En usko UFOoihin

piippiip

Mutta uskon että maan ulkopuolista elämää voi olla jossain muodossa, kaukana tai sitten hyvin lähellä.

Siis sehän on pakko olla totta, ei voida olla niin tyhmiä ja luulla että tällä pallolla on ainut elämä, ei.

Ufot/lentävät lautaset se taas ei mene mun jakeluun :/

Onko vähän ristiriidassa?

Toisaalta, nämä on kaksi eriasiaa, niin olettaisin, häh?

9

589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet aivan oikeassa, nämä asiat ovat vakavasti kaksi täysin eria asiaa jos asiaa käsitellään useilta näkökulmilta. Se vain ei ole tämän palstan tapa kuin keskustelua herättävillä skeptikoilla.

      • mielestänne

        ufot ja humanoidit kaksi eri asiaa?


      • ehdottomasti
        mielestänne kirjoitti:

        ufot ja humanoidit kaksi eri asiaa?

        UFO on Tunnistamaton Lentävä Esine. Niitä havaitaan jatkuvasti. Jokainen aikuinen ihminen (pl. näkövammaiset) on varmasti nähnyt UFO:n Jotkut ihmiset uskovat osan UFO:ista olevan vieraan, maan ulkoisen älyn (humanoidien) tuotetta. Humanoidi on kuitenkin vain ihmisenkaltainen alien. Jos evoluutioteoria pitää paikkaansa, olisi hyvin todennäköistä, että äly asuisi täysin erilaisissa kuorissa. Perusvaatimukset olisivat kai riittävä koko riittävän monimutkaisen keskushermoston mahdollistamiseksi ja jonkinlaiset tartuntaulokkeet teknologisen kulttuurin aikaansaamiseksi. Muuten ulkonäkö voisi olla lähes mitä tahansa. Maan kehityksestä riippumaton evoluutio tuottaisi hyvin pienellä todennäköisyydellä vähääkään ihmistä muistutavaa älyllistä olentoa.


      • Kyllästynyt

        Owashi ja pysy siellä.


      • ....

        Blaa blaa blaa...


      • God's Justice
        ehdottomasti kirjoitti:

        UFO on Tunnistamaton Lentävä Esine. Niitä havaitaan jatkuvasti. Jokainen aikuinen ihminen (pl. näkövammaiset) on varmasti nähnyt UFO:n Jotkut ihmiset uskovat osan UFO:ista olevan vieraan, maan ulkoisen älyn (humanoidien) tuotetta. Humanoidi on kuitenkin vain ihmisenkaltainen alien. Jos evoluutioteoria pitää paikkaansa, olisi hyvin todennäköistä, että äly asuisi täysin erilaisissa kuorissa. Perusvaatimukset olisivat kai riittävä koko riittävän monimutkaisen keskushermoston mahdollistamiseksi ja jonkinlaiset tartuntaulokkeet teknologisen kulttuurin aikaansaamiseksi. Muuten ulkonäkö voisi olla lähes mitä tahansa. Maan kehityksestä riippumaton evoluutio tuottaisi hyvin pienellä todennäköisyydellä vähääkään ihmistä muistutavaa älyllistä olentoa.

        Paitsi tietenkin jos semmoinen on syntynyt jossain miljardeja vuosia sitten ja alkanut tuottaa ja levittää valmiista geenialtaasta samanmuotoisia olentoja toisille planeetoille.

        Miksi tämä olisi mahdotonta?


      • Virkamies-1

        Olisin ehkä uskonut sinua viisi vuotta sitten, mutta en enää tänään. Olen nähnyt, lukenut ja kuullut asioita jotka eivät selity millään muulla tavalla kuin ET hypoteesillä, ja sillä sipuli niinkuin sanotaan. Paskat siitä mitä media, "tiedemiehet" tai poliitikot sanovat, he ovat täällä.


      • olisikaan
        God's Justice kirjoitti:

        Paitsi tietenkin jos semmoinen on syntynyt jossain miljardeja vuosia sitten ja alkanut tuottaa ja levittää valmiista geenialtaasta samanmuotoisia olentoja toisille planeetoille.

        Miksi tämä olisi mahdotonta?

        "Maan kehityksestä riippumaton evoluutio..."

        Jos olemme samaa evoluutiohaaraa, ulkonäkö säilyisi melko samankaltaisena satoja tuhansia? vuosia. Mutta kun ihmisen esimuotojen fossiililöydäkisä on jo jonkunmoinen (vahvasti aukollinen) ketju. Jos humikset olisivat levinneet tänne, miksi ihmisen (siis humisten) kehitys olisi käynnistetty Etelänapinasta tai jostain muusta vanhasta kantamuodosta. Heidän olisi pitänyt luoda myös ainakin apinoihin johtava "geneettinen" polku. Ei tunnu uskottavalta. Tietysti mahdottomia asioita on vähän; jollekin ihmiselle ei ollenkaan.


      • God's Justice
        olisikaan kirjoitti:

        "Maan kehityksestä riippumaton evoluutio..."

        Jos olemme samaa evoluutiohaaraa, ulkonäkö säilyisi melko samankaltaisena satoja tuhansia? vuosia. Mutta kun ihmisen esimuotojen fossiililöydäkisä on jo jonkunmoinen (vahvasti aukollinen) ketju. Jos humikset olisivat levinneet tänne, miksi ihmisen (siis humisten) kehitys olisi käynnistetty Etelänapinasta tai jostain muusta vanhasta kantamuodosta. Heidän olisi pitänyt luoda myös ainakin apinoihin johtava "geneettinen" polku. Ei tunnu uskottavalta. Tietysti mahdottomia asioita on vähän; jollekin ihmiselle ei ollenkaan.

        uskoit siihen tai et, jotain tämänkaltaista on kuitenkin tapahtunut. Ja se siitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2000
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      834
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      701
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      63
      534
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      477
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      447
    Aihe