Minoxidiili ärsyttää kamalasti

Minoksidiilistä (apteekista saatava tuote ilman reseptiä) tulee kamala päänahan kutina ja muutamassa päivässä muuttuu päänahka punertavaksi. Kutina yltyy täysin kestämättömäksi ja käyttö on lopetettava muutaman päivän jälkeen ja laitettava jotain rauhoittavaa päähän. Onko muilla samanlaisia kokemuksia???
2540
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Sama juttu alkoi jotain parin vuoden käytön jälkeen.
Oli pakko lopettaa vaikka pysäytti hiusten lähdön.Ensin käytin Regainea,mutta vaihdoin Recreaan,kun oli aluksi halvempaa.Olisiko ollut virhe?Ongelman saattaa kyllä aiheuttaa tuotteen sisältämä alkoholi.

Äänestä

Revivogeniin, se ärsytti alussa hieman, mutta ei enää viikon käytön jälkeen.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Uolevi_29 kirjoitti:

Minoksidiilistä (apteekista saatava tuote ilman reseptiä) tulee kamala päänahan kutina ja muutamassa päivässä muuttuu päänahka punertavaksi. Kutina yltyy täysin kestämättömäksi ja käyttö on lopetettava muutaman päivän jälkeen ja laitettava jotain rauhoittavaa päähän. Onko muilla samanlaisia kokemuksia???

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu