Hei!
Minua alkoi eilen mietityttämään, että voiko Samarinia käyttää raskauden aikana? Onko joku Teistä odottajista käyttänyt sitä tai jotain muuta merkkiä? Menen torstaina neuvolalääkärille ja kysyn siellä asiasta, mutta nyt etukäteen haluaisin saada jotain tietoa, jos vain mahdollista niin Teiltä.
Samarin ja raskaus?
7
13001
Vastaukset
- kitsi24
En nyt muista syytä, että miksi ei suositella. Näin kuitenkin terveydenhoitaja minulle kertoi. Jos kyse on närästyksestä niin Rennietä voi ainakin käyttää.
- ...
Ei suositella koska samarinissa on suoloja jotka voivat nostaa verenpainetta. Rennie on hyvä ja turvallinen ja halpa.
- äitsykkä78
Mulle ei tullu mieleenkään etteikö samarinia olis saanu käyttää. Jossakin vaiheessa sitten huomasin, kun olin jo varmaan paketillisen vetänyt, ettei sitä suositella. Renniestä ei mulle ollu mitään apua eikä missään arvoissa ollu mitään vikaa niin käytin Samarinia siitäkin huolimatta.
- on hyvä
vaikutus tehokkaampi kuin renniellä ja apteekkari sanoo et saa käyttää. samoin tuttu sairaanhoitaja käyttänyt kaikissa raskauksissaan. suosittelen.
- cbn
kannattaa kysyä suoraan neuvolalääkäriltä reseptillä saataviin närästyslääkkeisiin,itse oon syönyt omepratsol mylania melkein koko raskauden.
en muutenkaan suosittele keskusteleen tavallisten tallaajien kanssa raskauteen liittyvissä asioissa,kullakin on omat mielipiteet asioista ja asiantuntijoilta saa faktatietoa eikä vaan mielipiteitä! - ......
Mulle neuvolalääkäri sanoi, että närästykseen raskausaikana turvallisin ja tehokkainkin on rennie. Se on kuulemma tutkituin. Sitä käytin koko loppuraskauden aina tarvittaessa.
- otaJosTarveVaatii:)
Olen kysynyt neuvolasta saako sitä käyttää ja kyllä saa!
Itsekin käytän ja on monia jotka ovat samarinin suur kuluttajia raskauden aikana :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod192188Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281694Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3021197- 65939
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53895- 39824
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53805J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31696Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273663Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33632