siis mahtuisko tonne 320 litraseen akvaan viel joku tetra parvi? sielä on nyt lehtis pariskunta, avaimia on 2(pieniä vielä ei erota satavarmasti sukupuolta ,mutta pitäs olla ukkoja)ja 2 partis naarasta.
mahtuuko
7
489
Vastaukset
- josse
hyvin mahtuu
- fish KING
NOT! Johan on taas ohje, ei mitään laji ehdotusta ja sen mukaan määrällistä arviointia, ota tuostakin nyt aikusten oikeesti selvää...
Lehtikalat syövät pieniä tetroja mutta jos löydät vaikka jo hieman kookkaamman keisaritetraparven niin se olisi parempi vaihtoehto... 20-30 päätä olis sopiva parvi. lämpötila 26-27C - ahven fani
fish KING kirjoitti:
NOT! Johan on taas ohje, ei mitään laji ehdotusta ja sen mukaan määrällistä arviointia, ota tuostakin nyt aikusten oikeesti selvää...
Lehtikalat syövät pieniä tetroja mutta jos löydät vaikka jo hieman kookkaamman keisaritetraparven niin se olisi parempi vaihtoehto... 20-30 päätä olis sopiva parvi. lämpötila 26-27Con mul 100l siin saan kyl kasvatettua niitä ensin vävän isoimmiksi
- Rihma
ahven fani kirjoitti:
on mul 100l siin saan kyl kasvatettua niitä ensin vävän isoimmiksi
Luulempa että Kingi tarkoitti että "pienemmät tetrat" on niitä sukkulanmallisia(Esim. kardinaalitetra ja neoni), jotka voivat mahtua lehtikalan kitaan.
Eli suosittelisin valitsemaan jotakin korkeanmallista tetraa. - fish KING
ahven fani kirjoitti:
on mul 100l siin saan kyl kasvatettua niitä ensin vävän isoimmiksi
Tosiaan noi sukkulan malliset kalat aikuisenakin on täyskasvuiselle lehtikalalle pelkkä suupala. Sain kerran seurata kun omistaja ylpeänä esitteli lehtikalojensa saalistus viettiä... tarjosin tyypille illan mittaan muutaman bissen ja kun se oli sammunut niin poimin kardinaalit akvasta ja vein oman parveni jatkoksi, selitin että ne lehtikalat söi samaisena iltana kaikki tetrat pois ja kielsin sitä ostamasta enää samaisia kaloja tilalle... ymmärsi yskän... ei tänäpäivääkään vielä tiedä totuutta, terkut JAKSILLE!
- ahven fani
fish KING kirjoitti:
Tosiaan noi sukkulan malliset kalat aikuisenakin on täyskasvuiselle lehtikalalle pelkkä suupala. Sain kerran seurata kun omistaja ylpeänä esitteli lehtikalojensa saalistus viettiä... tarjosin tyypille illan mittaan muutaman bissen ja kun se oli sammunut niin poimin kardinaalit akvasta ja vein oman parveni jatkoksi, selitin että ne lehtikalat söi samaisena iltana kaikki tetrat pois ja kielsin sitä ostamasta enää samaisia kaloja tilalle... ymmärsi yskän... ei tänäpäivääkään vielä tiedä totuutta, terkut JAKSILLE!
keisaritetra kuulostaa hyvältä! kävin kattelee tietoo siitä ja vaikutti ihan mukavalta. tarkoitinkin että ei ne keisaritetratkaan mitään isoja ole kun hakee niitä kalakaupasta
- jaksi
fish KING kirjoitti:
Tosiaan noi sukkulan malliset kalat aikuisenakin on täyskasvuiselle lehtikalalle pelkkä suupala. Sain kerran seurata kun omistaja ylpeänä esitteli lehtikalojensa saalistus viettiä... tarjosin tyypille illan mittaan muutaman bissen ja kun se oli sammunut niin poimin kardinaalit akvasta ja vein oman parveni jatkoksi, selitin että ne lehtikalat söi samaisena iltana kaikki tetrat pois ja kielsin sitä ostamasta enää samaisia kaloja tilalle... ymmärsi yskän... ei tänäpäivääkään vielä tiedä totuutta, terkut JAKSILLE!
täytyykin tästä lähteä kaikille kavereille joilla on akva kylään ja juottaa ne känniin ja sit varastaa niiden vaivalla kasvattamat kalat!!!!
hehhehh.. t trinsessa
tekis mieli tehdä toi sama tolle kaverille jolla on niit kultakaloja liika pienes altaas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540