mahtuuko

ahven fani

siis mahtuisko tonne 320 litraseen akvaan viel joku tetra parvi? sielä on nyt lehtis pariskunta, avaimia on 2(pieniä vielä ei erota satavarmasti sukupuolta ,mutta pitäs olla ukkoja)ja 2 partis naarasta.

7

489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • josse

      hyvin mahtuu

      • fish KING

        NOT! Johan on taas ohje, ei mitään laji ehdotusta ja sen mukaan määrällistä arviointia, ota tuostakin nyt aikusten oikeesti selvää...

        Lehtikalat syövät pieniä tetroja mutta jos löydät vaikka jo hieman kookkaamman keisaritetraparven niin se olisi parempi vaihtoehto... 20-30 päätä olis sopiva parvi. lämpötila 26-27C


      • ahven fani
        fish KING kirjoitti:

        NOT! Johan on taas ohje, ei mitään laji ehdotusta ja sen mukaan määrällistä arviointia, ota tuostakin nyt aikusten oikeesti selvää...

        Lehtikalat syövät pieniä tetroja mutta jos löydät vaikka jo hieman kookkaamman keisaritetraparven niin se olisi parempi vaihtoehto... 20-30 päätä olis sopiva parvi. lämpötila 26-27C

        on mul 100l siin saan kyl kasvatettua niitä ensin vävän isoimmiksi


      • Rihma
        ahven fani kirjoitti:

        on mul 100l siin saan kyl kasvatettua niitä ensin vävän isoimmiksi

        Luulempa että Kingi tarkoitti että "pienemmät tetrat" on niitä sukkulanmallisia(Esim. kardinaalitetra ja neoni), jotka voivat mahtua lehtikalan kitaan.
        Eli suosittelisin valitsemaan jotakin korkeanmallista tetraa.


      • fish KING
        ahven fani kirjoitti:

        on mul 100l siin saan kyl kasvatettua niitä ensin vävän isoimmiksi

        Tosiaan noi sukkulan malliset kalat aikuisenakin on täyskasvuiselle lehtikalalle pelkkä suupala. Sain kerran seurata kun omistaja ylpeänä esitteli lehtikalojensa saalistus viettiä... tarjosin tyypille illan mittaan muutaman bissen ja kun se oli sammunut niin poimin kardinaalit akvasta ja vein oman parveni jatkoksi, selitin että ne lehtikalat söi samaisena iltana kaikki tetrat pois ja kielsin sitä ostamasta enää samaisia kaloja tilalle... ymmärsi yskän... ei tänäpäivääkään vielä tiedä totuutta, terkut JAKSILLE!


      • ahven fani
        fish KING kirjoitti:

        Tosiaan noi sukkulan malliset kalat aikuisenakin on täyskasvuiselle lehtikalalle pelkkä suupala. Sain kerran seurata kun omistaja ylpeänä esitteli lehtikalojensa saalistus viettiä... tarjosin tyypille illan mittaan muutaman bissen ja kun se oli sammunut niin poimin kardinaalit akvasta ja vein oman parveni jatkoksi, selitin että ne lehtikalat söi samaisena iltana kaikki tetrat pois ja kielsin sitä ostamasta enää samaisia kaloja tilalle... ymmärsi yskän... ei tänäpäivääkään vielä tiedä totuutta, terkut JAKSILLE!

        keisaritetra kuulostaa hyvältä! kävin kattelee tietoo siitä ja vaikutti ihan mukavalta. tarkoitinkin että ei ne keisaritetratkaan mitään isoja ole kun hakee niitä kalakaupasta


      • jaksi
        fish KING kirjoitti:

        Tosiaan noi sukkulan malliset kalat aikuisenakin on täyskasvuiselle lehtikalalle pelkkä suupala. Sain kerran seurata kun omistaja ylpeänä esitteli lehtikalojensa saalistus viettiä... tarjosin tyypille illan mittaan muutaman bissen ja kun se oli sammunut niin poimin kardinaalit akvasta ja vein oman parveni jatkoksi, selitin että ne lehtikalat söi samaisena iltana kaikki tetrat pois ja kielsin sitä ostamasta enää samaisia kaloja tilalle... ymmärsi yskän... ei tänäpäivääkään vielä tiedä totuutta, terkut JAKSILLE!

        täytyykin tästä lähteä kaikille kavereille joilla on akva kylään ja juottaa ne känniin ja sit varastaa niiden vaivalla kasvattamat kalat!!!!

        hehhehh.. t trinsessa

        tekis mieli tehdä toi sama tolle kaverille jolla on niit kultakaloja liika pienes altaas.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe