Normaalia

oinaan käytöstä??

Tapasin oman oikku mieheni about 4kk sitten. Kiinnostus oli heti molemmin puolista. Tapailtiin yövyttiin toistemme luona. Vähän aikaa sitten kysyin joko olisi "virallisen" seurustelun aika. Ja hän vastasi että hänellä ei ole AIKAA minulle tarpeeksi. Oikku on saoinut monet kerrat että välittää minusta ja on rakastumassa minuun jne. Ja olen varma että välittääkin. Viihdymme hyvin toistemme seurassa ja hauskaa on aina. Jatkamme siis aivan samaa rataa, näemme noin kerran-kaksi viikossa (eli ei paljoa)eli mikä mättää? Miksi "pelkää" sitoutumista?

10

2200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eevaii

      ..vaikea sanoa, vaikka itsekkin olen samaa aurinko pässilaumaa..Kun ekan kerran tapasitte, kumpi teki aloitteen? Rakkaus on suurimmalle osalle oinaista paliä, jossa valloitetaan ja jahdataan (pilke silmäkulmassa tietenkin). Nyt kun sinä kysyit tuota, tavallaan pysähdyit paikoillesi ja sinut on helppo saada kiinni, eli peli pelattu, ei haastetta.

      En halua kuulostaa kylmältä, eikä oikkumiehet pahoja ole, ne vaan tarvii haastetta koko ajan. Yritä saada tilanne niinpäin että SINÄ mietit kelpaako HÄN sinulle..Herättävä vihjaus voisi myös olla että pelkäät ettei oikku pysy "vauhdissa mukana". Toivottavasti ymmärsit mitä tarkoitin =)

      • tehnyt asian selväksi..

        Hän itse alotti juttumme. Eli aloitti soittelun ja pyyti numeron jne.. Ja olen monta kertaa ollut lopettamassa juttua ja hän on aivan kauhusta kankeana ja ulisee kuinka ei kestä menettää minua :D että haastetta luulisi olevan :D


    • tutulle

      Ihan kuin olisin itse kirjoittanut, luulisin jopa, että ollaan tavattu sama tyyppi samaan aikaan, mutta se ei taida olla mahdollista. Olen satuttanut itseni monta kertaa tämän "suhteen" aikana, kun itse olen korviani myöten ihastunut, mutta oinas-miehellä ei ole kuulema oikein aikaa minulle jne... Ja hyvin viihdytään toistemme seurassa ja hän on sanonut tykkäävänsä minusta ja ikävöivänsä minua. Jotenkin tuntuu, että ne ovat vain sanoja :( Pitäisi ehkä etsiä uusi...

      • Rapunen

        Minulla myös hyvin kiireinen oikku mies. Hänen menojen rytmissä mennään pää asiallisesti. Hän kyllä itse kyseli et olenko mielestäni vielä vapaa jne. Hän itse myös tulee usein luokseni yöksi, pyytämättä. En ruinaa tai ruikuta. Sanon et tulet silloin ku pääset, katsotaan olenko kotona ;)

        olen samaa mieltä et oinas mies pitää osata pitää oikealla tavalla varpaillaan, mut hänen pitää myös olla sata varma kumppanin tunteista ja uskollisuudesta. Vaikeaa se on mut kyllä kannattaa, kun sen oikein oivaltaa... Heikko luonteiselle ei kumppaniksi sovi, täytyy olla sinut itsensä kanssa. Tsemppiä!


      • :'D

        Minustakin tuntuu että ihanat lauseet ovat vain sanoja, mutta en usko oikein, miksi hän haluisi olla seurassani jos ei tarkoittasi sanojaan. Nyt olen alkanut tekemään niin että en soita hänelle kovinkaan usein ja odotan että hän ottaa yhteyttä. Yksi välipäivä oli ja sitten otti itse yhteyttä ja pyysi tulla viikonlopulla yökylään :) Yritän olla takertumatta liikaa ja annan hänenki jahdata välillä :) kokeile ihmeessä! Hän kyllä luulisi soittavan jos kiinnostaa. Ärsyttää vieläkin vaan kun en ota selvää mitä haluaa :S


      • tuttua
        :'D kirjoitti:

        Minustakin tuntuu että ihanat lauseet ovat vain sanoja, mutta en usko oikein, miksi hän haluisi olla seurassani jos ei tarkoittasi sanojaan. Nyt olen alkanut tekemään niin että en soita hänelle kovinkaan usein ja odotan että hän ottaa yhteyttä. Yksi välipäivä oli ja sitten otti itse yhteyttä ja pyysi tulla viikonlopulla yökylään :) Yritän olla takertumatta liikaa ja annan hänenki jahdata välillä :) kokeile ihmeessä! Hän kyllä luulisi soittavan jos kiinnostaa. Ärsyttää vieläkin vaan kun en ota selvää mitä haluaa :S

        Kuulostaapas nämä teidän kirjoitukset ihan pelottavan tutulta, ihan kuin puhuttaisiin koko ajan oinas-miehestä, jonka itsekin tunnen ja jonka kanssa yritän samalla tavalla rakentaa suhdetta. Nähdään 1-2 kertaa viikossa, ei ole aikaa, toisinaan vähän hämäriä menoja, mutta jos olet vähän hiljempaa, etkä ota yhteyttä päivään, niin yleensä ottaa yhteyttä. Sitten, kun ollaan yhdessä, niin mukavaa on puolin ja toisin, mutta mihinkään ei ole suhde 4 kk aikana kehittynyt. Itse ei aina tiedä, että mitä pitäisi tehdä. Välillä tekisi mieli lopettaa kaikki, mutta toisaalta...


      • mahdollista :)
        :'D kirjoitti:

        Minustakin tuntuu että ihanat lauseet ovat vain sanoja, mutta en usko oikein, miksi hän haluisi olla seurassani jos ei tarkoittasi sanojaan. Nyt olen alkanut tekemään niin että en soita hänelle kovinkaan usein ja odotan että hän ottaa yhteyttä. Yksi välipäivä oli ja sitten otti itse yhteyttä ja pyysi tulla viikonlopulla yökylään :) Yritän olla takertumatta liikaa ja annan hänenki jahdata välillä :) kokeile ihmeessä! Hän kyllä luulisi soittavan jos kiinnostaa. Ärsyttää vieläkin vaan kun en ota selvää mitä haluaa :S

        Tämä on jo suorastaan huvittavaa, että kaikki on tismalleen samassa tilanteessa :D Tosin itse tilanteessahan ei ainakaan minusta ole mitään huvittavaa. Täytyy vain sanoa, etten tiennyt, että miehet voivat olla niin vaikeita kuin tämä oinas-mieheni. Aina syyttävät naisia vaikeiksi :)

        Ystäväni ovat sanoneet useasti, että unohtaa kyseinen mies, koska hän on loukannut minua niin monta kertaa. Hän halusi taukoa pari kuukautta sitten, eikä olla sen jälkeen juuri nähty. Mutta kun ollaan nähty ja hän on ollut yhteydessä, niin hänellä on ollut ikävä jne. Mutta kuitenkaan hän ei ole viime aikoina juuri koskaan ottanut yhteyttä minuun, pitäisi tosiaan kokeilla olla olematta yhteydessä häneen. Koska ei tilanteen pitäisi olla tällainen, jos molemmat tykkäävät toisistaan, niin miksei sitä voi olla kunnolla yhdessä... Se tässä on harmittanut. Mutta kun tätä oinasta ei ole helppo unohtaa, jokin hänessä vetää minua puoleensa :) Ehkä sitten myöhemmin tajuan, että rakkaus on sokea.


    • inna-

      Minulle sanoi samaa oinasmies, että pitää minusta, mutta tapaamiseen ei ollut aikaa. Luulenpa että halusi tiettyä riippumattomuutta ja vapautta, ja halusi itse olla se joka määrää tahdin. Puhuminen kannattaa, minun tilanteessani en vähitellen enää saanut mitään kontaktia mieheen ja nyt sitten liidellään omilla teillämme, että siinä sitä vapautta sitten.
      Siinä kävi vähän niin että minulle ei enää riittänyt se kerran viikossa näkeminen ja halusin enemmän, ja näytin sen myös, mitä enemmän toisesta tykkää ja kiintyy sitä enemmän tahtoo olla lähellä. Olen luonteeltani muutenkin aika mustis ja ripustautuva, hätäinenkin.
      En voi muuta sanoa kuin että puhukaa kunnolla mitä molemmat haluaa, ja kärsivällisyyttä sen oinaan kanssa :)

    • xanna

      Oinasnaisena täytyy sanoa että pelkään roikkujia. Minulla on omat ystävät, harrastukset, työt yms jotka vievät aikaa. Kun mies rupeaa vaatimaan että hänelle tota aikaa johonki vakavaan pitäis löytyä, niin silloin rupee ahistaan niin että koko juttu lopahtaa siihen. Tai ehkä ei ole oikee mies osunu kohdalle, mun kohdalle osuu ne epäsosiaaliset ja ujot miehet joilla ei ole omaa elämää.

      • .....

        Sanoo samaa, aikaisemmat suhteet kaatuneet juuri tuosta syystä. Nyt kanssani omien sanojensa mukaan on aivan hämmästynyt kun ei minun kanssa tunne tuota ahdistusta ja viettää todella aikaa kanssani. Jopa peruen muita menojaan vuokseni. Ehkä hän on löytänyt minusta sen oikean, kuten minä hänestä. Kyllä sinäkin sen löydät...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4562
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe