Samarin ja raskaus?

epäilevä?

Hei!

Minua alkoi eilen mietityttämään, että voiko Samarinia käyttää raskauden aikana? Onko joku Teistä odottajista käyttänyt sitä tai jotain muuta merkkiä? Menen torstaina neuvolalääkärille ja kysyn siellä asiasta, mutta nyt etukäteen haluaisin saada jotain tietoa, jos vain mahdollista niin Teiltä.

7

13013

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kitsi24

En nyt muista syytä, että miksi ei suositella. Näin kuitenkin terveydenhoitaja minulle kertoi. Jos kyse on närästyksestä niin Rennietä voi ainakin käyttää.

• ...

Ei suositella koska samarinissa on suoloja jotka voivat nostaa verenpainetta. Rennie on hyvä ja turvallinen ja halpa.

• äitsykkä78

Mulle ei tullu mieleenkään etteikö samarinia olis saanu käyttää. Jossakin vaiheessa sitten huomasin, kun olin jo varmaan paketillisen vetänyt, ettei sitä suositella. Renniestä ei mulle ollu mitään apua eikä missään arvoissa ollu mitään vikaa niin käytin Samarinia siitäkin huolimatta.

• on hyvä

vaikutus tehokkaampi kuin renniellä ja apteekkari sanoo et saa käyttää. samoin tuttu sairaanhoitaja käyttänyt kaikissa raskauksissaan. suosittelen.

• cbn

kannattaa kysyä suoraan neuvolalääkäriltä reseptillä saataviin närästyslääkkeisiin,itse oon syönyt omepratsol mylania melkein koko raskauden.

en muutenkaan suosittele keskusteleen tavallisten tallaajien kanssa raskauteen liittyvissä asioissa,kullakin on omat mielipiteet asioista ja asiantuntijoilta saa faktatietoa eikä vaan mielipiteitä!

• ......

Mulle neuvolalääkäri sanoi, että närästykseen raskausaikana turvallisin ja tehokkainkin on rennie. Se on kuulemma tutkituin. Sitä käytin koko loppuraskauden aina tarvittaessa.

• otaJosTarveVaatii:)

Olen kysynyt neuvolasta saako sitä käyttää ja kyllä saa!
      Itsekin käytän ja on monia jotka ovat samarinin suur kuluttajia raskauden aikana :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      67
      1244
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      906
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      903
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      107
      828
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    Aihe