mahtuuko

ahven fani

siis mahtuisko tonne 320 litraseen akvaan viel joku tetra parvi? sielä on nyt lehtis pariskunta, avaimia on 2(pieniä vielä ei erota satavarmasti sukupuolta ,mutta pitäs olla ukkoja)ja 2 partis naarasta.

7

489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • josse

      hyvin mahtuu

      • fish KING

        NOT! Johan on taas ohje, ei mitään laji ehdotusta ja sen mukaan määrällistä arviointia, ota tuostakin nyt aikusten oikeesti selvää...

        Lehtikalat syövät pieniä tetroja mutta jos löydät vaikka jo hieman kookkaamman keisaritetraparven niin se olisi parempi vaihtoehto... 20-30 päätä olis sopiva parvi. lämpötila 26-27C


      • ahven fani
        fish KING kirjoitti:

        NOT! Johan on taas ohje, ei mitään laji ehdotusta ja sen mukaan määrällistä arviointia, ota tuostakin nyt aikusten oikeesti selvää...

        Lehtikalat syövät pieniä tetroja mutta jos löydät vaikka jo hieman kookkaamman keisaritetraparven niin se olisi parempi vaihtoehto... 20-30 päätä olis sopiva parvi. lämpötila 26-27C

        on mul 100l siin saan kyl kasvatettua niitä ensin vävän isoimmiksi


      • Rihma
        ahven fani kirjoitti:

        on mul 100l siin saan kyl kasvatettua niitä ensin vävän isoimmiksi

        Luulempa että Kingi tarkoitti että "pienemmät tetrat" on niitä sukkulanmallisia(Esim. kardinaalitetra ja neoni), jotka voivat mahtua lehtikalan kitaan.
        Eli suosittelisin valitsemaan jotakin korkeanmallista tetraa.


      • fish KING
        ahven fani kirjoitti:

        on mul 100l siin saan kyl kasvatettua niitä ensin vävän isoimmiksi

        Tosiaan noi sukkulan malliset kalat aikuisenakin on täyskasvuiselle lehtikalalle pelkkä suupala. Sain kerran seurata kun omistaja ylpeänä esitteli lehtikalojensa saalistus viettiä... tarjosin tyypille illan mittaan muutaman bissen ja kun se oli sammunut niin poimin kardinaalit akvasta ja vein oman parveni jatkoksi, selitin että ne lehtikalat söi samaisena iltana kaikki tetrat pois ja kielsin sitä ostamasta enää samaisia kaloja tilalle... ymmärsi yskän... ei tänäpäivääkään vielä tiedä totuutta, terkut JAKSILLE!


      • ahven fani
        fish KING kirjoitti:

        Tosiaan noi sukkulan malliset kalat aikuisenakin on täyskasvuiselle lehtikalalle pelkkä suupala. Sain kerran seurata kun omistaja ylpeänä esitteli lehtikalojensa saalistus viettiä... tarjosin tyypille illan mittaan muutaman bissen ja kun se oli sammunut niin poimin kardinaalit akvasta ja vein oman parveni jatkoksi, selitin että ne lehtikalat söi samaisena iltana kaikki tetrat pois ja kielsin sitä ostamasta enää samaisia kaloja tilalle... ymmärsi yskän... ei tänäpäivääkään vielä tiedä totuutta, terkut JAKSILLE!

        keisaritetra kuulostaa hyvältä! kävin kattelee tietoo siitä ja vaikutti ihan mukavalta. tarkoitinkin että ei ne keisaritetratkaan mitään isoja ole kun hakee niitä kalakaupasta


      • jaksi
        fish KING kirjoitti:

        Tosiaan noi sukkulan malliset kalat aikuisenakin on täyskasvuiselle lehtikalalle pelkkä suupala. Sain kerran seurata kun omistaja ylpeänä esitteli lehtikalojensa saalistus viettiä... tarjosin tyypille illan mittaan muutaman bissen ja kun se oli sammunut niin poimin kardinaalit akvasta ja vein oman parveni jatkoksi, selitin että ne lehtikalat söi samaisena iltana kaikki tetrat pois ja kielsin sitä ostamasta enää samaisia kaloja tilalle... ymmärsi yskän... ei tänäpäivääkään vielä tiedä totuutta, terkut JAKSILLE!

        täytyykin tästä lähteä kaikille kavereille joilla on akva kylään ja juottaa ne känniin ja sit varastaa niiden vaivalla kasvattamat kalat!!!!

        hehhehh.. t trinsessa

        tekis mieli tehdä toi sama tolle kaverille jolla on niit kultakaloja liika pienes altaas.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1830
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      750
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      651
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      579
    9. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      58
      489
    10. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      144
      485
    Aihe