ARK -fanitusta jo vuosia

pinkpink

Monet täällä tuntuvat ihmeissään kyselevän että mikäs se Ark on, mutta löytyykö myös niitä, jotka paitsi tietävät niin ihan tosissaan tykkäävät bändistä? Miten löysit The Arkin?
Itse ihastuin Arkiin joku 6-7 vuotta sitten. Näin telkkarista Echo Chamber -videon, jossa Olalla oli pinkki tukka. Se oli rakkautta se :D
En minä mikään superfani ole siinä mielessä, että en elä Arkia varten, mutta kyllä minä kaikki niiden levyt omaan ja livenäkin olen nähnyt (oli muuten tosi upian näköstä). Jos pääsevät Ruotsia edustamaan Euroviisuihin, niin ainakin minä lupaan äänestää :)

5

1263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jabba the hut slut

      Itse en oikein osaa vielä laskea itseäni tosifaniksi, kun vasta vuosi takana fanitusta (etenkin kun sinuun vertaa niin tuo vuosi ei ole vielä mitään 8>>), mutta se fanitus on ollut sitäkin rankempaa. 8> Ei se määrä, vaan se laatu, right?

      Niin kauan, kuin pojat hyvää materiaalia tekevät, niin kauan ajattelin pysyä fanina ja jatkaa kuuntelemista.

      Arkkiin tutuistuin ystäväni ja Hey Kwanongoma!:n kautta.

    • Laurel W.

      Ark vetäisi edesmenneillä makasiineilla silloisen uutussinkkunsa "Father of a son" ja, HALLELUJAH!

    • *Jane*

      Musiikkitelevisio soitti jonkun ihan omituisen videon nimeltä "It takes a fool to remain sane". Olin ihmeissäni. Eihän tuollaista musiikkia tee kukaan. Ei tuollaista laulajaa ole missään bändissä. Tämähän on ihan omituista. Pakko olla hyvää!

      Suosittelin kappaleeseen tutustumista ystävälle, joka onnistui myös kuulemaan tuon biisin. Heti pian ilmoitti tekstarilla, että nyt löytyi muuten kaikkien aikojen paras bändi. Koko levy on hankittu ja se on aivan mahtava. HANKI HETI!

      Ei tarvittu kuin yksi biisi, vähän varakkaampi kaveri ja hänen suosituksensa ja hankin levyn. Sitten ei kun kuuntelemaan.

      Eihän tällaista musiikkia tee kukaan. Mitä ihmeen äijiä tässä kannessa on? Ei kukaan näytä oikeasti tuolta. Ei kukaan kuulosta tuolta. Mitä tämä nyt on? Tämähän on loistavaa!

      Ja sitten sitä levyä kuunneltiin yötä päivää, jatkuvasti ees ja taas. Äiti kuunteli tyttärensä levyä ja totesi, että onpas erikoista musaa, pakko olla hyvää.

      Tästä on nyt 6 vuotta. Levy edelleen yksi parhaista, mitä olen hankkinut. Niin hyvä, että kun käyn kotona visiitillä, muistuttaa äiti, että voisin tuoda levyn mukana.

      Olen hiljainen fani. En tuo julki suuresti innostustani bändiä kohtaan. En ole koskaan nähnyt livekeikkaa (kiinnostusta kyllä olisi) eikä seinällä ole koskaan ollut yhtään fanikuvaa (mistä sellaisen olisi edes saanut). Ja siltikin... levyjä tulee kuunneltua melko tasapuolisesti. Joskin se ihan ensimmäinen on se rakkain.

    • miesfani74

      Sama Echo Chamber video jossain FST:n ohjelmassa n. 7 vuotta sitten kolahti heti. Kiinnostuin musiikista ja bändin aika mahtavasta lookista. Ark:illa on komeita kappaleita (toki mukaan mahtuu keskinkertaisiakin rallatuksia) ja hyvät esiintymistaidot. Mutta vaikka livekeikat ja videot ovat elämyksiä, niin biisit toimivat ihan vain levyltä kuunneltuinakin. Livenä nähnyt Suomessa neljä kertaa ja Ola ottaa aina suomalaisen yleisönsä. Muuten tuntuu olevan aika tyttöjen suosima bändi, miesfaneja varmaan pieni vähemmistö.

    • Neves

      Mie rakastuin Arkiin heti ensi kuulemalta/näkemältä! Se oli sillon kun It takes a fool alkoi pyöriä MTV:llä (eli siis kesän loppua -00). Mikään bändi ei oo koskaan kolahtanu samalla tavalla.
      Edelleen rakastan Arkia yhtä paljon, ellen enemmänkin. Ihanaa että tulevat taas Suomeen nyt keväällä, tuleepahan nähtyä ne livenä jo seitsemännen ja kahdeksannen kerran :D
      Ark on kyllä miulle elämäntapa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe