kaksoset on levottomia ja uteliaita

en pidä kieroista

-KAKSOSET ON UTELIAITA JA KIEROJA JUORU KULKEE
HELPOSTI KUN EI OLE KYSE VAAN ITSESTÄ.
-NIILLÄ ON LEVOTTOMAT JALAT AINA PITÄÄ KIERTÄÄ TYHJÄNPÄIVÄISIÄKIN ASIOITA PITÄÄ OLLA KYYLÄÄMÄSSÄ.

6

1704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OLE SINÄKIN

      JUST AIVAN UTELIAITA JA LEVOTOMIA JA KIEROJA JA JUORUJA JA LEVOTTOMAJALKASIA JA TYHJÄNPÄIVÄISIÄ KYYLÄÄJIÄ. OLIPA KERRANKIN SANOTTU ASIA TÄYSIN KESKELTÄ. NIIN OLLAAN. OLE SINÄKIN.

      • kaksoistypy 869

        mutta kukapa ei ole kiero?? kaksoset lievimmästä päästä, sie et vaan tunne kaksosia jos noin väität. skorpparit ne tollaisia on.


    • kaksos (n)

      Kyllä toi levottomuus tuntuu tutulta pitäis saada olla jokapaikassa yhtäaikaa missä tapahtuu.Usein olen kuullut että pahatkielet on taas liikkeellä.Totta toinenpuoli myönnän.

    • Nimetön

      En menis allakirjoittamaan tota sanomaas ihan tollee.. Itse oon kaksonen enkä kyllä kieroksi itseäni tunnistais.. Levoton kyllä jossain mielessä ja kovasti pidän siitä t on menoa ja jännitystä sekä seikkailuja elämässä.. Ihmissuhteissa pidän itseäni reiluna ja luotettavana.. En juorua toisten asioita ja osaan aatella asioita myös muiden näkökulmasta.. Elän tällä hetkellä onnellisessa parisuhteessa ja sitä on kestänyt jo lähes kolme vuotta josta kaksi vuotta yhteisessä kodissamme ja se ei toimeis jos olis kiero valehtelija.. Niin että tutkipas vähän tarkemmin kantaasi.. Ja vertaa muihin horoskooppimerkkisiin..

    • kaksonen tyttönen

      Uteliaita ollaan. Aina kyyläämässä kun kaikki kiinnostaa ja viehättää. Se ei johdu kieroudesta tai muustakaan negatiivisesta vaan siitä että ihan vilpittömästi kiinnostaa uudet asiat ja mitä ihmisille kuuluu.

      puhutaan paljon välillä asioista välillä niiden vierestä, mutta pahansuopaa juoruilua en ole itseni tai muidenkaan tuntemieni kaksosten harrastavan. Jos niin käy, silloin jokin asia on pahasti solmussa.

      Aina pitää kiertää juu. Ja tehdä kaikkea. Tämä on eloisa ja utelias luonne, toiset tykkää toiset ei. Itse voin sanoa että itse ihmettelen päinvastaisia luonteita -sellaisia ketkä ei ollenkaan koskaan kiinnostu tai innostu mistään ja ajattelevat negatiivissävyllä asiasta kuin asiasta. Maailma on riittävän synkkää ilman tyhjänpäiväistä valittamista! Iloista päivää kaikille kaksosille ja muille ketä näitä lueskelee!

    • Syntynyt vuoden pisimpänä p...

      Olen kaksonen,enkä ikinä ole kieroillut ketään vastaan.Kieroilu ei ole kiinni horoskooppimerkistä,niitä löytyy joka merkistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe