän sumenee? mitä tämä on? huolestuttaa. olen ollut viime vuonna ekg,ekg rasitus eikä mitään ollut vikana .
inhottavia muljahduksia
4
1585
Vastaukset
- miesparikymppinenn
niin kuinka usein päivässä noita muljahduksia yleensä tulee minulla tulee aika paljon kyllä.
- N78
Heipsan! Voisiko kenties olla sydämen rytmihäiriö kyseessä, varma en tietenkään voi olla, mutta kannattaisi käydä lääkärissä ja kuvailla oireita. Itselläni on sydämen rytmihäiriö (tuntuu rinnan/sydämen alueella) sydän ns. muljahtelee ja lyö ns. ylikierroksia. Rytmihäiriöhän ei ole välttämättä vaarallinen suurin osa ihmisistä kärsii tästä ns. normaalista sydämen rytmihäiriöstä. Mutta käyhän viel lääkärissä, niin saat varmuutta asiaan.
- miesparikymppinenn
jo ollut lääkärissä eikä noissa testeissä ollut mitään vikaa kuulemma. ja minulla tuntuu ne muljahdukset kaulan alueella voisikohan tämä johtua jäykistä kaulalihaksista että välillä tuntuu inhottavalta kun sielä muljahtelee tossa valtimoitten kohas.
- pätkätyöläinen en
miesparikymppinenn kirjoitti:
jo ollut lääkärissä eikä noissa testeissä ollut mitään vikaa kuulemma. ja minulla tuntuu ne muljahdukset kaulan alueella voisikohan tämä johtua jäykistä kaulalihaksista että välillä tuntuu inhottavalta kun sielä muljahtelee tossa valtimoitten kohas.
mulla kans ruvennu hiljattain tuntuu muljahteluu kaulan seudulla.. aloitin juuri kovan kuntoilun sekä myös niskajumpan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997770- 1075587
- 2754851
- 494773
- 743527
- 502818
- 582497
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264