Mutta uskon että maan ulkopuolista elämää voi olla jossain muodossa, kaukana tai sitten hyvin lähellä.
Siis sehän on pakko olla totta, ei voida olla niin tyhmiä ja luulla että tällä pallolla on ainut elämä, ei.
Ufot/lentävät lautaset se taas ei mene mun jakeluun :/
Onko vähän ristiriidassa?
Toisaalta, nämä on kaksi eriasiaa, niin olettaisin, häh?
En usko UFOoihin
9
589
Vastaukset
Olet aivan oikeassa, nämä asiat ovat vakavasti kaksi täysin eria asiaa jos asiaa käsitellään useilta näkökulmilta. Se vain ei ole tämän palstan tapa kuin keskustelua herättävillä skeptikoilla.
- mielestänne
ufot ja humanoidit kaksi eri asiaa?
- ehdottomasti
mielestänne kirjoitti:
ufot ja humanoidit kaksi eri asiaa?
UFO on Tunnistamaton Lentävä Esine. Niitä havaitaan jatkuvasti. Jokainen aikuinen ihminen (pl. näkövammaiset) on varmasti nähnyt UFO:n Jotkut ihmiset uskovat osan UFO:ista olevan vieraan, maan ulkoisen älyn (humanoidien) tuotetta. Humanoidi on kuitenkin vain ihmisenkaltainen alien. Jos evoluutioteoria pitää paikkaansa, olisi hyvin todennäköistä, että äly asuisi täysin erilaisissa kuorissa. Perusvaatimukset olisivat kai riittävä koko riittävän monimutkaisen keskushermoston mahdollistamiseksi ja jonkinlaiset tartuntaulokkeet teknologisen kulttuurin aikaansaamiseksi. Muuten ulkonäkö voisi olla lähes mitä tahansa. Maan kehityksestä riippumaton evoluutio tuottaisi hyvin pienellä todennäköisyydellä vähääkään ihmistä muistutavaa älyllistä olentoa.
- Kyllästynyt
Owashi ja pysy siellä.
- ....
Blaa blaa blaa...
- God's Justice
ehdottomasti kirjoitti:
UFO on Tunnistamaton Lentävä Esine. Niitä havaitaan jatkuvasti. Jokainen aikuinen ihminen (pl. näkövammaiset) on varmasti nähnyt UFO:n Jotkut ihmiset uskovat osan UFO:ista olevan vieraan, maan ulkoisen älyn (humanoidien) tuotetta. Humanoidi on kuitenkin vain ihmisenkaltainen alien. Jos evoluutioteoria pitää paikkaansa, olisi hyvin todennäköistä, että äly asuisi täysin erilaisissa kuorissa. Perusvaatimukset olisivat kai riittävä koko riittävän monimutkaisen keskushermoston mahdollistamiseksi ja jonkinlaiset tartuntaulokkeet teknologisen kulttuurin aikaansaamiseksi. Muuten ulkonäkö voisi olla lähes mitä tahansa. Maan kehityksestä riippumaton evoluutio tuottaisi hyvin pienellä todennäköisyydellä vähääkään ihmistä muistutavaa älyllistä olentoa.
Paitsi tietenkin jos semmoinen on syntynyt jossain miljardeja vuosia sitten ja alkanut tuottaa ja levittää valmiista geenialtaasta samanmuotoisia olentoja toisille planeetoille.
Miksi tämä olisi mahdotonta? - Virkamies-1
Olisin ehkä uskonut sinua viisi vuotta sitten, mutta en enää tänään. Olen nähnyt, lukenut ja kuullut asioita jotka eivät selity millään muulla tavalla kuin ET hypoteesillä, ja sillä sipuli niinkuin sanotaan. Paskat siitä mitä media, "tiedemiehet" tai poliitikot sanovat, he ovat täällä.
- olisikaan
God's Justice kirjoitti:
Paitsi tietenkin jos semmoinen on syntynyt jossain miljardeja vuosia sitten ja alkanut tuottaa ja levittää valmiista geenialtaasta samanmuotoisia olentoja toisille planeetoille.
Miksi tämä olisi mahdotonta?"Maan kehityksestä riippumaton evoluutio..."
Jos olemme samaa evoluutiohaaraa, ulkonäkö säilyisi melko samankaltaisena satoja tuhansia? vuosia. Mutta kun ihmisen esimuotojen fossiililöydäkisä on jo jonkunmoinen (vahvasti aukollinen) ketju. Jos humikset olisivat levinneet tänne, miksi ihmisen (siis humisten) kehitys olisi käynnistetty Etelänapinasta tai jostain muusta vanhasta kantamuodosta. Heidän olisi pitänyt luoda myös ainakin apinoihin johtava "geneettinen" polku. Ei tunnu uskottavalta. Tietysti mahdottomia asioita on vähän; jollekin ihmiselle ei ollenkaan. - God's Justice
olisikaan kirjoitti:
"Maan kehityksestä riippumaton evoluutio..."
Jos olemme samaa evoluutiohaaraa, ulkonäkö säilyisi melko samankaltaisena satoja tuhansia? vuosia. Mutta kun ihmisen esimuotojen fossiililöydäkisä on jo jonkunmoinen (vahvasti aukollinen) ketju. Jos humikset olisivat levinneet tänne, miksi ihmisen (siis humisten) kehitys olisi käynnistetty Etelänapinasta tai jostain muusta vanhasta kantamuodosta. Heidän olisi pitänyt luoda myös ainakin apinoihin johtava "geneettinen" polku. Ei tunnu uskottavalta. Tietysti mahdottomia asioita on vähän; jollekin ihmiselle ei ollenkaan.uskoit siihen tai et, jotain tämänkaltaista on kuitenkin tapahtunut. Ja se siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371782
- 50818
- 69766
- 108730
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33619Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15549Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141461- 51453