Hei!
Minua alkoi eilen mietityttämään, että voiko Samarinia käyttää raskauden aikana? Onko joku Teistä odottajista käyttänyt sitä tai jotain muuta merkkiä? Menen torstaina neuvolalääkärille ja kysyn siellä asiasta, mutta nyt etukäteen haluaisin saada jotain tietoa, jos vain mahdollista niin Teiltä.
Samarin ja raskaus?
7
13030
Vastaukset
- kitsi24
En nyt muista syytä, että miksi ei suositella. Näin kuitenkin terveydenhoitaja minulle kertoi. Jos kyse on närästyksestä niin Rennietä voi ainakin käyttää.
- ...
Ei suositella koska samarinissa on suoloja jotka voivat nostaa verenpainetta. Rennie on hyvä ja turvallinen ja halpa.
- äitsykkä78
Mulle ei tullu mieleenkään etteikö samarinia olis saanu käyttää. Jossakin vaiheessa sitten huomasin, kun olin jo varmaan paketillisen vetänyt, ettei sitä suositella. Renniestä ei mulle ollu mitään apua eikä missään arvoissa ollu mitään vikaa niin käytin Samarinia siitäkin huolimatta.
- on hyvä
vaikutus tehokkaampi kuin renniellä ja apteekkari sanoo et saa käyttää. samoin tuttu sairaanhoitaja käyttänyt kaikissa raskauksissaan. suosittelen.
- cbn
kannattaa kysyä suoraan neuvolalääkäriltä reseptillä saataviin närästyslääkkeisiin,itse oon syönyt omepratsol mylania melkein koko raskauden.
en muutenkaan suosittele keskusteleen tavallisten tallaajien kanssa raskauteen liittyvissä asioissa,kullakin on omat mielipiteet asioista ja asiantuntijoilta saa faktatietoa eikä vaan mielipiteitä! - ......
Mulle neuvolalääkäri sanoi, että närästykseen raskausaikana turvallisin ja tehokkainkin on rennie. Se on kuulemma tutkituin. Sitä käytin koko loppuraskauden aina tarvittaessa.
- otaJosTarveVaatii:)
Olen kysynyt neuvolasta saako sitä käyttää ja kyllä saa!
Itsekin käytän ja on monia jotka ovat samarinin suur kuluttajia raskauden aikana :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä831601Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691531Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2661252Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56857
- 65834
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64827Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40811- 40797
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44771