kaksoset on levottomia ja uteliaita

en pidä kieroista

-KAKSOSET ON UTELIAITA JA KIEROJA JUORU KULKEE
HELPOSTI KUN EI OLE KYSE VAAN ITSESTÄ.
-NIILLÄ ON LEVOTTOMAT JALAT AINA PITÄÄ KIERTÄÄ TYHJÄNPÄIVÄISIÄKIN ASIOITA PITÄÄ OLLA KYYLÄÄMÄSSÄ.

6

1724

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OLE SINÄKIN

JUST AIVAN UTELIAITA JA LEVOTOMIA JA KIEROJA JA JUORUJA JA LEVOTTOMAJALKASIA JA TYHJÄNPÄIVÄISIÄ KYYLÄÄJIÄ. OLIPA KERRANKIN SANOTTU ASIA TÄYSIN KESKELTÄ. NIIN OLLAAN. OLE SINÄKIN.

• kaksoistypy 869

mutta kukapa ei ole kiero?? kaksoset lievimmästä päästä, sie et vaan tunne kaksosia jos noin väität. skorpparit ne tollaisia on.

• kaksos (n)

Kyllä toi levottomuus tuntuu tutulta pitäis saada olla jokapaikassa yhtäaikaa missä tapahtuu.Usein olen kuullut että pahatkielet on taas liikkeellä.Totta toinenpuoli myönnän.

• Nimetön

En menis allakirjoittamaan tota sanomaas ihan tollee.. Itse oon kaksonen enkä kyllä kieroksi itseäni tunnistais.. Levoton kyllä jossain mielessä ja kovasti pidän siitä t on menoa ja jännitystä sekä seikkailuja elämässä.. Ihmissuhteissa pidän itseäni reiluna ja luotettavana.. En juorua toisten asioita ja osaan aatella asioita myös muiden näkökulmasta.. Elän tällä hetkellä onnellisessa parisuhteessa ja sitä on kestänyt jo lähes kolme vuotta josta kaksi vuotta yhteisessä kodissamme ja se ei toimeis jos olis kiero valehtelija.. Niin että tutkipas vähän tarkemmin kantaasi.. Ja vertaa muihin horoskooppimerkkisiin..

• kaksonen tyttönen

Uteliaita ollaan. Aina kyyläämässä kun kaikki kiinnostaa ja viehättää. Se ei johdu kieroudesta tai muustakaan negatiivisesta vaan siitä että ihan vilpittömästi kiinnostaa uudet asiat ja mitä ihmisille kuuluu.

puhutaan paljon välillä asioista välillä niiden vierestä, mutta pahansuopaa juoruilua en ole itseni tai muidenkaan tuntemieni kaksosten harrastavan. Jos niin käy, silloin jokin asia on pahasti solmussa.

Aina pitää kiertää juu. Ja tehdä kaikkea. Tämä on eloisa ja utelias luonne, toiset tykkää toiset ei. Itse voin sanoa että itse ihmettelen päinvastaisia luonteita -sellaisia ketkä ei ollenkaan koskaan kiinnostu tai innostu mistään ja ajattelevat negatiivissävyllä asiasta kuin asiasta. Maailma on riittävän synkkää ilman tyhjänpäiväistä valittamista! Iloista päivää kaikille kaksosille ja muille ketä näitä lueskelee!

• Syntynyt vuoden pisimpänä p...

Olen kaksonen,enkä ikinä ole kieroillut ketään vastaan.Kieroilu ei ole kiinni horoskooppimerkistä,niitä löytyy joka merkistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      27
      4625
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      13
      2998
    3. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      14
      1249
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      45
      1035
    5. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      23
      1004
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      120
      824
    7. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      39
      807
    8. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      37
      774
    9. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      110
      758
    10. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      137
      697
    Aihe