Porsche- kuski näki taustapeilistä mopolla ajavan miehen, joka näytti aikovan ohittaa auton. Sitä kuski ei kestänyt, vaan painoi lisää kaasua, lopulta nopeus oli 120km tunnissa, mutta mopo roikkui vaan Porschen perässä. Kuski painoi vielä lisää kaasua, avasi ikkunan ja huusi: Tiikeri tankissa vai? Ei, ei kun takinhelma oven välissä.
Mies ajeli uudella Porschellaan pitkin autobahnia, kunnes hän huomasi yhtäkkiä tiensivussa miehen vanhan Trabantinsa kanssa. Porschekuski pysähtyi Trabantin viereen ja kysyi mieheltä "Tarvitsetko apua?" Trabant kuski vastasi: "Hinausapu olisi tarpeen"
Sitten miehet yksissä tuumin laittoivat Trabantin Porschen perään hinaukseen ja läksivät matkaan.
Vähän matkan kuluttua kaksikosta ajoi ohi Mersukuski tööttäilen ja ivallisesti naureskellen.
Porschekuski näki punaista...
Läheisellä huoltamolla työntekijä sanoi toiselle: "Et usko mitä näin. Mersu ajoi bahnia pitkin ainakin 250km/h Porsche perässään" Toinen vastasi: "No mitä ihmeellistä siinä nyt on?" Johon toinen: "Ei mitään, mutta aivan Porschen kannassa tuli Trabant valoja raivokkaasti vilkutellen"
Hieh hieh heh heh
18
964
Vastaukset
- Pecos Bill
Hyviä juttuja, mutta kieltämättä jo hieman kuluneita.
- Puu(pää)jalka
...ei ollu nyt tuorempia tarjolla :)
- kuuluisa Porsche 356
Puu(pää)jalka kirjoitti:
...ei ollu nyt tuorempia tarjolla :)
jossa on Volkkari Kuplan tekniikka? Kokonaista 45 hevosvoimaa :)
Taisi olla vetojuhta-Porscheen vaihdettu joko oikean urheiluauton moottori tai sitten sitä Porschea veti puolestaan joku oikea urheiluauto jos tosiaan 250 km/h ajelivat :) - kenties tällä kertaa
kuuluisa Porsche 356 kirjoitti:
jossa on Volkkari Kuplan tekniikka? Kokonaista 45 hevosvoimaa :)
Taisi olla vetojuhta-Porscheen vaihdettu joko oikean urheiluauton moottori tai sitten sitä Porschea veti puolestaan joku oikea urheiluauto jos tosiaan 250 km/h ajelivat :)lasikuidusta, farmariauton alustalle pakettiauton moottorilla tehdystä Corvettesta?
- Muta entä jos
kuuluisa Porsche 356 kirjoitti:
jossa on Volkkari Kuplan tekniikka? Kokonaista 45 hevosvoimaa :)
Taisi olla vetojuhta-Porscheen vaihdettu joko oikean urheiluauton moottori tai sitten sitä Porschea veti puolestaan joku oikea urheiluauto jos tosiaan 250 km/h ajelivat :)sitä "Otetaan tekniikka kuplasta" Porsche 356:sta veti puolestaan "Otetaan tekniikka Audilta" Porsche 924 (125 hv peräti hei :D). Olisko sitten toi karavaani liikkunut jo,ei nyt 250 km/h mutta ehkä jopa 150 km/h kovassa myötätuulessa kovaan alamäkeen ;)
Hohhohooo,mahtavaa uppeeta! - Pecos Bill
Muta entä jos kirjoitti:
sitä "Otetaan tekniikka kuplasta" Porsche 356:sta veti puolestaan "Otetaan tekniikka Audilta" Porsche 924 (125 hv peräti hei :D). Olisko sitten toi karavaani liikkunut jo,ei nyt 250 km/h mutta ehkä jopa 150 km/h kovassa myötätuulessa kovaan alamäkeen ;)
Hohhohooo,mahtavaa uppeeta!Tekniikka Audilta..? En ole kuullutkaan, kerroppsa lisää.
- Pecos Bill
kuuluisa Porsche 356 kirjoitti:
jossa on Volkkari Kuplan tekniikka? Kokonaista 45 hevosvoimaa :)
Taisi olla vetojuhta-Porscheen vaihdettu joko oikean urheiluauton moottori tai sitten sitä Porschea veti puolestaan joku oikea urheiluauto jos tosiaan 250 km/h ajelivat :)Tapastikos!
Nyt kun sinulla ei taas ole mitään "faktoihin perustuvaa argumentointia" tai mitään muutakaan mussutusta meille tarjoiltavaksi, niin päätit sitten ottaa taas tämän lapsellisen linjan. No, itse en tuohon viitsisi kyllä alentua. - 924:n
Muta entä jos kirjoitti:
sitä "Otetaan tekniikka kuplasta" Porsche 356:sta veti puolestaan "Otetaan tekniikka Audilta" Porsche 924 (125 hv peräti hei :D). Olisko sitten toi karavaani liikkunut jo,ei nyt 250 km/h mutta ehkä jopa 150 km/h kovassa myötätuulessa kovaan alamäkeen ;)
Hohhohooo,mahtavaa uppeeta!tekniikka Audilta. Ota selvää ennenkuin luulet olevasi hauska.
- virheeni :D
924:n kirjoitti:
tekniikka Audilta. Ota selvää ennenkuin luulet olevasi hauska.
"The original design used an Audi-sourced four-speed manual transmission for the 924 mated to VW's EA831 2.0 L I4 engine, previously used in the Audi 100 and Volkswagen LT van and producing 95 hp (71 kW) in North American trim"
Anteeksi tosiaan. Liioittelin 924:n tehoja,ne olivatkin musertavat 95 hevosvoimaa :D :D :D!!!
Mutta tuossa sinulle faktaa,eli 924:sta palloteltiin pitkään VAG-konsernin sisällä merkiltä toiselle kunnes lopulta se päätettiin panna Porschen vastuulle joka turvautui varmempaan Audi-tekniikkaan.Itselleni oli yllätys että jopa vaihteiston Porschen "lainasi" Audilta.
Lähde:http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_924 - nämä niinsanotut faktasi
virheeni :D kirjoitti:
"The original design used an Audi-sourced four-speed manual transmission for the 924 mated to VW's EA831 2.0 L I4 engine, previously used in the Audi 100 and Volkswagen LT van and producing 95 hp (71 kW) in North American trim"
Anteeksi tosiaan. Liioittelin 924:n tehoja,ne olivatkin musertavat 95 hevosvoimaa :D :D :D!!!
Mutta tuossa sinulle faktaa,eli 924:sta palloteltiin pitkään VAG-konsernin sisällä merkiltä toiselle kunnes lopulta se päätettiin panna Porschen vastuulle joka turvautui varmempaan Audi-tekniikkaan.Itselleni oli yllätys että jopa vaihteiston Porschen "lainasi" Audilta.
Lähde:http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_924Hyvä Tapastikos!
Amerikan kehitysmaaversiossa oli tosiaan 95 hevosvoimaa. Sivistyneessä maailmassa 125-275 hevosvoimaa.
924:ää ei palloteltu mihinkään VW-konsernin sisällä, vaan Audi oli antanut sen Porschelle suunniteltavaksi koska halusi uuden huippumallin. Öljykriisin (amerikkalaisten aiheuttama sotku maailmantaloudessa) jälkipyykissä Audi säikähti ja myi, siis ei antanut, projektin kehityskulujen hinnalla Porschelle, joka tuolloinkin oli itsenäinen autonvalmistaja, ei suinkaan osa VAG-konsernia kuten sinä valheellisesti väität. Autossa ei "turvauduttu luotettavampaan Audi-tekniikkaan" vaan, 924:n moottori on suunniteltu nimenomaan Porsche 924:ää varten, hyödyntäen vain Audin lohkoa, jota tosin porattiin isommaksi. Kaikki muut osat 924:n moottorissa olivat Porschen tekeleitä.
Vaihteiston kuoret ovat Audilta, mutta mikään etumoottoristen Porschejen laatikoista ei ole ollut Audissa käytössä sellaisenaan.
Siinäpä taas vähän korjailua Tapastikoksen harhaiseen sekoiluun. :D - lainausta jotka olet unohtanut
nämä niinsanotut faktasi kirjoitti:
Hyvä Tapastikos!
Amerikan kehitysmaaversiossa oli tosiaan 95 hevosvoimaa. Sivistyneessä maailmassa 125-275 hevosvoimaa.
924:ää ei palloteltu mihinkään VW-konsernin sisällä, vaan Audi oli antanut sen Porschelle suunniteltavaksi koska halusi uuden huippumallin. Öljykriisin (amerikkalaisten aiheuttama sotku maailmantaloudessa) jälkipyykissä Audi säikähti ja myi, siis ei antanut, projektin kehityskulujen hinnalla Porschelle, joka tuolloinkin oli itsenäinen autonvalmistaja, ei suinkaan osa VAG-konsernia kuten sinä valheellisesti väität. Autossa ei "turvauduttu luotettavampaan Audi-tekniikkaan" vaan, 924:n moottori on suunniteltu nimenomaan Porsche 924:ää varten, hyödyntäen vain Audin lohkoa, jota tosin porattiin isommaksi. Kaikki muut osat 924:n moottorissa olivat Porschen tekeleitä.
Vaihteiston kuoret ovat Audilta, mutta mikään etumoottoristen Porschejen laatikoista ei ole ollut Audissa käytössä sellaisenaan.
Siinäpä taas vähän korjailua Tapastikoksen harhaiseen sekoiluun. :D"European models, which didn't require any emissions equipment, made 125 hp."
"A 5-speed transmission, available starting in 1979, was a "dogleg" Porsche unit, with first gear below reverse on the left side."
"The ultimate development of the 924 in its race trim was the 924 Carrera GTR race car, which produced 375 hp (280 kW) from a highly modified version of the 2.0 L I4 used in all 924s except for the 944 Carrera GTP which used a highly modified as yet unreleased 944 2.5 litre DOHC 16v Porsche unit. This last model variant came 7th overall at Le Mans 24 Hours and spent the least time out of any other car in the pits."
Lähde: sama kuin itselläsi.
- pari pointtia:
Kerrataan:
Porsche 356:sessa oli 45 hv kun samaan aikaan Corvette antoi vakiona yli 300 hv. Musertava ero voimassa ja nopeudessa.
Porsche 924:sessa olikin 95 hv kone perusversiona vientimallissa ja euroversiona peräti 125 hv. Mikä "uhrheiluauto" :D
Noniin,jatketaan ihmeessä eteenpäin. Oisko seuraava vitsi Porschejen jääminen jo puolella sekunnilla tehtaan ilmoittamista 0-100 km/h kiihtyvyyksistä kuten viimeisin TM osoittaa? Vai (ilmeisesti Porsche tyyliin liioitellun tehokas)Cayenne S:n legendaarinen "minne tehot hävisivät" tappio suorituskyvyssä yli 100 hv tehottomammalle perusmaasturi Jeep Cherokee SRT:lle? Vai kaikkien aikojen tehokkaimman 911:sen (480hv "tehtaan ilmoituksen" mukaan) jääminen lähes 3:lla sekunnilla per kierros vakiolle Corvettelle eräässä maailman arvostetuimman urheiluautolehden testailussa ruotsalaisella moottoriradalla? Vai..?
Voi teitä pikkumoottorien ystävät,olette kyllä mainioita keskustelukumppaneita vaikka välillä argumentit onkin kovin hmm,"hassuja" :)- olet hylännyt nimimerkkisi?
Kerro toki, miksi? Kirjoita vaan omalla nimelläsi, valehtelija.
Korjaan taas valheesi:
"Porsche 356:sessa oli 45 hv kun samaan aikaan Corvette antoi vakiona yli 300 hv. Musertava ero voimassa ja nopeudessa."
Ei ole mahdollista, sillä sinä aikana kun Porsche 356 antoi perusversiona ulos 45hp, ei Corvettea vielä edes valmistettu moneen vuoteen. Ensimmäisestä Corvettesta saatiin ulos 150hp:
http://www.idavette.net/facts/53.htm
Kun taas vuoden 1953 Porsche 356:sta yli 70hp. Porschessa on siis konetehoa vähemmän, mutta nämä kaksi kiihtyivät rinta rinnan 0-100km/h. Porsche kun oli kevyempi ja nopealla synkronisoidulla vaihteistolla, Corvette taas painava ja kaksivaihteisella automaatilla. Tämänkin faktan olisit voinut tarkistaa netistä ennenkuin keksit omiasi, raukkaparka.
"Porsche 924:sessa olikin 95 hv kone perusversiona vientimallissa ja euroversiona peräti 125 hv. Mikä "uhrheiluauto" :D"
Kyllä vain, koska amerikankehitysmaahan piti saada saasteversio läpi. Samaan aikaan saman ikäisen Camaron tai Firebirdin perusmallin koneessa oli reilusti alle 100hp. Tämänkin voit tarkistaa netistä. Vuoden 1982 Pontiac Firebird kiihtyi 0-100km/h 15.5 sekuntia perusversionaan, siis 7 sekuntia hitaammin kuin Porsche 924, vapaasti hengittävä versio.
"Noniin,jatketaan ihmeessä eteenpäin. Oisko seuraava vitsi Porschejen jääminen jo puolella sekunnilla tehtaan ilmoittamista 0-100 km/h kiihtyvyyksistä kuten viimeisin TM osoittaa?"
TM:hän on jo sinunkin mielestäsi arvoton kommunistinen läpyskä jonka testeillä ei ole mitään arvoa. Älä nyt käännä taas takkiasi, pikkupoika.
"Vai (ilmeisesti Porsche tyyliin liioitellun tehokas)Cayenne S:n legendaarinen "minne tehot hävisivät" tappio suorituskyvyssä yli 100 hv tehottomammalle perusmaasturi Jeep Cherokee SRT:lle?"
SRT menee pari sekunnin kymmenystä nopeammin nollasta sataan kuin Porsche Cayenne Turbo S ( ei siis "S", niinkuin väitit). Porsche sensijaan pieksee Cherokee SRT:n yli 50km/h huippunopeudessa (235km/h vs. 285km/h), joten sinne ne tehot menevät.
"Vai kaikkien aikojen tehokkaimman 911:sen (480hv "tehtaan ilmoituksen" mukaan) jääminen lähes 3:lla sekunnilla per kierros vakiolle Corvettelle eräässä maailman arvostetuimman urheiluautolehden"
Anteeksi maailman minkä? Yksi ruotsalainen autolehti ei ole maailman arvostetuin urheiluautolehti. Road&Track (joka jatkuvasti ylistää Porschea, btw) on sellainen.
"testailussa ruotsalaisella moottoriradalla? Vai..?"
Hmm, entäs vertailu tällä saksalaisella moottoriradalla:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=1500000000000044&posting=22000000020909428
"Voi teitä pikkumoottorien ystävät,olette kyllä mainioita keskustelukumppaneita vaikka välillä argumentit onkin kovin hmm,"hassuja" :)"
Sinun mielestäsi totuuden kertominen on "hassua", mutta omat valheesi eivät? Ok.
Kerros meille mitä hassua näissä autoissa on:
http://www.idavette.net/facts/80.htm
http://www.idavette.net/facts/81.htm
http://www.idavette.net/facts/82.htm
Tässä siis Corvetten tehomalli antaa ulos huimat 180hp. Siis vain kolme hevosvoimaa enemmän kuin Porschen 2-litrainen, nelisylinterinen 924 turbo (sillä Audista saadulla lohkolla) samoina vuosina? Tai sata heppaa vähemmän kuin siitä samasta autosta tehdyllä, kadulle myydyllä 924 Carrera GT-versiolla?
Tuohon aikaan Porsche 911 turbo antoi ulos 300hp. Se on minusta "hassua" :) - 348cid
olet hylännyt nimimerkkisi? kirjoitti:
Kerro toki, miksi? Kirjoita vaan omalla nimelläsi, valehtelija.
Korjaan taas valheesi:
"Porsche 356:sessa oli 45 hv kun samaan aikaan Corvette antoi vakiona yli 300 hv. Musertava ero voimassa ja nopeudessa."
Ei ole mahdollista, sillä sinä aikana kun Porsche 356 antoi perusversiona ulos 45hp, ei Corvettea vielä edes valmistettu moneen vuoteen. Ensimmäisestä Corvettesta saatiin ulos 150hp:
http://www.idavette.net/facts/53.htm
Kun taas vuoden 1953 Porsche 356:sta yli 70hp. Porschessa on siis konetehoa vähemmän, mutta nämä kaksi kiihtyivät rinta rinnan 0-100km/h. Porsche kun oli kevyempi ja nopealla synkronisoidulla vaihteistolla, Corvette taas painava ja kaksivaihteisella automaatilla. Tämänkin faktan olisit voinut tarkistaa netistä ennenkuin keksit omiasi, raukkaparka.
"Porsche 924:sessa olikin 95 hv kone perusversiona vientimallissa ja euroversiona peräti 125 hv. Mikä "uhrheiluauto" :D"
Kyllä vain, koska amerikankehitysmaahan piti saada saasteversio läpi. Samaan aikaan saman ikäisen Camaron tai Firebirdin perusmallin koneessa oli reilusti alle 100hp. Tämänkin voit tarkistaa netistä. Vuoden 1982 Pontiac Firebird kiihtyi 0-100km/h 15.5 sekuntia perusversionaan, siis 7 sekuntia hitaammin kuin Porsche 924, vapaasti hengittävä versio.
"Noniin,jatketaan ihmeessä eteenpäin. Oisko seuraava vitsi Porschejen jääminen jo puolella sekunnilla tehtaan ilmoittamista 0-100 km/h kiihtyvyyksistä kuten viimeisin TM osoittaa?"
TM:hän on jo sinunkin mielestäsi arvoton kommunistinen läpyskä jonka testeillä ei ole mitään arvoa. Älä nyt käännä taas takkiasi, pikkupoika.
"Vai (ilmeisesti Porsche tyyliin liioitellun tehokas)Cayenne S:n legendaarinen "minne tehot hävisivät" tappio suorituskyvyssä yli 100 hv tehottomammalle perusmaasturi Jeep Cherokee SRT:lle?"
SRT menee pari sekunnin kymmenystä nopeammin nollasta sataan kuin Porsche Cayenne Turbo S ( ei siis "S", niinkuin väitit). Porsche sensijaan pieksee Cherokee SRT:n yli 50km/h huippunopeudessa (235km/h vs. 285km/h), joten sinne ne tehot menevät.
"Vai kaikkien aikojen tehokkaimman 911:sen (480hv "tehtaan ilmoituksen" mukaan) jääminen lähes 3:lla sekunnilla per kierros vakiolle Corvettelle eräässä maailman arvostetuimman urheiluautolehden"
Anteeksi maailman minkä? Yksi ruotsalainen autolehti ei ole maailman arvostetuin urheiluautolehti. Road&Track (joka jatkuvasti ylistää Porschea, btw) on sellainen.
"testailussa ruotsalaisella moottoriradalla? Vai..?"
Hmm, entäs vertailu tällä saksalaisella moottoriradalla:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=1500000000000044&posting=22000000020909428
"Voi teitä pikkumoottorien ystävät,olette kyllä mainioita keskustelukumppaneita vaikka välillä argumentit onkin kovin hmm,"hassuja" :)"
Sinun mielestäsi totuuden kertominen on "hassua", mutta omat valheesi eivät? Ok.
Kerros meille mitä hassua näissä autoissa on:
http://www.idavette.net/facts/80.htm
http://www.idavette.net/facts/81.htm
http://www.idavette.net/facts/82.htm
Tässä siis Corvetten tehomalli antaa ulos huimat 180hp. Siis vain kolme hevosvoimaa enemmän kuin Porschen 2-litrainen, nelisylinterinen 924 turbo (sillä Audista saadulla lohkolla) samoina vuosina? Tai sata heppaa vähemmän kuin siitä samasta autosta tehdyllä, kadulle myydyllä 924 Carrera GT-versiolla?
Tuohon aikaan Porsche 911 turbo antoi ulos 300hp. Se on minusta "hassua" :)noissa linkeissä "tehomalli" antanut 230 heppaa.
305 cid ei tosiaan ole tehomalli.
Tuossa linkki vapaastihengittävän "urheiluauton" spekseihin: http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=22550&Porsche
Ei ole häävi, vääntökin huimat 156 Nm. - Ihasama
348cid kirjoitti:
noissa linkeissä "tehomalli" antanut 230 heppaa.
305 cid ei tosiaan ole tehomalli.
Tuossa linkki vapaastihengittävän "urheiluauton" spekseihin: http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=22550&Porsche
Ei ole häävi, vääntökin huimat 156 Nm.924 nimenomaan on urheiluauto ja siinä tunnetusti hyvät ajo-ominaisuudet. Tehoa perusmallissa on vähän nykypäivän mittapuulla. Se on totta.
Kilpa-autoilija Derek Bell on ajanut n. 20 vuotta tehtaan hänelle lahjoittamalla 924-mallilla. Luulisi hänen tietävän jotain ajo-ominaisuuksista. Huvittavaa tämä 924:n haukkuminen.
T: Tuleva 924:n omistaja - sentään apina
348cid kirjoitti:
noissa linkeissä "tehomalli" antanut 230 heppaa.
305 cid ei tosiaan ole tehomalli.
Tuossa linkki vapaastihengittävän "urheiluauton" spekseihin: http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=22550&Porsche
Ei ole häävi, vääntökin huimat 156 Nm.Eipä se kehitysmaa-amerikanmalli 924:kään ole Porschen tehokkain peli. Siinä tehokkaimmassa kirjoitettiin kilowattilukemat samoilla luvuilla kuin Corvettessa SAE-hevosvoimat. Lol!
- opettele
sentään apina kirjoitti:
Eipä se kehitysmaa-amerikanmalli 924:kään ole Porschen tehokkain peli. Siinä tehokkaimmassa kirjoitettiin kilowattilukemat samoilla luvuilla kuin Corvettessa SAE-hevosvoimat. Lol!
vähän autoilun historiaa ennen nasevia kommentteja pliis: Corvetten optio L88 tarjosi 60-luvulla enemmän kilowatteja (lähes 400) kuin yksikään,edes 911 ennen 80-luvun puolta väliä. Se on aika hyvin se.
Ja sille amikselle joka unelmoi urheiluautosta ostamalla 1900 eurolla 924:n,niin hyvä sulle jos tosiaan toi auto tuntuu susta urheiluautolle. Monelle se ei(siis 125 hv, huiput nuhaisesti 200 km/h joskus vuonna kivi ja kiihtyvyys Peugeot 206:n luokkaa) tuntuisi siltä tosin. Itse suosittelisin nostamaan vielä seuraavat parikymmentä vuotta sosiaaliturvaa ja säästämään Gti-lehden tilauskustannukset perumalla senkin näin ensi alkuun ja haaveilemalla oikeista urheiluautoista. Sellaisista joissa on tehoa ja vääntöä,eli voimaa. Ja voima tuo hyvin suunnitellussa urheiluautossa aina nopeutta ja suorituskykyä. Siksi Voima on kaiken edellytys kun puhutaan nopeista autoista. - menee suunsoittosi
opettele kirjoitti:
vähän autoilun historiaa ennen nasevia kommentteja pliis: Corvetten optio L88 tarjosi 60-luvulla enemmän kilowatteja (lähes 400) kuin yksikään,edes 911 ennen 80-luvun puolta väliä. Se on aika hyvin se.
Ja sille amikselle joka unelmoi urheiluautosta ostamalla 1900 eurolla 924:n,niin hyvä sulle jos tosiaan toi auto tuntuu susta urheiluautolle. Monelle se ei(siis 125 hv, huiput nuhaisesti 200 km/h joskus vuonna kivi ja kiihtyvyys Peugeot 206:n luokkaa) tuntuisi siltä tosin. Itse suosittelisin nostamaan vielä seuraavat parikymmentä vuotta sosiaaliturvaa ja säästämään Gti-lehden tilauskustannukset perumalla senkin näin ensi alkuun ja haaveilemalla oikeista urheiluautoista. Sellaisista joissa on tehoa ja vääntöä,eli voimaa. Ja voima tuo hyvin suunnitellussa urheiluautossa aina nopeutta ja suorituskykyä. Siksi Voima on kaiken edellytys kun puhutaan nopeista autoista.sillä aito urheiluauto (ei-924) löytyy jo pihasta. GTI-lehteä en ole ikinä tilannut tai ostanut. Koita elää sen kanssa vaan, autoton köyhä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä443860Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet963348Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m381788- 1051702
Onko Marilyn Monroe mielestäsi maailman kaunein nainen kautta aikojen?
Marilyn Monroe sai sekaisin naisten ja miesten päät kurvikkailla muodoillaan ja keimailevalla asenteellaan. Monroe onkin1051418Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.81116- 501016
HH En uskalla enää ottaa sinuun yhteyttä
Enkä tiedä miltä sinusta tuntuu nyt. Itsellä tosi tyhjä olo, harmittaa kun kaikki levällään. Toivottavasti sulla kaikki71004- 59976
- 93933